Hakutulokset

1. varvasvälivahvero

Dodii.... 1v. neuvola sit käyty ja mietin edelleen sitä talvihaalarinkokoa:/??

Ostaisin varmaan tuon 86cm. Toki niissäkin on koko eroja. Mutta jos ostat 80cm niin sen uskoisin jäävän pieneksi.
  2. varvasvälivahvero

Noinkohan miun suunnitelmat peruuntuu taas tänään :/

Inhottava vain odotella. :/ Toivottavasti tänään rehvit onnistuu! :)
  3. varvasvälivahvero

Pakko saada pojalle tämä (lastenvaatteista)

Juuri näin meilläkin. Kivan näköisiä, mikä jälleenmyy näitä? Onko Lahdessa jossain myynnissä?
  4. varvasvälivahvero

Jos matkanne töihin olisi vain 2km, miten se kulkisitta?

Jos lasten hoitopaikka olisi suht matkan varrella, niin kulkisin kävellen. Ukkokulta tarvitsee aina moottorin takapuolensa alle :kieh: :laugh: :heart:
  5. varvasvälivahvero

Autolla ajo sektion jälkeen?

Minulla autossa istuminen oli hieman hankalaa aluksi ( lähinnä jännitin, että jos tulee äkkitilanne liikenteessä niin miten käy ) , mutta kun miehelläni loppui isyysloma niin neuvolaan ajoin sitten itse. Olisikohan se ollut 3 - 4 viikkoa leikkauksesta.
  6. varvasvälivahvero

Ei kenellekään olisi leipäohjetta tupperwaren "uunikipolle"?

Ei kenelläkään? :snotty: Sovelsin oman koeleivän ja uunissa paistuu. Toivottavasti ei tule kivikova :whistle:
  7. varvasvälivahvero

Ei kenellekään olisi leipäohjetta tupperwaren "uunikipolle"?

pahus, leipää ajattelin tehdä, mutta ohje onkin hukassa. Joku aika takaperin irtolehtisessä oli leipäohje. Toki voihan siinä tehdä leivän kuin leivän, mutta se oli hyvää silläkin ohjeella. Ketään kenellä olisi tuo ohje?! :attn: :wave: :xmas:
  8. varvasvälivahvero

Joulu

:wave: Muutama lahja jo hankittu, mutta en sentään ole paketoinut vielä. Vaikka joulupaperia on kyllä jemmassa :xmas: :xmas: :xmas:
  9. varvasvälivahvero

Toinen viikko laihdutusta takana..tulos:

Täällä on myös melkoinen urakka, kesä mennyt vähän löysäillessä. Nyt taas tiukkana :)
  10. varvasvälivahvero

Toinen viikko laihdutusta takana..tulos:

:flower: Kiloille kyytiä :)
  11. varvasvälivahvero

Neuvolaan lähtö ois eessä

Miten asioista voi tehdä näin vaikeita??? :whistle: Minä menin mattorantaan kolme vuotiaan ja 5 kk kanssa. :saint:
  12. varvasvälivahvero

kuinka usein seksiä?

Mikähän olisi keskimäärä? Jollain viikolla 0-1 ja jollain viikolla 6-10 kertaa. Yhteistä taivalta liki main 8 vuotta.
  13. varvasvälivahvero

Gallup:Kauanko olet ollut työtön?

Olen ollut joskus noin 4kk työttömänä ( olin silloin 20v )
  14. varvasvälivahvero

Mitä tykkäät tatuoinnista tällaisessa kohdassa?

Ihan hauska. Tykkään.
  15. varvasvälivahvero

G Saako mammutin munat olla esillä lasten nähden?

Mikä mitä missä? :o
  16. varvasvälivahvero

Harmittaa kun varakas anoppi ei anna rahaa.

:o Mikä anoppi?! :o :saint: Miksi ihmeessä hän ei saisi nauttia rahoistaan eläessään?
  17. varvasvälivahvero

Tekisitkö abortin jos

En osaa varmaksi sanoa. Tällä hetkellä vastaus on en tekisi. Mutta parinkymmenen vuoden päästä voin olla toista mieltä.
  18. varvasvälivahvero

hyvää torstai huomenta kaikille ! :P

Huomenta! :wave: Alku yö oli jopa tuskaista, mutta aamusta tuli ihana kesätuuli ja viilensi. Nukuttu jopa muutama tunti =)
  19. varvasvälivahvero

Vauvan kanssa kesäteatteriin?

Mie olen ollut, olisikohan esikoinen ollut noin 4kk. Otin viltin ja rattaat mukaan. Viltillä köllötteli tyytyväisenä. =)

Yhteistyössä