Sehän siinä vähän on ongelmana, ettei se kauhean usein pääse näkymään Sandaaleissa/tietyntyyppisissä avokkaissa vaan... Mutta kun mä niin tykästyin tohon kohtaan (Ja oikeestaan osittain myös siksi, että työni takia en voi millekään kovin näkyvälle paikalle tatskaa ottaa )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos tatuoinnilla on tarkoitus korostaa ulkonäköään,niin kuka hitossa sen tuolta jalasta kengän sisältä edes huomaa???
Ja tarkennettuna sehän on siis jalkaterän alareunan sivu, ei nilkkaAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Ai katos, se olikin nilkka, mä luulin ekaks et se on alli
Mut joo, mikä tahansa paikka sopii tatuoinnille
Näyttää ainakin ihan vasta tehdyltä, ni mustetta on ihon pinnalla kun ei ole vielä putsattu ja pistetty pakettiin.Alkuperäinen kirjoittaja .:Eihän tuo ole tatuointi kun on noin suttuinen! Se on joko kynällä kirjoitettu tai sit leimalla lyöty...
Ai katos vaan Mä katoin että se oli tossa akillesjänteen sivussa.... Vitsi mä oon kone..Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Ja tarkennettuna sehän on siis jalkaterän alareunan sivu, ei nilkkaAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Ai katos, se olikin nilkka, mä luulin ekaks et se on alli
Mut joo, mikä tahansa paikka sopii tatuoinnille