Toinen viikko laihdutusta takana..tulos:

Alkuperäinen kirjoittaja vhh:
aika kovaa tippuu sun paino, mäkin haluun.
herkut pois, vettä väh 3l päiväs ja syön pienempiä annoksia.. mut nyt pe söin tortilloja 2kpl et sallin myös herkkuja ittelle sillöin tällöin .

aloitin myös zumban nyt tän kuun se on vaan kerran viikos ja ens kuusta alkaen 2 kertaa viikos.

Hienoa
Ei mielestäni ole yhtään liian kova tavoite! Itse tiputin aikanaa elokuun alusta jouluun 24kg, enkä nähnyt nälkää! Hurahdin liikuntaan ja söin kevyemmin!
Tsemmpiä!!!

cc
Mulla on maanantaista tippunut paino 4kg :) tarkootus olis vielä 16kg tiputtaa. ens kevääseen oon laittanu tavoitteen :) Onnea sulle myös laihtumisesta ja kovat stempit jatkoonkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä ihmeestä motivaatiota laihduttamiseen? liikuntaa saan ihan tarpeeksi päivittäin mutta miten rajoittaa syömistä ja herkuttelua?
Mulle vaan tuli..Mä en halua elää loppueläämää lihavana oon nyt 27v haluan mhtua kaikkiin ihaniin vaatteisiin jne ja peiliin kurkkauski anto pikkasen lisää kans ;) :whistle:

Kesä
Alkuperäinen kirjoittaja cc:
Mulla on maanantaista tippunut paino 4kg :) tarkootus olis vielä 16kg tiputtaa. ens kevääseen oon laittanu tavoitteen :) Onnea sulle myös laihtumisesta ja kovat stempit jatkoonkin :)
Miten olet laihduttanut? Hyvää jälkeä :)

vennu
Se motivaatio vaan tulee jostain. Tuossa yhdessä vaiheessa kun olin muutenkin väsynyt ja varmaan masentunut tai uupunut ainakin, niin ei voinut vähempää kiinnostaa laihtuminen. Sitten jotenkin vain henkisesti sain voimia lisää, tuli kesä ja eräs ihana mies mun elämääni, ja nyt todellakin on motivaatiota laihikseen. Eka viikko mullakin takana, ja tulos on -3.6kg.
Vielä on paljon jäljellä, mutta kyllä tää tästä. Ihastuminen on vienyt ruokahalun, joten se buustaa jo muutenkin tehokasta dieettiä entisestään ;)

Kesä
Tuon ihastumisen kyllä allekirjotan. Teininä oli niin helppoa ;) Nyt kun saman ukon kanssa ollut 18v. niin ihastumisesta on niin pitkä aika että on fiilikset unohtunu. Mutta sen muistan että nälkä katosi :)

kuten todistettu on
Alussa nopeasti laihtuneet laihtuivat enemmän ja pitivät painonsa pois ( vrt, verrokkiryhmä maltillisella laihdutuksella)
Eli kannattaa ottaa viikon tiukka kuuri ( vaikka se nutrilett paketti) ja ihmeesti ne tippuneet kilot siinä vaaálla käydessä antaa motivaatiota jatkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Kyllä hyvin voi onnistua, mä tiputin -15kg 3kk. Tosin kiitoksena lähti tukka päästä ja kilotkin on vuosien tullessa palautuneet.

Miks lähti hiukset päästä? Millä keinoin sä laihdutit?
Painonvartijoilla laihdutin, tehokasta, liiankin. En tiedä, ne väitti että rasvan puutetta, mutta käytin rasvaa extrana mitä he pisteillään vaati. Ilmeisesti samaan aikaan alkoi anemia joten laihdutus yhdistettynä anemiaan=hiustenlähtö.

Kyllä hyvin voi onnistua, mä tiputin -15kg 3kk. Tosin kiitoksena lähti tukka päästä ja kilotkin on vuosien tullessa palautuneet.

Painonvartijoilla laihdutin, tehokasta, liiankin. En tiedä, ne väitti että rasvan puutetta, mutta käytin rasvaa extrana mitä he pisteillään vaati. Ilmeisesti samaan aikaan alkoi anemia joten laihdutus yhdistettynä anemiaan=hiustenlähtö.
okei. mut sulla on nyt hiukset pääs? :D

okei. mut sulla on nyt hiukset pääs? :D
Eipä juurikaan, tai siis sinänsä on että päältähän ne harveni. Ehtivät hieman kasvaa lihomisen ja anemian korjaantumisen myötä mutta nyt, kiitos viidennen synnytyksen, ne harvenee taas :D Onneksi ne nyt yleensä on uusiutuva luonnonvara :D

Yhteistyössä