-1,7kg nyt oon yhteensä laihtunut 3,1kg jeee Tavoite on jouluun mennes laihtua 20kg..
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Aika kovan tavotteen oot pistänyt. Onko paljonkin liikakiloja?
herkut pois, vettä väh 3l päiväs ja syön pienempiä annoksia.. mut nyt pe söin tortilloja 2kpl et sallin myös herkkuja ittelle sillöin tällöin .Alkuperäinen kirjoittaja vhh:aika kovaa tippuu sun paino, mäkin haluun.
Stemppiä ja motivaatiota :flower:Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:Täällä on myös melkoinen urakka, kesä mennyt vähän löysäillessä. Nyt taas tiukkana
Mulle vaan tuli..Mä en halua elää loppueläämää lihavana oon nyt 27v haluan mhtua kaikkiin ihaniin vaatteisiin jne ja peiliin kurkkauski anto pikkasen lisää kansAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä ihmeestä motivaatiota laihduttamiseen? liikuntaa saan ihan tarpeeksi päivittäin mutta miten rajoittaa syömistä ja herkuttelua?
Miten olet laihduttanut? Hyvää jälkeäAlkuperäinen kirjoittaja cc:Mulla on maanantaista tippunut paino 4kg tarkootus olis vielä 16kg tiputtaa. ens kevääseen oon laittanu tavoitteen Onnea sulle myös laihtumisesta ja kovat stempit jatkoonkin
oho..kuis sä noin paljo sait ekalla viikolla?Alkuperäinen kirjoittaja cc:Mulla on maanantaista tippunut paino 4kg tarkootus olis vielä 16kg tiputtaa. ens kevääseen oon laittanu tavoitteen Onnea sulle myös laihtumisesta ja kovat stempit jatkoonkin
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Kyllä hyvin voi onnistua, mä tiputin -15kg 3kk. Tosin kiitoksena lähti tukka päästä ja kilotkin on vuosien tullessa palautuneet.
Painonvartijoilla laihdutin, tehokasta, liiankin. En tiedä, ne väitti että rasvan puutetta, mutta käytin rasvaa extrana mitä he pisteillään vaati. Ilmeisesti samaan aikaan alkoi anemia joten laihdutus yhdistettynä anemiaan=hiustenlähtö.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Kyllä hyvin voi onnistua, mä tiputin -15kg 3kk. Tosin kiitoksena lähti tukka päästä ja kilotkin on vuosien tullessa palautuneet.
Miks lähti hiukset päästä? Millä keinoin sä laihdutit?
okei. mut sulla on nyt hiukset pääs?Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Painonvartijoilla laihdutin, tehokasta, liiankin. En tiedä, ne väitti että rasvan puutetta, mutta käytin rasvaa extrana mitä he pisteillään vaati. Ilmeisesti samaan aikaan alkoi anemia joten laihdutus yhdistettynä anemiaan=hiustenlähtö.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Kyllä hyvin voi onnistua, mä tiputin -15kg 3kk. Tosin kiitoksena lähti tukka päästä ja kilotkin on vuosien tullessa palautuneet.
Eipä juurikaan, tai siis sinänsä on että päältähän ne harveni. Ehtivät hieman kasvaa lihomisen ja anemian korjaantumisen myötä mutta nyt, kiitos viidennen synnytyksen, ne harvenee taas Onneksi ne nyt yleensä on uusiutuva luonnonvaraAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:okei. mut sulla on nyt hiukset pääs?Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Painonvartijoilla laihdutin, tehokasta, liiankin. En tiedä, ne väitti että rasvan puutetta, mutta käytin rasvaa extrana mitä he pisteillään vaati. Ilmeisesti samaan aikaan alkoi anemia joten laihdutus yhdistettynä anemiaan=hiustenlähtö.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Kyllä hyvin voi onnistua, mä tiputin -15kg 3kk. Tosin kiitoksena lähti tukka päästä ja kilotkin on vuosien tullessa palautuneet.