Dodii.... 1v. neuvola sit käyty ja mietin edelleen sitä talvihaalarinkokoa:/??

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Lissu
Ostaisin 86, tuossa vaiheessa pituutta tulee vielä nopsaan ja lapsi ehtii kasvaa monta senttiä ennen talvihaalarikautta. Ja sinne alle on hyvä mahtua villahaalari tms. kovemmilla pakkasilla.

a
Mä olen varmaan omituinen mutta reilua mitoitusta olevista ottaisin 80 senttisen ja varastoon sitten 86 senttisen. Jos isommalle ei tulevana talvena ole käyttöä niin se menee sitten seuraavana. Vasta kävelemään oppineella on hankaluuksia liikkumisessa jos haalari on liian iso.

mom
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Mä olen varmaan omituinen mutta reilua mitoitusta olevista ottaisin 80 senttisen ja varastoon sitten 86 senttisen. Jos isommalle ei tulevana talvena ole käyttöä niin se menee sitten seuraavana. Vasta kävelemään oppineella on hankaluuksia liikkumisessa jos haalari on liian iso.
Mä tekisin myös näin :)

VOi olla kiikun kaakuin. Pojalle mahtui 85senttisenä 80 sentin reimatekki, mutta ei sinne enää villaa laittanut alle. Kuitenkin teillä on vielä aika monta kuukautta edessä. 86cm puku taas on nyt vielä järkkysio. Jos ottaa niukempaa mitoitusta, niin 86cm on hyvä.

Yhteistyössä