kuinka usein seksiä?

• Viestiketjun aloittaja bubu
  • Ensimmäinen viesti
bubu
otsikossa jo kysymys. Kuinka usein siis harrastatte seksiä puolisonne kanssa?

me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 6vuotta. nyt ollut pidempään kausi että seksiä todella harvoin. nyt viime kerrasta jo kuukausi eikä kumpaakaan vaan nappaa..on muuttoa, rakentamista ym stressiä mut en tiiä voiko kaikkea senkään piikkiin laittaa. ahdistaa kun muuten menee ihan hyvin mutta makkarin puolella on hiljasta..

elämäelettävänä
Tänään x 2, ehkä vielä kolmas kerta tulossa :)
Kyllä meillä joka päivä seksiä on, vähintään kerran.

Mutta me ollaankin aika nuori pari, siitä se johtuu :)

öaslk
Liian harvoin. Edellisestä kerrasta kohta 2 vuotta. Sitä ennen oli noin viiden vuoden jakso, jolloin seksiä oli noin 4 kertaa vuodessa. Kyseessä miehen päätös. Minä kärvistelen puutteessa ja olen pahantuulinen kun en muuta voi :(

Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja elämäelettävänä:

Ai saatana että mä muistan meidänkin suhteessa tän ajan! Kokoajan olis pitäny olla selässä :D
Nauttikaahan näistä ajoista oikein kunnolla, tai niinhän te kyl näytätte tekevänkin ;)

loma-aikaan melkeen joka päivä, mutta sitten kun mies alottaa taas työt ( tekee tosi pitkää päivää ) niin painottuu vkoloppuihin ja arkena ehkä kerran tai kaks systeemillä mennään.

loppuraskaus lähestyy huimaa vauhtia et saa nähdä kuin sit käy ja varmaan vähenee kun vauva syntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja öaslk:
Liian harvoin. Edellisestä kerrasta kohta 2 vuotta. Sitä ennen oli noin viiden vuoden jakso, jolloin seksiä oli noin 4 kertaa vuodessa. Kyseessä miehen päätös. Minä kärvistelen puutteessa ja olen pahantuulinen kun en muuta voi :(
:eek: :hug:

elämäelettävänä
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja elämäelettävänä:

Ai saatana että mä muistan meidänkin suhteessa tän ajan! Kokoajan olis pitäny olla selässä :D
Nauttikaahan näistä ajoista oikein kunnolla, tai niinhän te kyl näytätte tekevänkin ;)
No shit, on tää ihanaa aikaa :D
Todellakin nautitaan :)

Useamman kerran viikossa.. 2-7 varmaan suunnilleen, yleensä vähän enemmän kuin vähemmän :p Yllättävän hyvin sitä vauvan ja taaperon lomasta löytää aikaa ja haluja vielä lähemmäs 9v jälkeenkin :D

1-4 kertaa päivä. Toki välistä päiviä jolloin ei.
Ollaan itsekin monet kerrat ihmetelty että onko meissä jotain vikaa kun vieläkin kiinnostaa. (vaikkakin ollaan ns nuoripari). Molemmilla vaan edellisissä elämissä loppunu tosi nopeasti kiinnostus seksiin eikä oo tehny mieli

kii
Riippuu täysin työpaineista, muusta elämästä. Yleensä väh. kerran viikossa, välillä 4x vko. Joskus on aktiivinen viikonloppu, mutta oli meillä aika jolloin meni kk ilman, kun oli aika stressaavaa aikaa firmassa ja yötä myöten duunia.
Kolme ekaa vuotta meni vkonloput niin että hankausjäljet oli maanantaisin aika ikävät.. :D tyyliin 8x/vkonloppu. Enää ei ihan sellasta ole, mutta seksi on laadullisesti parantunut koko ajan. 14v oltu yhdessä.

Yhteistyössä