Hakutulokset

1. Minni:)

Mies ei osaa käydä kaupassa!! Argh!

Ilmottaisin siinä vaiheessa, kun mies ilmoittaa menevänsä kauppaan mitä tarvitaan, varmuuden vuoksi. Tai jos en tiedä mikä on lopussa ni pyytäisin sitä tarkistamaan ennen kauppaan menoa. Miehet nyt on erilaisia. Ajattelee pärjäävänsä yhellä vessapaperirullalla ja pakastepizzoilla viikon. Ja...
  2. Minni:)

Hermo menee - vauva vastustelee päiväunia

Siis nukkuuko se putkeen 22-10? Vau! Mut joo, toi vaihe on vaikea, muistan hyvin. Mites jos aamulla herättäisi vähän aiemmin ja sit koittaisi heti väsyn ensimerkkien koittaessa tai jo hieman ennen laittaa päikkäreille. Meilläkin piti kokeilla kaikenlaista. Lopulta toimivaksi keinoksi muodostui...
  3. Minni:)

Jos psykiatri kysyy

Ei tietenkään ole pakko, mut voihan se kuitenkin olla tärkeä seikka hoidon kannalta. Jos siihen liittyy jotain tukahdettuja tunteita, pelkoa, syyllisyyttä jne.
  4. Minni:)

Pariisissa taas panttivankitilanne päällä

Muuta Ranskaan.
  5. Minni:)

Kantoliina, kantoreppu vai rintareppu ja miksi?

Meillä oli lapsella vauvana kaikki reput ja liinat käytössä. Ei viihtynyt missään niistä. Ensin pitää kokeilla mikä itsestä tuntuu mukavalta ja tarpeeksi näpsäkältä, että itse saa päälle ja vauvan siihen ja sitten kokeilemaan mitä vauva tykkää. Eli oma kokemus on, että niin omista ja vauvan...
  6. Minni:)

Masentuneen kanssa parisuhteessa

Kannattaa nyt eka pohtia onko naisystäväsi ollut aina masennukseen taipuvainen, kärsinyt siitä vuosia, onko siihen taustalla jokin selkeä syy, onko masennus ihan lääkärissä todettu masennus ja minkäasteinen, onko siihen lääkitys vai johtuuko masentunut olo jostain väliaikaisesta. Varmaan olet...
  7. Minni:)

Kuivashampoon käyttö

Mulla ne ei toimi ollenkaan. Varmaan kun hiukset rasvoittuvat niin nopeasti et on vaan liian rasvaiset sitten niille ja niiden käytöstä tulee vaan entistä rasvasemman näköisiksi.
  8. Minni:)

Kaipaatko lapsivapaata aikaa?

Kyllä kaipaan. Saadaan miehen kanssa lapsivapaa päivä ja ilta ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Mut se aika menee tietty miehen kanssa. Unelmoin viikosta ihan yksin. Tuntuu et siinä ajassa takuulla alkais kaipaamaan perhettään ja jaksaisi sen jälkeen arkeakin uudella tarmolla.
  9. Minni:)

Pikaisesti apua pähkäilyyn... koira vai ei?

Ymmärrän kyllä noikin aspektit. Itse taas olin aivan tyytyväinen vaan koiran ja lapsen kanssa ja miehen tulo elämään oli vaan lisäplussa. Tottakai pitää harkita tarkkaan ja monelta eri kantilta kannattaako se koira hankkia. Itellä on ollut sen verran hyvät tukiverkot, et koiranhoitoapua on...
  10. Minni:)

Meikkaatko huolella joka ikinen päivä?

No en tod.
  11. Minni:)

Pikaisesti apua pähkäilyyn... koira vai ei?

Kyllä mä löysin kunnollisen työssäkäyvän miehen vaikka olin yli 30v. koirallinen yh. Niin ja työtönkin vielä. Suhde on oikein hyvä ja molemminpuolista rakkautta on. En siis epätoivoissani takertunut ekaan kaksilahkeiseen joka mun kanssa halusi olla. Yksinkin oli hyvä. Tai siis lapsen ja koiran...
  12. Minni:)

Ei en kestä miten surullinen iholla jakso! :,(

En ole kattonut tota Iholla-sarjaa. En itse kykenisi antamaan omaa lasta adoptioon, mutta kyllä multa ymmärrystä heruu myös niille, jotka siihen ratkaisuun päätyvät. Kaikilla kun ei ole samoja lähtökohtia ja edellytyksiä tarpeeksi hyvän lapsuuden takaamiseksi lapsilleen kuin mulla tai monilla...
  13. Minni:)

kun sitä on vaan niin yksin

No harvemmin mun mielestä naapureissa on sellasia joiden kanssa nykyään oikein ystävystyisi. Tai no, siinä tarvitaan enempi tuuria. Turha noissa perhekerhoissakaan on käydä vuodesta toiseen jos sieltä ei löydy juttuseuraa. Ystävystymisessä helpottaa avoimuus. Itse olen avoin, mutta harvemmin...
  14. Minni:)

Ongelmanratkaisuun apua

Just luin jostain, et ihmiset on onnettomia, kun ne ajattelee vaan sitä mitä ne vielä haluaa, eikä osaa olla onnellisia siitä mitä niillä jo on.
  15. Minni:)

Mikä sovelias nukkumaanmenoaika 5v vanhalla?

Unentarve voi olla vähäisempää, mut kyllä ton lapsen vanhempien pitäisi opettaa, ettei tosia mennä enää noin myöhään hakemaan leikkimään.
  16. Minni:)

Sekoaako teidän kaverit Facebookissa eron jälkeen?

Kaikki eivät harrasta sitä facebookissa.
  17. Minni:)

Nainen 42, mies 33, mitä ajatuksia herättää, vai onko ihan tavallista? :-)

No itse en ajattelisi niin, että rakkaus ei olisi tarpeeksi voimakasta jos miehelle joskus vaikka päälle 40v. tulisikin vauvakuume. Ei ne ole toisiinsa suhteutettavia asioita. Muutoin ikä on vain numeroita, mutta itse en luottaisi tohon miehen ehdottomaan eihin lasten suhteen. Niin monta...
  18. Minni:)

Kiihottuuko 30-40-vuotiaat miehet 20-24-vuotiaista naisista?

No ainakin se viehättyi ensin sun luonteesta. ;)
  19. Minni:)

Äidin blogi, oletko trolli?

Aivan sama mulle onko "Äidin blogi" joku muu tuttu tai tuntematon. Enemmän ihmetyttää ne, joilla on aikaa ja tarmoa todistella sitä.

Yhteistyössä