Hakutulokset

1. Minni:)

Miten heinäkuukin alkaa olla jo ehtoon puolella?

Mulla olisi ollut mahdollisuus uida tossa mökillä viime viikolla, kun vedetkin olivat mukavan lämpöiset, mutta eiköhän sitä sillon just ollut päällä rasittava kesäflunssa, joten uimisesta sai vaan haaveilla. On tässä kesäisiäkin juttuja onneksi ehtinyt tehdä, muttei mitään päiväkausien lomailuja...
  2. Minni:)

Miten päästä yli voimakkaasta ihastumisesta? Vaikka kuinka yritän unohtaa, tämä ihminen ei unohdu. Tulee uniin jne.

Kyllä se ajan kanssa haihtuu vaan mukavaksi muistoksi. Jos sen olisi saanut niin todellisuus varmasti olisi karumpi kuin unelmat. Kenties se olisi yksi niistä existä, nähty ja koettu.
  3. Minni:)

Miten päästä yli voimakkaasta ihastumisesta? Vaikka kuinka yritän unohtaa, tämä ihminen ei unohdu. Tulee uniin jne.

Samaa kysyn kuin edellinen, miksi pitäisi unohtaa? Mulla on ollut yksi todella voimakas ihastuminen mieheen, jonka kanssa en edes varsinaisesti puhunut koskaan. Silmäpeliä oli. Tosin tunne oli niin voimakas etten oikein uskaltanut edes silmiin katsoa. Aikansa kesti haikeus kun tajusin että...
  4. Minni:)

Miten heinäkuukin alkaa olla jo ehtoon puolella?

En tajua. Justiinsahan se kesä alkoi ja nyt tuntuu et pian se on taas ohi. Poikkeuksellisen kiireinen kesä ollut kyllä, ettei sikäli ihme et aika lentää, mut silti. Olen pohjimmiltani syksyihminen, mutta moneen vuoteen ei ole ollut enää sellasta tunnetta et "tulis jo se syksy", nykyään kun se...
  5. Minni:)

Siis syksyllä on taas syysloma.

Niinpä. On se rankkaa. Ja kun syyslomasta päästään, alkaakin joululoma. Sitten pukkaa päälle jo hiihtoloma ja heti perään pääsiäisloma ja sitten taas tää kesäloma. Stressihän siinä ihmisille tulee, kun pitäisi lomaohjelmaa järkätä. Onneks pääsee töihin huilimaan aina välillä.
  6. Minni:)

Voitteko puhua mulle järkeä?

Tapaisin ton A:n eka ja jos ei aiheuta yhtään mitään ihmeempiä värinöitä niin unohtaisin ja keskittyisin B:hen. Itelläni tapana kuunnella ensikädessä sydäntä suhdejutuissa. Onko sulle muuten lapsi vielä täysi mahdottomuus vai? Jos se on mahdottomuus ja B ehdottomasti haluaa lapsen niin sittenhän...
  7. Minni:)

Mitä tykkäät

Ei kolahda mihinkään suuntaan.
  8. Minni:)

Ihana tunne <3

Go for it! Mahtavaa! Toi on kyllä ihana tunne. Ei munkaan pitänyt mitään miehiä katellakaan moneen vuoteen eron jälkeen, mut niin vaan yks tuli ja muutti hyvät suunnitelmani. Nyt ollaan muuttamassa saman katon alle. :)
  9. Minni:)

Kysymyksiä piknik-ihmisille

Peruspiknikille jos mennään niin aivan yks lysti missä laatikossa sapuskat on. Jos taas mennään piknikille juhlistamaan syntymäpäivää tms. merkkipäivää niin silloin tulee satsattua esteettisyyteenkin.

Yhteistyössä