Hakutulokset

1. Minni:)

Kiihottuuko 30-40-vuotiaat miehet 20-24-vuotiaista naisista?

Ja jotkut eivät vaan tajua huumoria.
  2. Minni:)

Kiihottuuko 30-40-vuotiaat miehet 20-24-vuotiaista naisista?

Ei missään nimessä. Ihan isällisistä syistähän 30-40-vuotiaat miehet ajautuvat yhteen itseään 20-6-vuotta nuorempien naisten kanssa.
  3. Minni:)

Harvinainen nimi pojalle

Tintti tai Tintin, Muikku/Muiccu, Miska, Messi, Entre, Enne, Epis, Isto, Asto, Esto, Frisco, Festo, Taiccu, Taiffu, Steffi, Stefu, Seba, Suba, Rula, Rela, Masto, Mesto... Ai niin ja tietysti Tutti tai Frutti.
  4. Minni:)

Suosittelen,

Toi oli kyllä ihan kiva. Tosin ei siinä mitään sensaatiomaista ollut, mutta ei toki tarvinnutkaan. Hauska dokkari.
  5. Minni:)

En tajua näitä ruuhkavuosi-ihmisiä

Joillekin toi mitä "täytyy" ja ystäväpiirin vaikutus vaikuttaa enemmän kuin toisille. Täytyy olla vähintään yhtä hyvä ja mielellään vähän parempi ja sehän just mitataan noissa töissä, taloissa ja harrastuksissa.
  6. Minni:)

Sekoaako teidän kaverit Facebookissa eron jälkeen?

Varmaan riippuu tilanteesta ja ihmisestä. Itteäni ei eron tienoilla tai jälkeen kiinnostanut pätkääkään päivitellä mitään facebookkiin. Jossain vaiheessa rupesin silloin tällöin päivittelemään jotain lapsesta, koirasta tai hassuista sattumuksista, en kuitenkaan usein. Biletyspostaukset ja...
  7. Minni:)

kuollut facebookissa

Mulla meni kuollut ystävä pois automaattisesti jossain vaiheessa. Aika pian kuitenkin.
  8. Minni:)

Mihin pitäisi tyytyä? Mikä riittää?

Mielestäni arvomaailmojen kohtaaminen on yksi hyvän suhteen peruspilareista. Jos ne eivät kohtaa, niin ei sitä riitä mikään määrä hellyyttä ja sporttisuutta pidemmän päälle korvaamaan. Ei tarvitse muuttua ja katsoa läpi sormien. Vain läheisriippuvainen katsoo itselleen tärkeiden asioiden...
  9. Minni:)

Teenhän oikean ratkaisun?

Jos kaikki on yritetty, eikä miestä kiinnosta niin ero on ehdottomasti ainoa oikea ratkaisu. Itse erosin aikoinani lapseni isästä, kun alkoholi vei voiton. Oma itsetunto oli tuolloin maassa ja tuntui että mussa on syy, vaikkei ollutkaan. Eron jälkeen sain koottua hiljalleen itsetuntoni takasin...
  10. Minni:)

Miten helposti YH löytää uuden kumppanin?

Ei kai siitä mitään yleistyksiä voi vetää. Toisille helpompaa toisille vaikeampaa, aivan niinkun sen kumppanin löytäminen ennen lapsia. 37-45-vuotiaissa on paljon ns. toisella kierroksella olevia, joten vapaita kumppania etsiviä on tossa ikähaitarissa kaiketi melko paljon. Itse löysin yh-na...
  11. Minni:)

G: Kelpuutatko alle 180cm pitkää miestä?

Kelpuutan. Itse olen 175cm ja yllättävän usein miesystävät olleet jokseenkin saman pituisia. Eli saman pituinen tai vähän päälle on ok.
  12. Minni:)

Järkytyin, mies puhui naisten raiskauksien yhteydestä vaatetukseen

Ei jaksa lukea kaikkea. Eiköhän se nyt kuitenkin niin ole, et raiskaustapauksia on monenlaisia, ihan kuten tappotapauksiakin. Toiset toimivat suunnitellusti, toiset taas toimivat humalaspäissään tilanteen ärsyttäminä. Tietenkään mikään humalatila ei tee tappamisesta tai raiskaamisesta yhtään sen...
  13. Minni:)

Minusta on ihanaa olla vähän läski, olen vapautunut objektin roolista

Jaa, no ketkä teiät siihen objektin rooliin laittaa? Mä en ole koskaan tuntenut olevani mikään objekti. Ihan ensisijassa olen ihminen ja subjekti. Mulle ulkoiset määritteet ovat aina olleet toissijaisia. En arvostaisi miestä, joka arvostaisi mua vaan ulkoisten ominaisuuksien perusteella.
  14. Minni:)

Uusi nimimerkki mulle?

Mulle tulee vaan mieleen Teenage mutant ninja turtle. Mut aika pitkä. Oisko Teenage Ninja tai Teenage Turtle? Tosin ei toi sovi, kun tuli mieleen just hirveästä ja teinimäisestä.
  15. Minni:)

Voiko isä vaatia? Neuvoja kaipaan.

Ok. Tossa tapauksessa yksinhuoltajuus on ihan hyväkin asia, kun kerran mies ei oikein osaa päättää tai vaihtaa mieltään nopeaan tahtiin. Lapsenedunvalvojalla noi tapaamisasiat kuitenkin sovitaan ja tuskin siellä suostutaan mihinkään viikko-viikkosysteemeihin ennenkuin lapsi on siihen iältään...
  16. Minni:)

Voiko isä vaatia? Neuvoja kaipaan.

Miksi yksinhuoltajuus? Meillä yhteishuoltajuus eikä se vaikuta tapaamisoikeuksiin mitenkään. Tuskin kukaan lapsenedunvalvoja lähtee liputtamaan viikko-viikkosysteemin puolesta kovin pienen lapsen kohdalla. Tietysti jos toisesta ei huoltajaksi ole (esim. alkoholismi/mielenterveysongelmat tms.)...
  17. Minni:)

Haluttomuus seksiin ja haluttomuus ylipäätänsä olla avoliitossa...

Jep. Jos suhteessa mättää, ei se avio tai lapsi sitä miksikään korjaa. Mutta ap:lle, paljon riippuu kuin kauan olette olleet yhdessä ja minkä ikäisiä olette? Millainen ihminen olet? Tarvitsetko useampia suhteita ennen lopullista sitoutumista vai pystytkö olemaan uskollisena ja onnellisena saman...
  18. Minni:)

Olen pohtinut ja stressannut taas asioiota...

Kuten mitä? Kerro ihmeessä, kun kerran tiedät. Sama kai se millä palstalla asioita ruotii, ei tämä palsta ole sen kummoisempi kuin muutkaan. Ja tässä palstassa se etu, että se tavoittaa monen ikäistä ihmistä sukupuolesta riippumatta. Kerro ihmeessä joku mukavampi palsta joka jotain ihmisiä...
  19. Minni:)

Miten heinäkuukin alkaa olla jo ehtoon puolella?

Olisipa noin. :) Mulla on vasta elokuussa mahdollisuus hiukan lomailla ja rentoutua. Ois ihanaa jos silloin ois vielä lämmintä. Elokuu on kyllä omien muistikuvien mukaan ollut usein varsin mukava ja lämmin. :)
  20. Minni:)

Te, joilla ollut normaali (7-12 kg) painonnousu raskausaikana: kauanko kesti, että kilot karisivat?

Mulla tuli just ton 12 kg:n verran painoa raskausaikana. Painon laskun hitauteen vaikutti se, että sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen, jonka takia paino oli useamman vuoden se 10 kg enemmän. Varsinaisesti paino alkoi tippumaan vasta kolmen vuoden jälkeen syntymästä ja nyt olen taas...

Yhteistyössä