Nainen 42, mies 33, mitä ajatuksia herättää, vai onko ihan tavallista? :-)

• Viestiketjun aloittaja aapeeeee
  • Ensimmäinen viesti
aapeeeee
Itselleni tuntuu olevan jonkinasteinen ongelma, mutta miehelle ja miehen kavereille ei- ja heidän kaveripiirissään tuntuu itseä vanhempi nainen olevan pikemminkin sääntö kuin poikkeus.

Mitä palstalaiset on mieltä, onko iällä jotain väliä, vai onko ikä vain numeroita?

Lapsijutuissahan tuo asia toki merkkaa, mutta mies ei missään nimessä halua lapsia, ja minulla on jo riittävästi, onneksi, en olisi tällä iällä enää mielelläni ryhtynyt yrittämäänkään. Niin, toki olen miettinyt, jos miehelle tulee joskus vauvakuume, mutta sitten ei rakkaus ole tarpeeksi voimakasta, ja mies saakin mennä. :)

No itse en ajattelisi niin, että rakkaus ei olisi tarpeeksi voimakasta jos miehelle joskus vaikka päälle 40v. tulisikin vauvakuume. Ei ne ole toisiinsa suhteutettavia asioita. Muutoin ikä on vain numeroita, mutta itse en luottaisi tohon miehen ehdottomaan eihin lasten suhteen. Niin monta takinkääntäjää tullut nähtyä tuttavien keskuudessa.

aapeee
No itse en ajattelisi niin, että rakkaus ei olisi tarpeeksi voimakasta jos miehelle joskus vaikka päälle 40v. tulisikin vauvakuume. Ei ne ole toisiinsa suhteutettavia asioita. Muutoin ikä on vain numeroita, mutta itse en luottaisi tohon miehen ehdottomaan eihin lasten suhteen. Niin monta takinkääntäjää tullut nähtyä tuttavien keskuudessa.
Niin , mutta miksi sitä asiaa vielä suremaan? Vauvakuume voi tulla tai olla tulematta. Jos se tulee joskus, hyväksyn sen ja annan hänen mennä. Tällä hetkellä olemme onnellisia yhdessä, ja se riittää minulle. En ala jättämään hyvää miestä vain sen takia että hänelle saattaa joskus tulla vauvakuume, vaikka nyt sanookin ettei tule...mulla ei ole koskaan ollut noin ihanaa miestä. Nautin siitä nyt, enkä sure tulevaa.

"huoh"
Miksi aina, AINA pitää kysyä palstalta mitä mieltä ollaan milloin mistäkin asiasta? Eikö niitä omia mielipiteitä osata tai uskalleta muodostaa ja etenkin pitää ja olla välittämättä siitä mitä muut ajattelevat? Ymmärrän että jotkut naiset ovat epävarmoja ja heikkoitsetuntoisia mutta kun tätä palstaa lukee niin tuntuu että niitä on valtaosa.

Minun puolestani on aivan sama oletko parisuhteessa kaksikymppisen tai vanhainkodista karanneen rollaattorivaarin kanssa kunhan kyseessä on täysi-ikäinen aikuinen ihminen. Mitä muihin ihmisiin tulee, aina on niitä joilla on oma mielipide, usein negatiivinen sellainen ja tarve sanoa se ääneen vähintäänkin selän takana - varsinkin naisilla. Siinäkin mielessä on aivan sama seurusteletko omanikäisesi vai täysin eri ikä- tai yhteiskuntaluokkaa tai kulttuuritaustaa tai mitä tahansa olevan kanssa. Aina löytyy ämmiä jotka selän takana supattavat, yleensä pönkittääkseen omaa heikkoa itsetuntoaan ja validoidakseen omia paskoja päätöksiään muiden silmissä.

Yhteistyössä