Hakutulokset

1. T

Jos terottais filerausveitten

kyllä mie tuon terottamisen hanskaan, olen kokki ammatiltani mutta ku en milhään jaksais :D timantti ja puikko on tuossa muurin nurkassa hollila. olis ku noste perse irti tuolista mutta :D
  2. T

Jos terottais filerausveitten

Just ukko soitti koskelta että sai lohen, soutamalla. ei puntti hommia :D nyt toivoen ettää tullee hyä lohkesä
  3. T

Kahlannut olen rotuja läpi, auttakaa! Mikä koirarotu meille?

mettästyskoiran kans nuita voi harrastaa. sen mettästyksen lisänä. liian monta koirarotua on pilattu, varsinki mettästyspuolen koiria. irlaninsetteri punanen ei toimi pun/valk toimii niistäk ialettu hakea liehuturkkia :/ joten rotu sen mukaan mitä harrastaa. karhukoira on mettästyskoira...
  4. T

Kahlannut olen rotuja läpi, auttakaa! Mikä koirarotu meille?

mettästyskoira nuilla "vaatimuksilla" oikeasti??
  5. T

Voiko kermavaahdon sekaan laittaa maustamatonta tuorejuustoa, että sitä olis helpompi pursottaa?

tomusokeri on aluksi hyvä joo kunnes levahtaa . vaniliakremejauhea tai rahka. tai miks ei vaan voi vatkata kermasta tarpeeksi kovaa :D helpoin konsti
  6. T

Miltä näyttää 165 cm 56 kg?

ns laihaläski ilmiö :D . ei lihaksi ja löllykkä maha vaikka vähän painoa
  7. T

Miltä näyttää 165 cm 56 kg?

165/57 ku oli mittarissa olin varsin hoikka. lihasta oli paljon ei läskiä....
  8. T

Kysymys: Paljonko isovanhempanne viettävät aikaa lastenne kanssa/auttavat?

lisäyksenä, lapset sa olla mummolassa yötä aina ku haluavat. kerran ovat sanoneet että on menoa käviskö toinen kerta. ottavat lapset aina sinne ku tarvii. joskus jopa ovat liiaksikki "apuna" piha töitä, raivausta, aijantekoa, maalausta yms ovat paikalla ensimmäisenä. iso apu siis :)
  9. T

Kysymys: Paljonko isovanhempanne viettävät aikaa lastenne kanssa/auttavat?

minu nvanhemamt on mukana paljon. lapset ol iyöt sielläviimeviikonloppuna esikoinen pe-la kuopus la-su isä o noll uapuna rempassa, taanneet lainan yms. miehen vanhemamt ei ole meän elämässä mukana ollenkaan.
  10. T

G: ITIKKAHYTTYSSÄÄSKI - Gallup MINKÄLAINEN TILANNE JA MISSÄ

mäkryjä!!! Torniojokilaakso
  11. T

Eikö tämä helle lopu ikinä!!

ohan se kesä ajoissa pohjosessa. akileijat kukkii, pionissa nuppuja, tuomikukkii :) auringossa ei juuri houkuta olla ettei pala mutta varjonpuolella pikkusen oleillen +29 huomiselle lupas ukkosta, hui!!!
  12. T

Vierailut vastasyntyneen perheen kotiin - vieraat tulevat liian aikaisin?

minun vanhemmat tulee käymään ku tulevat. varmaanki melkosen pian. kaverit sitä mukaa mitä oma olo antaa myöten. miehen vanhemmat jos saapuu paikalle en vastaa sanoista. eivät ole tervetulleita. eivät ole nähneet lapsenlapsiaan koskaan eikä tule näkemään..
  13. T

Mitä teillä syödään tänään päivälliseksi?

testasin ruottalaisia uusiapottuja olivat ihan hyviä :) joten niillä mennään
  14. T

Mitä teillä syödään tänään päivälliseksi?

uusiapottuja+kuppikastiketta ja taimenta :P miehen pyytämä taimen :) jälkkäriksi lappapuuroa ja vanilia kastiketta.
  15. T

Kukaan joutunut tilanteeseen, jossa iso koira hyökkää oman pienen koiran kimppuun?

koulutettu on sen verta ettei tule autosta ilman lupaa, istuu pyynnöstä. ei enmpää. hirvikoira. pikkukoiria vihaa tämä vanhempi.. kävelyllä ollessa pikkukoira päästettiin se ntykö, pyysi nettä älä päästä. pikkukoira roikku korvassa, poskessa, loppuviimein palleissa josta koira ärähti. sen...
  16. T

Kukaan joutunut tilanteeseen, jossa iso koira hyökkää oman pienen koiran kimppuun?

jaa a enmpä tiä. meilä pääsi irto koira tulemaan pihaan ja häkiin tukki päänsä takajaloista se revittiin sieltä pois. vesiletkusta vettä häkissä olevan koiran pälle että irrotti irokoiran päästä. koiran omsitaja itte repi koiransa sieltä pois ja sano etä ainoa keino saaha koira pois toisen...
  17. T

eikö iso koira oltu tuotu haisteleen pentukoiraa? vai onko eri tapaus? mulla tilanteita joissa pikkukoira on päästetty isomman tykö ja rukkasethan siitä ois tullu.. ja iso koira saa syyt vaikka pikkukoira päästettäis tykö.. pöh!
  18. T

Kertokaa nyt tälle tampiolle miksei ole hyvä antaa koiran haistella toisia koiria?

lenkillä käyvään 1h-> pyöräilleen,hiihtäen, juosten tau erittäin reippaasti kävellen. silloin jäähä turhia haisteleen :D kuntoilua. koirapuistossa ei ole meilä yksikään koirista käyny. viitti ajaa 200km ja yli että päästäsin koirani haisteleen muita :D hah taaperrus 15mi neestä ei auta...

Yhteistyössä