Hakutulokset

1. T

Jos terottais filerausveitten

kyllä mie tuon terottamisen hanskaan, olen kokki ammatiltani mutta ku en milhään jaksais :D timantti ja puikko on tuossa muurin nurkassa hollila. olis ku noste perse irti tuolista mutta :D
  2. T

Jos terottais filerausveitten

Just ukko soitti koskelta että sai lohen, soutamalla. ei puntti hommia :D nyt toivoen ettää tullee hyä lohkesä
  3. T

Kahlannut olen rotuja läpi, auttakaa! Mikä koirarotu meille?

mettästyskoiran kans nuita voi harrastaa. sen mettästyksen lisänä. liian monta koirarotua on pilattu, varsinki mettästyspuolen koiria. irlaninsetteri punanen ei toimi pun/valk toimii niistäk ialettu hakea liehuturkkia :/ joten rotu sen mukaan mitä harrastaa. karhukoira on mettästyskoira...
  4. T

Kahlannut olen rotuja läpi, auttakaa! Mikä koirarotu meille?

mettästyskoira nuilla "vaatimuksilla" oikeasti??
  5. T

Voiko kermavaahdon sekaan laittaa maustamatonta tuorejuustoa, että sitä olis helpompi pursottaa?

tomusokeri on aluksi hyvä joo kunnes levahtaa . vaniliakremejauhea tai rahka. tai miks ei vaan voi vatkata kermasta tarpeeksi kovaa :D helpoin konsti
  6. T

Miltä näyttää 165 cm 56 kg?

ns laihaläski ilmiö :D . ei lihaksi ja löllykkä maha vaikka vähän painoa
  7. T

Miltä näyttää 165 cm 56 kg?

165/57 ku oli mittarissa olin varsin hoikka. lihasta oli paljon ei läskiä....
  8. T

Kysymys: Paljonko isovanhempanne viettävät aikaa lastenne kanssa/auttavat?

lisäyksenä, lapset sa olla mummolassa yötä aina ku haluavat. kerran ovat sanoneet että on menoa käviskö toinen kerta. ottavat lapset aina sinne ku tarvii. joskus jopa ovat liiaksikki "apuna" piha töitä, raivausta, aijantekoa, maalausta yms ovat paikalla ensimmäisenä. iso apu siis :)
  9. T

Kysymys: Paljonko isovanhempanne viettävät aikaa lastenne kanssa/auttavat?