[QUOTE="jehna";28554611]hei, jollain muullakin samoja mietteitä, epäilin jo että mulla on joku kehonkuvavääristymä ja paha.. Lähtölukemat 165cm ja 92kg kolmen raskauden jälkeen. Nyt sitten 65kg eli melkein se -30kg. Lopullinen tavoite on tuonne alle 60, mutta tuntuu olevan valovuosien päässä.
Jotenkin tuntuu ihan kohtuuttomalta että peilistä ei näy edes normaalipainoiselta näyttävä nainen, saati sitten 'hyvännäköinen.' Mä näytän nyt siltä, mistä kaikki muut lähtee laihduttamaan sen 10-15kg! :O Ja aina kun kattelee mitä tahansa lehtijuttua tai tv-ohjelmaa niin jonkun pudottaessa tommosen 30kg muutos on ihan valtava ja näyttää tosi hyvältä verrattuna 'ennen' -kuviin.. Aina. Toki mä nyt valokuvista sen muutoksen jotenkin nään itsekin, mutta ei se vaan jotenkin muuten tunnu yhtään siltä, että vois jo tuulettaa..
Vai eikö pää tosiaan pysy perässä niinkuin jotkut sanoo? Että sitä näkee itsensä vielä paljon isompana kuin oikeasti onkaan? Emmätiiä.[/QUOTE]
Ootko tyytyväinen vaatteet päällä? Mulle menee S koon housut ja XS koon paidat. Vaatteet päällä on ihan ookoo, mut ilman vaatteita :X