Miltä näyttää 165 cm 56 kg?

• Viestiketjun aloittaja Mua on petetty....
  • Ensimmäinen viesti
Mua on petetty....
Laihdutusprojektin jälkeen mitat on siis 165 cm ja 56 kg. Olin siinä luulossa että näissä mitoissa nainen on jo vähintään hoikahko (reilusti teinivuodet ohittanut siis), mutta kyllä varsinkin ilman vaatteita peilistä katsoo vielä aika pyöreälinjainen nainen. Olen malliltani semmoinen tiimalasimainen, joten vaatteet päällä hyvinkin okei mutta sitten kun ne ottaa pois...minkä mallisia olette, noin samoissa mitoissa olevat ja oletteko tyytyväisiä?

"vieras"
Teepäs nyt niin, että keskityt 10 min kylki- ja selkävenytyksiin. Tee niin että saat tuntumaan. Katso sitten uudestaan peiliin ja tule kertomaan tapahtuiko muutosta :)

"Jennika"
Hieman pyöreältä näyttää tuon kokoinen.
itse olen pituudelta sama kuin sinä,mutta painoa on 50-51 kg ja tuo ero tekee juuri sen ,että sinä näytät pyöreältä ja minä hoikalta. Näissä kiloissa sen eron huomaan niin valtavan hyvin.

kfkfkf
165/53 ja samat tuntemukset peiliin katsoessa.

Nyt oli paino kyllä noussut 54 kiloon viime punnituksesta :) Lihaksia kovasti yritän saada.

Ongelma luultavasti sullakin lihasten puuttuminen

Sangria
[QUOTE="tässä";28554459]muuten tuo kroppa on ok,mut jalat on aika paksut, tuollaiset pyöreät ei hoikat. Parisen kiloa vielä pois ja treeniä jalkoihin niin johan oot nätti[/QUOTE]

Mä en halua muutakuin kiinteytyä lisää, painoo en haluu alemmas. Treenannut olen todella paljon mut hidasta on kehitys:D

"vieras"
[QUOTE="tässä";28554459]muuten tuo kroppa on ok,mut jalat on aika paksut, tuollaiset pyöreät ei hoikat. Parisen kiloa vielä pois ja treeniä jalkoihin niin johan oot nätti[/QUOTE]

Se on mistä tykkää. Itse pidän pyöreistä reisistä kuten nämä kuvan reidet, kunhan ei selluliittia ole. En oikein ymmärrä "thigh gap" villitystä, että reisien väliin pitäisi jäädä selvä väli.

Ap.lle: se on lihaksista kiinni miltä näyttää. Itse olen vähän lyhyempi ja vähän painavampi. Enkä ole pyöreä. Paitsi noista reisistä olen kyllä, jos mittapuu on se että pitäisi lähteä suoraan vyötäröstä jalat ilman kaarta. Oma ihanteeni on Beyonce.

"Mie"
Se on niin ihmisestä kiinni. Joku voi oikeesti noilla mitoilla näyttää laihalta, toinen normaalilta ja kolmas vähän pullukalta. Esimerkiksi mun sisko, joka on suunnilleen mun pituinen, painaa 10kg minua enemmän mutta meidän vartalot näyttää silti aikalailla samalta, siskoni vatsa ehkä jopa litteämmältä..

Normaalilta. Mutta jotta näyttää hyvältä niin on oltava lihaksia. Niidenkään ei tarvi olla tyyliin tynnyrin vahvuisrt pikajuoksijan reidet ja pohkeet niin reenatut ettei saapikkaatkaan mahdu jalkaan.

Itte katson olevani hoikka mitoissa 166/54, pari kiloa enemmän tuo kenties naisellista pehmeyttä.

"jehna"
hei, jollain muullakin samoja mietteitä, epäilin jo että mulla on joku kehonkuvavääristymä ja paha.. Lähtölukemat 165cm ja 92kg kolmen raskauden jälkeen. Nyt sitten 65kg eli melkein se -30kg. Lopullinen tavoite on tuonne alle 60, mutta tuntuu olevan valovuosien päässä.

Jotenkin tuntuu ihan kohtuuttomalta että peilistä ei näy edes normaalipainoiselta näyttävä nainen, saati sitten 'hyvännäköinen.' Mä näytän nyt siltä, mistä kaikki muut lähtee laihduttamaan sen 10-15kg! :O Ja aina kun kattelee mitä tahansa lehtijuttua tai tv-ohjelmaa niin jonkun pudottaessa tommosen 30kg muutos on ihan valtava ja näyttää tosi hyvältä verrattuna 'ennen' -kuviin.. Aina. Toki mä nyt valokuvista sen muutoksen jotenkin nään itsekin, mutta ei se vaan jotenkin muuten tunnu yhtään siltä, että vois jo tuulettaa..

Vai eikö pää tosiaan pysy perässä niinkuin jotkut sanoo? Että sitä näkee itsensä vielä paljon isompana kuin oikeasti onkaan? Emmätiiä.

kfkfkf
[QUOTE="jehna";28554611]hei, jollain muullakin samoja mietteitä, epäilin jo että mulla on joku kehonkuvavääristymä ja paha.. Lähtölukemat 165cm ja 92kg kolmen raskauden jälkeen. Nyt sitten 65kg eli melkein se -30kg. Lopullinen tavoite on tuonne alle 60, mutta tuntuu olevan valovuosien päässä.

Jotenkin tuntuu ihan kohtuuttomalta että peilistä ei näy edes normaalipainoiselta näyttävä nainen, saati sitten 'hyvännäköinen.' Mä näytän nyt siltä, mistä kaikki muut lähtee laihduttamaan sen 10-15kg! :O Ja aina kun kattelee mitä tahansa lehtijuttua tai tv-ohjelmaa niin jonkun pudottaessa tommosen 30kg muutos on ihan valtava ja näyttää tosi hyvältä verrattuna 'ennen' -kuviin.. Aina. Toki mä nyt valokuvista sen muutoksen jotenkin nään itsekin, mutta ei se vaan jotenkin muuten tunnu yhtään siltä, että vois jo tuulettaa..

Vai eikö pää tosiaan pysy perässä niinkuin jotkut sanoo? Että sitä näkee itsensä vielä paljon isompana kuin oikeasti onkaan? Emmätiiä.[/QUOTE]

Ootko tyytyväinen vaatteet päällä? Mulle menee S koon housut ja XS koon paidat. Vaatteet päällä on ihan ookoo, mut ilman vaatteita :X

"vieras"
Mä olen 165cm ja painan 55kg. Olen hoikka. Saisi ehkä olla muutama kilo lisääkin painoa, niin näyttäisin paremmalta. Olen aina liikkunut paljon, joten kroppa on timmissä kunnossa. Olen siis tyytyväinen, yhtää ei ole tarvetta laihduttaa.

Ehkä ap sunkin kannattaa lopettaa laihdutus ja keskittyä liikuntaan ja sitä kautta kiinteytymiseen?

Pöllötin
Minä olin viimesyksynä sen 165/56 ja hoikka olin kyllä, vaikka jonkinverran löysää olikin siellä täällä. Kolme lasta ja 10 vuotta aiemmin olin kyllä samoissa mitoissa vielä hoikempi mutta paljon kiinteempi. Selvästi viimevuodet vieny lihasmassaa ja samalla kilomäärällä kroppa nyt huomattavasti pehmeempi. En silti laihempi haluis olla vaan tavote on noissakiloissa kiintee ulkomuoto. Kunhan tAas saa tämän lapsen pyöräytettyä.

kfkfkf
Jos on aina ollut 165/55 näyttää tietenkin hyvältä. MUTTA jos sitä painoa on ollut melkein aina liikaa ja laihtuu 55 kiloon, näyttää tietysti eriltä, eikä välttämättä ole tyytyväinen. Ei se nahkakaan kaikki palaudu heti, tai välttämättä ikinä ja kun on löysää nahkaa, ei näytä hyvältä.

Peyote

Ei kun sehän tuossa on parasta, että reidet on tuollaiset mehevät. Kumminkin pieni vyötärö ja lantio ja rinnat. Just hyvä vartalo!
Mä tykkään mun vartalosta muuten, mutta haluaisin nimenomaan paksummat reidet ja pohkeet. Lihasta jos hankkisi niin varmaan paksunee.

Yhteistyössä