Hakutulokset

1. T

Mies ällöttää...

oikeasti :O :$
  2. T

naapurin rouvan munkit

no aika ihana! eikös sole nuin mukavempi ku se että ois sinun lapsi jääny ilman ja siitä tullu pahamieli? kyllä mieki tarjoan pullaa yms jos olen leiponu jos lapsilla on kavereita kylässä. no saavat kyllä aina jotaki pullaa,jätskiä tai keksiä jos omatki saavat.
  3. T

Miten olisi pitänyt toimia?? Aiheutin kolarin aamulla :,(

no hyvä ettei ihmisilel sattunu, peltiä saa lissää :) mersu kuskia taitaa vitutta k uei pitäny turvaväliä ja siksi mesoaa ku huomas että vika on omassa nupissa...
  4. T

Koira piikille vai uusi koti?

hmm. nii koiran koulutus aletaan ku se tule taloon pentuna, ei sitte ku se on 1v-> no kuitenki piikille.
  5. T

Mies järkytti lasta (ja minua)

toivottavasti pääsee lapsi opettaan vassua juohmaan maitoa :) mie olen saanu olla lehmien poikimisissa mukana ja monesti läpit laitettiin lehmävaheiksi jos pokiminen oli likellä. 10v olen tainu hoitaa poijituksen yksin.. :D meijän lapset varmaan vois ilmottaa siihet traumatisoituneisiin...
  6. T

Mies järkytti lasta (ja minua)

:laugh: päivän piristys! reps. loisto provo :D hauki nyt onki ruma kala vaikkaki hyvän makunen. eri sois saaha lohi ja perata se :) esikonen sai isänsä kans ekan lohen ku oli 6v ja se riemu mikä loisti naamalta. tietenki kala piti suolistaa ja leikata fileiksi. ja heti paistettiin siivut...
  7. T

Pitääkö lastenne isovanhemmat yhteyttä? :(

mitäs ne menettä? se mitä ei tunne ei kaipaa. syyt on hyvät miks ei olla tekemisissä. lapset ees tiiä niitten nimiä
  8. T

Pitääkö lastenne isovanhemmat yhteyttä? :(

miehen vanhempiin eiolla oltu tekemisissä kohta 8vuoteen ja lapset ei tunne ees niitä. kovasti ne yrittää olla meihin yhteyvessä mutta eipä juuri huvita niitä nähä. minun vanhemmat on mielellään lasten kans. asuvat n25km päässä ja ollaan tekemisissä paljon :)
  9. T

Kerro pituus ja paino + oletko painoindeksiisi tyytyväinen

ennen raskautta 165/66 olin iha ntyytyväinen 57kg painosenan olin aika honkkelin näkönen vaikka lihasta oliki. nyt raskaana rv 26 painoa 68kg

Yhteistyössä