naapurin rouvan munkit

• Viestiketjun aloittaja "lissukka"
  • Ensimmäinen viesti
"lissukka"
jos on niin hullu, että jaksaa tällä säällä vääntää munkkeja (onko nyt joku vappu vai?!) niin pakkoko niitä on syöttää muiden lapsille? poika ei takuulla syö tänään mitään, kun mussutti munkin tuossa pihalle. rouvan tyttö oli juossut pihalla munkki kädessä ja poika halus sit kans, olivat oikein käyneet yhdessä pyytämässä ja oli saaneet (pahvi)mukeissa mehua sekä munkit eväiksi. hitto että pistää vihaksi!!!

Aivan ihana ihminen, kun tahtoo ilahduttaa myös vieraita lapsia. Kyllä nykyajan vanhemmat on vetäneet piponsa liian kireälle, kun jok'ikisestä asiasta pitää suuttua. Eri asia olisi jos tuota munkkiherkuttelua tapahtuisi joka päivä, mutta tuollainen yksittäinen herkuttelu on mukava osoitus siitä, että joillakin aikuisilla riittää vielä sydäntä (ja munkkeja) muillekin kuin omille lapsille.

"vieras"
Oletpa tosi kiva naapuri. Vai onko naapurisi päättänyt ottaa poikasi vastuulleen ja syöttää joka aamu munkeilla? Mitäs, jos kiittäisit naapuriasi ystävällisestä eleestä. Sinunlaiseni naama rusinalla-tyypit pilaavat monta kivaa juttua elämässä vain siksi kun ei satu sillä hetkellä itsellään olemaan kivat fiilikset.

Tällä tavoin meilläkin naapurin muija pilasi lastensa olot taloyhtiössämme pitäen itsestään selvänä ystävällisyyttämme hänen lapsiaan kohtaan ja kuinka me muut naapurit otimme lapset mukaamme jätskille, avoautoajelulle ja kaikkeen kivaa, mistä toki sovimme erikseen. Kun sitten jostakin se muija rutkittu alkoi lapsillekin helvetilliset ajat. Loppuivat kivat leikit meidän pihoilla ja aina kiellettiin, että hus siitä omalle pihallesi. Joten mieti tosi tarkkaan, miten käyttäydyt ja mitä haluat lapsillesi hyvää elämää

• Tykkää
Reactions: Birgitte
"Maira"
Höh, mä ootin jotain "yläosattomissaaurinkoatissitvilkkuu" juttua, mut tää olikin vaan tylsästi oikeista munkeista...

Huono on muksu syömää jos munkista menee koko päivän ruokahalut.

....
Käy nyt äkkiä meuhkaamassa naapurin akalla munkeista!
Höllää vähä pipoa niuho! Jos nyt vähä ruokaaika muutuu nii mitä sitte!? Tuskin siellä munkkeja tai muuta jaellaan joka päivä. Ja jos liian useaan nii käy nätisti sanomassa asiasta mut älä jaksa valittaa mitättömästä!

ok
[QUOTE="Maira";28500964]Höh, mä ootin jotain "yläosattomissaaurinkoatissitvilkkuu" juttua, mut tää olikin vaan tylsästi oikeista munkeista...

Huono on muksu syömää jos munkista menee koko päivän ruokahalut.[/QUOTE]

Minäkin odotin tissejä :'( Pettyä sain.

Relaa, ap. Yks munkki, so what.

no aika ihana!

eikös sole nuin mukavempi ku se että ois sinun lapsi jääny ilman ja siitä tullu pahamieli? kyllä mieki tarjoan pullaa yms jos olen leiponu jos lapsilla on kavereita kylässä. no saavat kyllä aina jotaki pullaa,jätskiä tai keksiä jos omatki saavat.

"Tylsä"
Tylsää olla leipomatta ilman syytä, kyllä minä leivon ilman mitään syytä juhlaan. Kivaa kun on kahvinkanssa herkkua. ja AP, voitko tosissas väittää että et leivo/osta kahvipullaa koskaan. Taidat olla kateellinen kun et itse saa munkkeja tehtyä...

"..."
Oisit sä ny voinu käydä oman munkin pyytää tai lähettää lapses kerjuulle. Odotan innolla tulevaa, kun saa lapsen kavereiden vanhemmille koko ajan soittaa, että "saako antaa vettä, kun on jano", "saako antaa omenaa, kun on nälkä", "saako se hengittää meillä" jne.jne.

"munkkipossu"
[QUOTE="lissukka";28500647]jos on niin hullu, että jaksaa tällä säällä vääntää munkkeja (onko nyt joku vappu vai?!) niin pakkoko niitä on syöttää muiden lapsille? poika ei takuulla syö tänään mitään, kun mussutti munkin tuossa pihalle. rouvan tyttö oli juossut pihalla munkki kädessä ja poika halus sit kans, olivat oikein käyneet yhdessä pyytämässä ja oli saaneet (pahvi)mukeissa mehua sekä munkit eväiksi. hitto että pistää vihaksi!!![/QUOTE]

Opeta se poikasi olemaan kerjäämättä niin äitikin säästyy pahalta mieleltä

Yhteistyössä