Hakutulokset

1. T

Kauan pitää olla laitoksella sektion jälkeen??

pe-la välisenä yönä leikattiin ja seuraavan viikon pe päästiin kotia.. eli 7 päivää meni meillä.. tosin lapsi oli 2 päivää keskolassa ja sitten 3 päivää valohoidossa.. itelle ihan hyvä 7 päivää, kun sain sen piikin mahaan.. onks se piikki jotain verenohennuslääkettä tai hyytymisenestolääke? en tiiä.
  2. T

Mitä teet työksesi ja kuukausipalkka? Entä puolisosi?

mä hieman alle 1900 €/kk ja mies työtön.. mulla palkka on hieman alakanttiin, mut olemme ulkomaalainen firma niin ei tule normaaleja korotuksia...
  3. T

minkäs kokosii telkkui teil on?

meillä on 47" ja katselumatka n. 2 m.. ja ihan hyvin siitä katsoo :D
  4. T

Millä vanhempasi pelottelivat sinua lapsena?

kun tehtiin jotain kiellettyä tai oltiin kurittomia niin meät uhattiin lähettää isän luo asumaan.. monta kertaa jo pakattiin tavarat matkalaukkuun ja monen tunnin itkemisen jälkeen äiti "heltyi" ettei tarvi muuttaa sinne.. kerran oltiin jo juna-aseman pihalla asti itkemässä :/ muistaakseni...
  5. T

Minkä nimisiä lapsia sulla on?

Sami
  6. T

Apua, teroluteista...

Mulle silloin sanottiin, että normaalisti ottaa niitä teroja koko ajan.. sitten kun tulee se plussa testiin niin lopettaa samantien.. eli ei niistä mitään kauheeta haittaa oo.. sitten kun sulla pitäis kuukautiset alkaa tai mielellään pari päivää jos ovat myöhässä niin testaile.. jos et osaa...
  7. T

Värinpoistohan ei värjää, vaan poistaa väriä..

Mulla kävi kaverille niin tuon b4:n kanssa, että hiuksista tuli siniset :D Se alkoi poistaan tumman ruskeaa, melkein mustaa väriä ja sininen oli lopputulos :) Eikä sillä oo ikinä ollut sinistä tukkaa..
  8. T

Ehdottakaa hyviä yölamppuja pojan huoneeseen!

Mä oon niin herkkä nukkuja, että meän makkari pitää olla ihan pimeä.. niin ei pysty jättään vessaan tai käytävälle valoja.. pitääpä lähteä Ikeaan siis ostoksille :D kiitos vinkistä tosta tehosäätimestä :)
  9. T

pojan huone on silleen huonossa kohdassa asunnossa, ettei mihinkään muualle voi jättää valoa päälle.. se sitten valaisee tosissaan koko asunnon.. joten ois kiva saada sinne pojan huoneeseen se valo.. pojalla on sellainen Salama Mcqueen, joka on ihan turha, kun se toimii pattereilla.. ekana...
  10. T

Meillä on poika jostain syystä alkanut nyt pelkäämään pimeää ja kipuaa meän viereen yöllä, koska sen huoneessa on liian pimeää öisin.. illat alkanut niin paljon jo pimenemään niin ajattelin jos jonkinlaisen valoratkaisun tähän sais.. Mietin jo sitä Stockmannin pallovalosarjaa ja sitten...
  11. T

Kakkosluokan postista?

mulla on kestänyt yhdessä 2.luokan kirjeessä 2 viikkoa välillä Oulu-Turku.. että se on ihan "normaalia" vissiin tuo pitkä toimitusaika...
  12. T

Kertokaahan mulle, voiko kaupunki hakea palkkatukea työntekijän tietämättä ?

aa okei.. eli se jos saa palkkatukea niin silloin saattaa olla palkkakin pienempi? no sehän ei oo reilua sitten ollenkaan, varsinki jos on luullut pääsevänsä normaalisti töihin..
  13. T

eikö sitä saa sit hakea ilman työntekijän lupaa?
  14. T

mutta onko siitä jotain haittaa, että ne saa palkkatukea? en oo ikinä tollasten asioiden kans ollut tekemisissä niin en tiedä...
  15. T

Te, joilla lapsi virikehoidossa esim. 10 päivää kuussa, saatteko itse päättää päivät?

Meillä poika just vaihto pph:lta päiväkotiin juurikin tuon takia, kun pph alkoi määräämään päivät milloin poika sai olla hoidossa.. sitten välillä tuli sellaisia viikkoja, jolloin meillä oli menoa ja poika oli pakko laittaa hoitoon vaikka pph olisi halunnut toisena päivänä.. näistä pph ei oikein...
  16. T

Minkälainen "kaupunkilaukku" miehelläsi on?

Tätä ipad innostusta en ymmärrä.. miksi se pitää raahata helvetti joka paikkaan mukaan?! Mä en käsitä.. jos lähet shoppaileen, niin mitä sillä ipadilla siellä mukana tekee? istut jossain pukukopissa netissä vai? :D
  17. T

Kylläpäs "farkku" onkin kiva toppatakissa (lastenvaateturhiksia)

minkä merkin tuo on? :) tosi kivan näkönen :)
  18. T

Menin töihin ja vein 10kk vauvan päiväkotiin

mä vein sillon 8,5 kk ikäisen pojan hoitoon pph:lle, että pääsin jatkamaan koulua :) olinpas ihan hirveä äiti! Huomenna vaihdetaan sitten päiväkotiin isompaan ryhmään totutteleen.. poitsu nyt 3,5 v.
  19. T

En saa vaihdettua facen sähköpostia

Ei sitä osoitetta voi vaihtaa millä kirjaudut faceen sisälle..
  20. T

Suuri kaipaus jää,elämä tuntuu niin epäreilulta! :'(

Olen pahoillani :( Otan osaa suruunne koko sydämestäni :hug:

Yhteistyössä