Apua, teroluteista...

• Viestiketjun aloittaja "IItu"
  • Ensimmäinen viesti
"IItu"
Minulle määrättiin toukokuussa terolutit epäsäännölliseen kiertoon kun raskauskin on toiveissa.
Nyt olen siis syönyt niitä muutaman kierron ja olen koettanu ovistesteillä bongata ovulaatiota. Eilen bongasin tummimman viivan mitä olen saanut kotitestien testiin ja liman. Harrastettiin illalla seksiä.
Nyt tänään oli kp. 16 ja piti aloittaa terolut ja minähän sen otin :( Nyt mietin että vaikuttaako se raskautumiseen jos eilen olisi ollut ovulaatio? :( Siis negatiivisesti?

"ert"
Mulle ainakin sanottiin joskus ettei teroluteista ole haittaa vaikka ne ottais eikä tietäis olevansa raskaana. Eli kuvittelen ettei vaikuta raskautumiseenkaan negatiivisesti.

Mulle silloin sanottiin, että normaalisti ottaa niitä teroja koko ajan.. sitten kun tulee se plussa testiin niin lopettaa samantien.. eli ei niistä mitään kauheeta haittaa oo.. sitten kun sulla pitäis kuukautiset alkaa tai mielellään pari päivää jos ovat myöhässä niin testaile.. jos et osaa sanoa kuukautisten alkamispäivää niin testaile 3 viikkoa oviksesta :)

Ap.
Okei.. HUH! ja Kiitos! :D
Jotenkin sitä vaan kuuliaisesti katsoi kalenterista että ahaa - tänään siis teroluttia naamariin :D Ja sit vasta tuli miettineeksi että hitsi jos se jotenkin haittaa alkion kiinnittymistä tms. jos ovulaatio oli vasta eilen. Nyt siis kp. 16.

Yhteistyössä