Ehdottakaa hyviä yölamppuja pojan huoneeseen!

Meillä on poika jostain syystä alkanut nyt pelkäämään pimeää ja kipuaa meän viereen yöllä, koska sen huoneessa on liian pimeää öisin.. illat alkanut niin paljon jo pimenemään niin ajattelin jos jonkinlaisen valoratkaisun tähän sais..

Mietin jo sitä Stockmannin pallovalosarjaa ja sitten Ikeasta led-valolistaa..
mutta, mitäs teillä on yövaloina? Kuitenkin saisi valaista huonetta enemmän entä töpseliin laitettavat pienet yövalot..
 
"Neith"
meillä on pojalla se sellainen ikean pieni kuulamppu ja sitten pilvivalo, jälkimmäisesä poika tykkää enemmän
sammutellaan se sitten yöllä ennenkuin mennään nukkumaan

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70142987/#/20150649
 
Meil on ikean seinäkukkanen. Valaisee hyvin jos on täysillä. Meil on siinä tehosäädin joten pojan nukahdettua himmennän liian valon. Meilläkin nyt iltojen piemtessä poika sen kukan haluaa taas päälle. Ilman sitä huone on liian pimeä, ei sieltä näe lähteä vessaan tms.
 
"Ritvis"
Meillä tällainen, tosin ihan Minimanista ostettu. Hinta oli noin 20 euroa. Leppäkertusta saa kätevän taskulampun jos tarvii yöllä vaikka jotain lääkettä tms. antaa eikä viitsi kattovaloa laittaa..

http://www.wasasafe.fi/product_info.php?products_id=294&language=en
 
pojan huone on silleen huonossa kohdassa asunnossa, ettei mihinkään muualle voi jättää valoa päälle.. se sitten valaisee tosissaan koko asunnon.. joten ois kiva saada sinne pojan huoneeseen se valo..
pojalla on sellainen Salama Mcqueen, joka on ihan turha, kun se toimii pattereilla.. ekana yönä jo hiipuu ihan kokonaan :(
tota pilvilamppua Ikeasta jo kattelinkin ja sitä seinälle laitettavaa versiota..huoneessa kun on jo saman sarjan kattolamppu :)
toi Ikean kummituskin on aika hauska.. pitää vissiin mennä Ikeaan vertaileen niitä valoja, harmi kun ei voi siellä missään pimeässä huoneessa käydä testaileen sitä valon määrää :D

tätä katoin kans yheks vaihtoehdoks, koska huoneen väritys on limen vihreä :)

SMILA BAGGE Seinävalaisin - IKEA
 
Viimeksi muokattu:
pojan huone on silleen huonossa kohdassa asunnossa, ettei mihinkään muualle voi jättää valoa päälle.. se sitten valaisee tosissaan koko asunnon.. joten ois kiva saada sinne pojan huoneeseen se valo..
pojalla on sellainen Salama Mcqueen, joka on ihan turha, kun se toimii pattereilla.. ekana yönä jo hiipuu ihan kokonaan :(
tota pilvilamppua Ikeasta jo kattelinkin ja sitä seinälle laitettavaa versiota..huoneessa kun on jo saman sarjan kattolamppu :)
toi Ikean kummituskin on aika hauska.. pitää vissiin mennä Ikeaan vertaileen niitä valoja, harmi kun ei voi siellä missään pimeässä huoneessa käydä testaileen sitä valon määrää :D

tätä katoin kans yheks vaihtoehdoks, koska huoneen väritys on limen vihreä :)

SMILA BAGGE Seinävalaisin - IKEA
Ostakaa ikeasta samalla se tehosäädin, saa himmennettyä jos liian kirkas. Ja meil se kukka ei kuumene kyllä. Oon kokeillu. Meilläkään ei voi jättää valoa muualle koska se näkyy heti makuuhuoneeseen. Pakko siis olla huoneessa se valo.
 
Ostakaa ikeasta samalla se tehosäädin, saa himmennettyä jos liian kirkas. Ja meil se kukka ei kuumene kyllä. Oon kokeillu. Meilläkään ei voi jättää valoa muualle koska se näkyy heti makuuhuoneeseen. Pakko siis olla huoneessa se valo.
Mä oon niin herkkä nukkuja, että meän makkari pitää olla ihan pimeä.. niin ei pysty jättään vessaan tai käytävälle valoja.. pitääpä lähteä Ikeaan siis ostoksille :D
kiitos vinkistä tosta tehosäätimestä :)
 
"ilona"
Meillä on pojalla sellanen Barbapapa-lamppu jonka voi ottaa latausalustalta vaikka sänkyyn viereen (ei kuumene) Pitää vain muistaa laittaa alustalle päiväksi latautumaan.
 
[QUOTE="joo";26896321]Minä en pidä yölamppuja paloturvallisina ! Ovat semmoisia muovisia, helposti kuumenevia.
Meillä on asia ratkaistu jättämällä käytävään / vessaan valot.[/QUOTE]
Led- ja energiansäästölamput eivät kuumene.
 

Yhteistyössä