Hakutulokset

1. J

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Aikamoiset arsenaalit Natilla on käytössä vitamiineista ja muista lisistä :) Onko sinulle lääkäri kirjoittanut baby aspiriniä ja onko siihen jokin syy? Minullakin on samantapaiset käytössä, tosin ei Lipoic acidia (en tiedä mitä se edes on?), aspirinia, rautaa eikä e-vitamiinia. Sen sijaan...
  2. J

Malsulle megapeukutukset seuraaviin päiviin ja viikkoihin! Hyvältä kuulostaa, parempi kun ei mitään :) Jee, hienoa Hiskias että sun suunnitelma selkeni. Mä luulen myös että lääkärit pyörittelisi silmiä jos kuulisivat lisäainearsenaalini koko sisällön ;) kaikki on kokeiltava, samaa mieltä...
  3. J

Laitoin Nat yksäriä, taitaa olla sama klinikka mutta kumpi lääkäri sulla on ollut? Kampista he muuttavat vielä pois, ihan uusiin tiloihin marraskuussa. Miten sinun hoidot muuten etenevät? =)
  4. J

Terve vaan minunkin puolesta ja hurjasti tsemppiä Malsu, miten monta solua saatiin? Toivon että ne jotka on kerätty. hedelmöittyivät siinä maljalla ja jakaantuvat nyt loistoyksilöiksi! :) Mä uskon myös että nämä hormonimäärät saa jo aikaan sydämentykyttelyä, ainakin mulla vaikuttaa mm...
  5. J

Tänään on nega testattu eli pääsen lugeista eroon hyvällä omallatunnolla. Toivon että ne menkat alkaisi jo niin pääsee uuteen kiertoon... Ei hirveästi yllättänyt tai masentanut nega mutta pieniä epätoivon tunteita taas tulee ja menee aalloittain :( Nyt aion tämän kierron odottaa, ehkäpä jo...
  6. J

Voi ei odottava, onpa jännää! Pidetään peukkuja :) nyt et varmaan voi olla testaamatta joka aamu tästä eteenpäin?
  7. J

Huomenta ketjuun, ei ne menkat vieläkään ole alkaneet enkä kyllä ole testiä ostanut. Tänään on kolmas päivä kun olen varma että ne alkavat, hirveä päänsärky iltaa kohden, vatsassa menkkakivut ja väsy eli juuri ne oireet mitkä yleensä on vain yhden päivän ennen menkkoja. Estääköhän ne luget...
  8. J

Odottavalle tsemppiä ja onnea piinailuun! Toivotaan että lahjasoluista on teillä apua. Ne on meilläkin edessä jos omilla ei onnistuta. Oletteko olleet Suomessa hoidossa? Hiskias mä olen ajatellut sitä sinun klinikkaa. Se oli alun perin vaihtoehto nykyiselle mutta jotenkin ajattelin suosia...
  9. J

Onpa outo että se munasolu karkasi ja tuon kokoisena, Nat. Mielenkiintoisia noi mahdollisuudet seurata kiertoa verikokeillakin. Luulisi tosiaan että se on melko edullista ja pikaista, ainakin jos vertaa siihen että turhaan tehdään punktioita. Minustakin tuntuu että kierto on enemmän sekaisin...
  10. J

Hei Nat. Pahoittelut pieleen menneestä punktiosta :hug: miten ihmeessä se solu karkasi? Montako päivää siitä viimeisestä ultrasta ja 15 mm solusta oli ovikseen? Aika jännä että noin pieleen meni. Harmitus myös tuota kotitilannetta, tsemppiä! Onko Hiskias sun suunnitelmat jo selvinneet? Kyllä...

Yhteistyössä