Hakutulokset

1. J

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Voi ei Halle, paljon tsemppiä ja halauksia! Ei auttaneet peukutukset, onneksi teillä on pakkasessa toivoa =) tule kertomaan jos saat jotain tietoa siitä loppukierron avuista. Mä jotenkin epäilen että mulla on siellä(kin) vikaa koska en ole koskaan ollut hipaisuraskaanakaan. Mitkä fiilikset...
  2. J

Onne Hiskias kyytiläisestä! Pidän kovasti peukkuja :heart: kiva että saitte kaksi pakkaseenkin. Joko Hallea testittää :) Aleksa varmaan hyvä ajatus katsoa tuon DHEAn vaikutus ja mennä sitten hoitoon. Olen myös aiemmin lukenut jenkkipalstoilta että dhea voisi olla haitallinen ja sitten...
  3. J

Montakohan niitä on yrittäjä? jänskää:)
  4. J

Onnea yrittäjä!!! :heart: Miten arvaamatonta tämä voi olla. Mulla oli kyllä sellainen tutina että kun olet kaiken luovuttanut ja siirtymässä eteenpäin niin sieltä puun takaa tulee plussa :) ihan mieletöntä. Nyt sulla oli tuossa jo aika monta mahdollista tärppisyytä, pitäisiköhän alkaa...
  5. J

Onnea punktioon Hiskias (ja seuraaviin päiviin), toivotaan että saatte paljon soluja :) Hallelle myös onnittelut siirrosta :heart:
  6. J

Yrittäjälle onnea kyytiläisistä! Ihan loistavaa, ehkä nämä on ne onnenkantamoiset.:heart: Mutta kiva että teillä on myös se pride-koulutus alkamassa niin on kaikkea muutakin käynnissä. Oliko teillä aiemmin ajatuksissa lahjasolut vai tulivatko ne nyt esiin? Mullehan tämä uusi lääkäri kanssa puhui...
  7. J

kilpirauhasen vajaatoiminta syy lapsettomuuteen?

Minulla myös hoitotaipaleella todettu ja lääkitty tsh, joka kaiketi on puhjennut pillereiden lopettamisen jälkeen. En tiedä milloin kun oireet (palelu, ihon ja silmien kuivuus, väsyneisyys, saamattomuus) olivat aika lievät tai ajattelin että ne ovat normaalia. Pakkaa sekoittaa matala amh eli...
  8. J

Voi hemmetti yrittäjä, kuulostaa kyllä niin mun tilanteelta että munasolut ei kasva! Miltä tänään näytti? Malsu mikä se flare-up protokolla oikein on, liittyykö se lääkkeisiin vai mitä? Lyhyt kaava ilmeisesti mutta mitä muuta erikoista siinä on? Joko Hiskias uusi kierto alkoi...
  9. J

Halle onpa jännät paikat, nyt pidän kyllä peukkuja!! :heart: tule sitten kertomaan miten homma etenee. Onko tulevassa kierrossa siis jo siirto? Yrittäjä, miten sun vuoto, onko loppunut jo? Aleksa mä luulen että foolihappo on sama kun folaatti? Minulla niitä tulee B-vitamiinitabusta ja...
  10. J

Hienoa että yrittäjän arvot olivat hyvät! Taas mennään :) Tulehan kertomaan miten sen köntin poiston kanssa menetellään kun tiedät. Oliko teillä pitkä kaava? Hiskias toivottavasti flunssa poistuu! Pitää koputtaa puuta että ei tule mitään alkuvuoden sairastumisia tms, kaikkea on liikkeellä...
  11. J

Tervetuloa Aleksa2! Hyvä asenne sinulla viimeisiin hoitoihin. Ei kai tässä muutakaan voi :) mulla ei ole mitään erikoisia linkkejä vitamiineihin tai hivenaineisiin, netti on ystäväni tässä asiassa. Oma lääkärini sanoi että d ja b-vitamiinia hän suosittelee dhean lisäksi. Sitä otan 2-3 tabl...
  12. J

Hyvä Halle että sulla ei löytynyt mitään pahoja löydöksiä. Mielenkiintoinen toi kohdun tutkimus ja ne löydökset limakalvosta. Tule sitten kertomaan mitä se tarkoittaa ettei vastaa kierron vaihetta. Mullakin on aina "hyvä limakalvo" mutta entäs jos se vain näyttää hyvältä ja ongelmat ovatkin...
  13. J

Tosi suuret peukutukset Halle tulevaan hoitoon :heart: vihdoinkin pääsette tositoimiin! Saanko kysyä että mikä näyte sinulta otettiin kohdusta? Olen itse miettinyt että pitäisikö sitä jotenkin tutkia, kaipa siinä limakalvossakin voi olla jotain ongelmia joka voisi estää kiinnittymisen...
  14. J

Malsulle mielettömästi onnea että olet tässä vaiheessa ja ultrakin jo kurkistaa nurkan takana! Voimia selviämiseen ja huonokuntoisuuden kestämiseen :heart: se lopputulos... Hautomolle taas pahoittelut ja jaksamista suruun :hug: Hiskias minä pääsen toivottavasti jo tammikuussa hoitoon...
  15. J

Tsemppiä kovasti Halle että tämä luovutussoluhoito onnistuu! Meillä sanottiin että luovutetuissa jono on noin vuoden mutta voi olla että pks:lla se on pidempi. Ai että fsh voi vaikuttaa hikoiluun? Mua on nimittäin hikoiluttanut noin 3 viimeisen vuoden ajan paaaljoon enemmän kun koskaan aiemmin...
  16. J

Onnea Malsu, ihan mieletöntä!!! Oli pakko mennä tarkistamaan että montako solua sulla hedelmöittyi ja että yksi siirretty toi tämän tuloksen:heart: vau! Vaikuttaa siltä että kortisoni se vaan auttoi. Toivottavasti vedät plussajunan nyt vauhtiin!
  17. J

Milma näin maallikko hoidoissakäyväkin kokeilisi seuraavaa hoitoasi eri lääkkeellä. Puregon on ilmeisesti sellainen jossa voi olla mahdollisimman huono vaste. Toivottavasti lääkärisi on valmis tekemään uuden hoidon eri lääkkeillä! Ja kiitos kortisoni-valistuksesta. Luulisi että jos siitä ei...
  18. J

Malsu, mitkä on nyt tuntemukset ja oletko testaillut? =) Jännät paikat ja olisipa huippua jos kortisoni auttaa! En edes tiedä mikä siinä on se vaikuttava aine ja mihin se vaikuttaa, osaako joku valistaa? Tiedän että esim jos on vasta-aineita niin silloin pitäisi käyttää kortisonia. Milma...
  19. J

Malsu, voi ei! Pidän edelleen peukkuja, en suostu helpolla uskomaan että tämä ei onnistunut. Voimia! Nat, ehdin nyt perehtymään vähän tarkemmin tähän foolihappo+B väitteeseen lääkäriltä ja ihan totta, esim tohtori.fi sivulla sanotaan näin: "Foolihapon ja B12-vitamiinin aineenvaihdunta on...
  20. J

Täällähän alkaa tosiaan kuhina käymään :) Halle, loistavaa että uusi luovuttaja löytyi. Menikö tässä lähemmäs vuosi aikaa? Mulla ei ole mitattu uusiksi arvoja mutta katsotaan nyt kun vaihdoin klinikkaa, olisi ihan mielenkiintoista ottaa amh ja fsh uusiksi. Loistavaa Hiskias että sulla on...

Yhteistyössä