Hakutulokset

1. J

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Ihanaa Halle, toi videomahdollisuus :heart: tsemppiä ja peukutuksia ihan valtavasti piinailuun! Hiskias sulle taas tsempit limiksen kasvatteluun. Mä aina mietin että miten tarkkoja ne laitteet ovat, saavatko varmasti millin päälle edes mitattua sitä? Neitoperho, uskomatonta mikä tulos...
  2. J

Ei mennyt ihan putkeen tämä hoito, maanantaina huomattiin että vasemmassa munasarjassa on kysta. Sen lisäksi siellä on muutama solu, joiden kokoa ei ihan nähnyt. Mutta lääkäri pisti ovitrellen maanantaina ja huomenna aamusta punktioon. Jo kp11!!! Yhdyn lempiviolan päivittelyyn että onkohan liian...
  3. J

Halle miltä ultrassa näytti eilen? Toivottavasti pääsisit alkuviikosta siirtoon! Lempiviola, miten pistely on mennyt? Toivottavasti migreenit helpottavat. On ne lääkkeet aika kalliita, onneksi on lääkekatto! Mulle oireita tulee isommilla annoksilla pistelystä sellainen yleinen turvotus ja...
  4. J

Tsemppiä Lempiviola piikityksiin! :) Migreeniltä olen aina välttynyt, onneksi. Mulla on nyt myös tosi lääkitty olo, sen Elonvan ja joka päiväisen Gonapeptylin takia. Jälkimmäinen aiheuttaa jotenkin sellaista tykyttelyäkin. Ei varmaan tee hyvää kropalle, tai siis toivottavasti munasoluille mutta...
  5. J

Niin ja päivitys omasta tilanteesta, tuikkasin tänään aamulla sen elonvan. Ihan helppo, kiva piikki. Käsittämätöntä että yhdestä piikistä riittää seitsemäksi päiväksi stimulaatiota! Ja sekin on uskomatonta että niitä jarruja pitää jatkaa koko ajan ekaan ultraan ainakin. Musta tuntuu että...
  6. J

Halle toivotaan että ovis osuu sopivasti siirron kannalta. Hyvä tsekata ultralla tilannetta. Mulla ne kasvaa kutakuinkin 2mm päivässä eli ehkä sulla voi olla jo loppuviikosta ovulaatio? Eikö niin että sen pitää olla tapahtunut kun siirretään? Lempiviola mulla lyhyt kaava on tarkoittanut vähän...
  7. J

Lempiviola ja neitoperho, nyt vaan toivotaan että pääsette tähän junaan, jota Halle ja Hiskias vetää =) ja kaikille kovasti tsemppiä, tiedän kyllä tämän epätoivoisen tunteen että voiko tästäkään tulla mitään. Onpa teillä ilkeitä supistelutuntemuksia, miten niitä saisi lievennettyä? Pahentaakohan...
  8. J

neitoperho teillä kuullostaa nyt hyvältä toiminnalta klinikan puolesta. Asutko pks:lla? Kiinnostaa klinikat täällä kun itsekin vaihdettiin syksyllä klinikalta toiselle helsingissä. Milloin sulla alkaa se stimulaatio (pergoveris)? Jos mun kierto menee ajallaan niin sitten ollaan jännäämässä yhtä...
  9. J

Lempiviola se tsh nykysuositus on kai alle 2 (moderni yläraja) ja etenkin silloin jos on vauvahaaveita. Mitä lähempänä yhtä, sen parempi sanoo lääkärini. Tuo sinun arvosi on sillä rajalla ja kannattaa ainakin tiedostaa että nämä lääkkeet nostavat sitä ennestään jos se on noustakseen. Mulla...
  10. J

Tsemppiä teille työstressin uuvuttamille Hiskias ja Lempiviola! Alkoipa sun kroppa nyt kenkkuilemaan. Harmi jos hoito siirtyy mutta toivottavasti vain parilla viikolla. Estrogeenikö tätä pidensi? Eikö vieläkään ole alkanut vuoto? Mä en muista mitä mun kroppa sen Zumenonin kanssa teki mutta...
  11. J

äitiseiskanelonen, toivottavasti saat miehesi suostuteltua lääkärikäynnille. Jos sattuu hyvä lääkäri niin hänen on helpompi selvittää objektiivisesti tilanne kun että sinä käyt sitä läpi. Suosittelen kuten muutkin että mahd nopeasti pääsette tositoimiin (jos se siis on mahdollista että käytätte...
  12. J

Hiskias mullekin puberteetti on tuttu juttu, luulen että dhea jotenkin lisäsi ihon rasvoittumista.... Voi olla etten ole aina tuntenut irtoamista, viime kierrossa se oli vaan tosi tuntuvaa jomotusta. Nyt luulen että ne irtosivat la-su välillä. Tulin kaiken päälle sairaaksi, voiko olla että se...
  13. J

Inssi oli, mutta en ole vielä tuntenut irtoamista... Follit oli 30mm! Ja 21mm. Se eka siis tosi iso. Googletin että voi olla että se ei irtoakaan tai on kysta. Lääkäri ei kyllä sanonut mitään. Google myös kertoo että hoidoissa voi tulla noin isoja folleja. Kunhan irtoaisivat nyt vaan pian...
  14. J

Voi hitsi sun välivuotoa Lempiviola, onneksi se loppui. Kyllä meidän kropat heittäytyvät kaiken lisäksi vielä kummallisiksi kun päästään hoitoihin! Se kierron lyheneminen on minullakin tapahtunut, 23-24 on tavallisin pituus. Starttaatko siis tänään progynovat ja jo ens viikolla hormonit? :)...
  15. J

Hiskias mä taas ajattelin että nyt saan Synarelan ekaa kertaa mutta ei, pitäydytään pistoksissa jarrujenkin osalta! Ihan tarkkaan ottaen aloitan Gonapeptylin kp 1, Elovan kp3 ja sitten ekan tarkastuksen jälkeen n. kp10 Menopur tulee kuvioon. Oliko sulla Elonvan kanssa jotain? Vaikuttaa vähän...
  16. J

Kiitos kysymästä Lempiviola, eilen kävin lääkärillä. Aika venyi tuplasti pidemmäksi kun olin varannut, oli taas hyvä fiilis käynnillä. Ensiksi huonot uutiset, tämä clomifen-stimulaatio ei kyllä auta tuottamaan enemmän soluja, taas kaksi näkyvää hyvänkokoista. Jatketaan inssiin tämäkin kierto...
  17. J

Hiskias, kyllähän toi kertoo hyvää että jotain on tapahtunut. Toivotaan että sulatus onnistuu, se olisi sitten vielä keväällä? Lempiviola, toivotaan että pääsette sinne hoitoon pikaisesti ja suunnittelukäynti menee hyvin. On kyllä pikaista toimintaa, hyvä! Ihan kuten Hiskias sanoi niin eka...
  18. J

Hui Hiskias, ootko varma että nyt on vuoto kyseessä? Jospa sittenkin... Ihan mieletöntä että ainakin haamu tuli =) mä olisin varmaan siitäkin onnellinen kun ei koskaan ole tullut. Kyllähän tiputtelua saattaa olla vaikka olisi raskaana? Hienoa Halle että pääsette heti eteenpäin ja alkiot saa...
  19. J

Kylläpä sä Hiskias osaat ottaa rauhassa! Mä oisin kyllä kiertänyt Prisman jos toisenkin jollei ekasta olisi löytynyt. Tämä voi tietää hyvääkin, pidän kovasti peukkuja! Kiva että sulla on uusi duuni, sellaiset asiat pitää piinailun hyvin pois mielestä. =) Aiotko hankkia torstaiksi testin...
  20. J

Lempiviola sen rapsuttelun tarkoitus on auttaa alkioita kiinnittymään, mm sekoittamalla kohdun limakalvon puolustajasolujen toimintaa, jotka ehkä hylkivät alkiota muuten. Tällä on muistaakseni tutkittu olevan 20% paremmat mahdollisuudet alkiolle kiinnittyä. Mulle on edellisen kerran tehty tämä...

Yhteistyössä