Hakutulokset

1. J

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Malsu hyvä että sua tutkitaan lisää, onneksi saat sentään vielä omia soluja oikealla lääkekombolla. Onko ne verenohennuspistokset Klexanea tai jotain vastaavaa? Olen lukenut että niilläkin voi olla onnistumista lisäävä vaikutus! Tervetuloa persika, ikävä että olet samassa! Samaa kysyn kun...
  2. J

Hautomollekin pahoittelut :hug: Pitelen vielä peukkuja Yrittäjälle! Ja kiitos Malsu sun kokemusten ja vahvan lääkärinvaihtosuosituksen antamisesta, saan vaan omille fiiliksille vahvistusta! Hienoa kuulla myös että terapia on teillä auttanut. Huomenna inssiin... ei kovin odottavaiset...
  3. J

Voi ei Malsu :( pahoittelut sinullekin :hug:. Tähän ketjuun soisin jo plussia... Onko sinulle tullut koskaan plussaa tai onko nuo raskauden käynnistymiset näkyneet verikokeessa? Tosi harmi ja vielä enemmän kun ei tiedä tarkkaa syytä. Olen itsekin miettinyt että jospa minun kohdussa on vikaa kun...
  4. J

Voi Yrittäjä :( itkut sentään, olisin toivonut teille ja sinulle synttärilahjaplussaa :hug: Jaksamista seuraaviin päiviin ja kaikkiin keskusteluihin klinikalla ja adoptioinfossa! Hienoa että teillä on muitakin suunnitelmia käsillä. Mutta kuitenkin tyhjän päällehän sitä aina tipahtaa kun nega...
  5. J

Ei mitään kovin hyvää tullut seurantaultrassa eteen... Vain yksi 9mm rakkula ja kysta on täyttynyt taas nesteellä. Hidasta tai olematonta kasvua kun 4pistosta takana. Maanantaina uusi ultra!
  6. J

Kuulostaapa teillä Malsu ja Yrittäjä hyvältä meininki! Ihan selviä kiinnittymiskipuiluja. Ihanaa olla tuossa täpinävaiheessa ja aika hienoa jos ette ennakkotestaa. Mä olen aina pystynyt olemaan testaamatta, kaikenlaisia menkkaoireita on kyllä sitten ilmaantunut niin on ollut turha toivo. En ole...
  7. J

Kokemuksia DHEAsta

Minulla on vasta käyttökokemusta, ei näyttöä (parin viikon sisään on jo). Aloitin toukokuussa kun solusaalis ivf:ssä oli kehno, ei päästy siirtoon. Minulla on matala amh joka heikentää munasarjareserviä. Sain reseptin lääkäriltä mutta olin tilannut netistä Jenkeistäkin sitä. Alkuun söin yhden...
  8. J

No nyt on uusi kierto aloitettu. Eilen siis oli kp3 mutta ei sillä lääkärin mielestä ollut väliä. Aloitin normaalilla Pergoveris-annoksella 300/pv. Mulla oli kahdesta kystasta toinen jäljellä ja se puhkaistiin. Lääkäri ei kommentoinut nyt mitään niistä rakkuloista, jotka siellä olivat...
  9. J

Voi hemmetti Hiskias, olen pahoillani! Ensin lääkkeiden käyttö ja sitten ei päästä kuitenkaan siirtoon... Vaikuttaisi aika hyvältä idealta pakastaa pitkän viljelyn jälkeen, jos ja kun pakastettavaa on. Toivotaan että lekurit on samaa mieltä! Lääkkeiden lopetuksesta en osaa sanoa kun en ole...
  10. J

Voi ei Malsu, pahoittelut :hug:. Ymmärrän että odotukset olivat varmaan suuremmassa määrässä jakaantuneita soluja. Toivotaan että ne kaksi pysyvät huippukunnossa ja jotkin ovat vaan hitaita, toivottavasti selviää! Mulla oli kaamein tilanne edellisessä hoidossa kun pari hedelmöittynyttä jäivät...
  11. J

Hiskias onpa ikävän kuuloisia oireita, minut noi sydänoireet ja hengitysongelmat saa aina kauhistumaan! Toivotaan että ei ole vakavaa ja hormonit helpottaa, jos se dhea:sta oli kiinni. Aika mielettömiä määriä me noissa hoidoissakin pumpataan hormoneja sisäämme... :mad: Onko klinikalta jo...
  12. J

Hyvä hautomo että menkat alkoi ja pääsette eteenpäin =) Kiitos Hiskias vastauksesta, miten teidän edelliset sulatukset on menneet? Hienoa että pakkasessa on vielä satsi! On aika erikoista että se pieni dhea -annos on pistänyt hormonit sekaisin. Tai sitten se vanha testogeeli, jota huhtikuussa...
  13. J

Amalialle myös vilkutukset! Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia. Meilläkin on tämän ICSI rumban jälkeen (pari hoitoa olen valmis kokeilemaan, niin että neljä siirtoa olisi yhteensä tehty ennen luovuttamista) lahjasoluhoito vaihtoehtona lähimpänä. Kallishan se on... Yrittäjä on taas...
  14. J

Hei kaikki ja ihana palata (tai siis kiva päästä pälättämään) pitkästä aikaa tähän ketjuun! Olen ollut varmaan toukokuusta asti tauolla pieleen menneen hoidon (kerätyistä alkioista kumpikaan ei jatkanut kehitystä 2-3 päivän jälkeen, ei siirtoa) jälkeen. Täällä on tapahtunut :) Viendalle onnea...
  15. J

Sarialeksandralle ja Malsulle pahoittelut negasta! Malsulle toivon nyt että ehditte sitten ennen kesää vielä yhteen hoitoon, jossa dhea-tulokset näkyvät! Sarialeksandralle hyvää jatkoa :wave: Amalia, olen niin pahoillani tuosta tilanteesta! Mulla on sama ongelma, folleja näkyy (osa kuulemma...
  16. J

Hei Nat! Minulla amh oli 0,2, ikää 34 (mittauksen aikaan kai 32). En muista fsh:ta mutta aiemmin se oli normaali. Yksityisellä olen alusta asti ollut ja lääkäri kyllä tekee omilla soluilla hoitoja mutta soluja ei vaan tule paljoa = kallista hoitoa. Amh käsitellään niin eri tavalla eri paikoissa...
  17. J

Malsu toivotaan että tällä raskaudellasi olisi edellytykset onnistua, eihän niistä tiedä. Jos sulla on monta varhaista keskenmenoa ollut niin on outoa jollei Lugeja ole annettu aiemmin! Hiskias kiitos dhea -selvennyksistä; olenkin ottanut niitä nyt aamusta ja toisen iltapäivällä jos...
  18. J

Tervetuloa minunkin puolesta Malsu! Ikäviä olet joutunut kokemaan, toivotaan että dhea auttaisi sinua. Kuinka pitkään olet nyt käyttänyt sitä? Ja otatko sen aamulla? Sori että kyselen mutta olen itse aloittamassa ja etsin sitä parasta aikaa ottaa lääkkeen. Onko sinulla tutkittu mitään tarkemmin...
  19. J

Hiskias kiitos kysymästä, ilmoittauduin sitten lahjasolujonoon :whistle: MUTTA jatketaan kyllä hoitoja omillakin. Lääkäri sanoi siinä että "katos kun näitä soluja ei tulla enää saamaan kovin montaa per hoitokierros"... aijaa no se olikin uutinen minulle! Hän oli vähän nihkeä DHEA:n kanssa, sanoi...
  20. J

Voi ei Hautomo, nytkö sinulla tulee kaksi viikkoa jo täyteen? Ettei mahdollisuuksia ole? Aika kalliita nuo Lutinukset on, Lugeistakaan ei saa korvausta. Onko sinulla jotain muita vinkkejä kilpparilääkäriltä? Mietin joskus että onko sen dhea:n käyttö ok, ettei se sotke kilppariarvoja. Kaipa...

Yhteistyössä