Hakutulokset

1. J

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Sarialeksandra, hienoa että kaksi oli vielä pelissä! Mulla on aiemmissa hoidoissa seuraavana päivänä ollut myös aina kolmesta kaksi kunnossa. Toivotaan että viikonlopun yli sama jatkuu! =) Milloin sulla on yrittäjä virallinen testipäivä? Meinaatko joka päivä salatestata;) peukut pystyssä...
  2. J

Nyt olo on eilisen itkujen jälkeen aavistuksen parempi. Tulin vaan kipeäksi, nenä ihan tukossa. Saa nähdä menemmekö huomenna sitten lekurin kanssa puhumaan vai siirränkö sitä. Toisaalta olisi kiva saada se heti päiväjärjestyksestä pois mutta samalla jännittää. Jäi nimittäin tiistain puhelusta se...
  3. J

Tuballe suuret onnittelut, ihanaa!! Lääkäri soitti, arvasin heti että nyt ei ole mutään hyvää tiedossa. Ja niinhän ne kaksi hedelmöittynyttä olivat molemmat pois pelistä. Toinen oli epäsuotuisalla tavalla hedelmöittynyt... Aika karmaiseva vappu tulossa. Viime vappukin meni sitä surkutellessa...
  4. J

Tuba factor, täällä jännään ja pidän peukkuja! Toivottavasti plussajuna on startannut =) Yrittäjälle ja Hautomolle tsemppiä piinailuun, oliko teillä molemmilla Gonapeptyl käytössä? Onko sulla Yrittäjä mitään inhoja oireita tuosta lääkearsenaalista? Lugetkin on kyllä jo sen verran sottaavat...
  5. J

Tuba factorille peukut pystyssä paremman vaihtoehdon puolesta :heart: Olen itsekin järkeillyt sen niin että samat oireet voi olla anyway eli ei vielä heitetä romukoppaan toiveita. Hieno pakkasukko teillä! Yrittäjälle tsemppiä päätöksiin, toivotaan että saalis on hyvä. Juuri tuossa asiassa...
  6. J

Hautomo ja Yrittäjä, tsemppiä perjantaille (tai maanantaille) :) Aika loistava saalis yrittäjällä! Aika massiiviset lääkemäärät, olisin itse ihan pulassa kun nyt jo kahdella piikillä meinaa olla liikaa. Minäkin näköjään sekoitan jarrut ja jarrut, lyhyen kaavan jarrut (orgalutran) on...
  7. J

Hiskias kiitokset vielä tilastoista, huippua että rapsutuksesta on apua! Voikohan sen tehdä toistekin :) en kyllä ihan heti lähtisi ja toivon ettei tarvitsekaan! Unohdin raportoida omat tilanteet kun täällä on niin aktiivista keskustelua. Kivaa :) Menen huomenna seurantaan, maanantaina solut...
  8. J

Yrittäjä miten meni? Toivottavasti selvisit "toimistotoimenpiteestä" hyvin! Hautomolla tosi hyvä saalis myös, taitaa olla jopa poikkeuksellista näissä piireissä :) Milloin teillä on siirrot? Sarialeksandra, voimia lähettelen ja munasolujen kasvutuulia! Toivottavasti tilanne vielä muuttuu...
  9. J

Voi Hautomo mitä olet joutunut kestämään! On tää niiin epäreilua. Vaikka on kai näissä keinohoidoissa hieman isompi prossa keskenmenoihin ja erilaisiin epämuodostumiin kun mitä ihan luonnollisissa tapauksissa, kaipa se pitää hyväksyä. Toivottavasti et joudu eikä kukaan muukaan täällä enää noin...
  10. J

Niin Hautomo sulta vielä piti kysyä kun huomasin toisesta ketjusta että sulla on myös kilpparin vajista. Onko sinulla Thyroxin käytössä? Mulla on vajis, 3 v sitten huomattu ja Thyroxinia käytän. vasta-aineita ei onneksi ole. Nostan aina vähän annosta kun hoidot alkaa, näin mulle yksi...
  11. J

Heipat uusille sarialeksandralle ja Hautomo76lle! Hienoa että teillä on hoidot käynnissä, tai ettei ole tyhjäkäyntiä, tylsää siis että ollaan samassa veneessä :) Hautomo sinullahan on hyvä saalis tulossa, onko aiemmin ollut hyvät hedelmöitysprosentit ja oletteko päässeet pakkassiirtoihin...
  12. J

Amalia tosi hienoa että saatte nyt hoidon eri lääkkeillä :) toivotaan että tulee parempi tulos! Hiskias jo avasikin näiden menopurin ja mun Pergoveriksen eroja, olen kuullut että nämä olisivat kaksi sopivaa, joita mun klinikalla käytetään. Tuba factor, teillä on kyllä hyvä hedelmöitys% mutta...
  13. J

Nyt taas kaikki ovat ilmeisesti odottavalla kannalla, josko hoidoissa alkaa tapahtumaan vielä ennen kesälomia! Hiskias tosi tympeetä että ovis meni sitten päivällä pieleen! Niin tyypillistä mullekin inssien aikaan. Toivotaan että seuraavassa saat lääkkeet kontrolloimaan ovista ja alkaahan se...
  14. J

Voi hitsi Hiskias, toivotaan että aamulla pärähtää plussa testiin! Ärsyttävää tuo päivien kesken säätäminen :mad: Oliko sulla tarkoitus käydä seurantaultrassa? Arvaisivat vaan miten suuret tunteet tähän liittyy niin eivät ihan heppoisin perustein olisi klinikalla! Yrittäjä mä olin ihan varma...
  15. J

Halle, ei ole todellista! EIkö siihen kuulu mitään varmistusproseduureja, ihan uskomatonta touhua. Toivottavasti lekuri löytää jonkun muun pikapikaa ettei hoitoa tarvitse odottaa kovin pitkään. Mutta on se lääkkeiden turha syöminen niin tyhmää ja rapsutuskin tehtiin :( Yrittäjä mulla ei ole...
  16. J

Onpas outo kierto 83yrittäjä, se on kyllä totta ettei kannata ehkä aloittaa hoitoa jos joku on "pielessä". Sen verran kalliita ja muutenkin turhia hormonipumppauksia sisältäviä nämä hoidot ovat. Nyt pidetään Hiskias peukkuja viikon sisään tulevasta ovisplussasta! On kyllä aika...
  17. J

83yrittäjälle tervetuloa! Sinun munasolusaalis kuulostaa kyllä sen verran hyvältä että kannattaa varmaan yrittää omilla soluilla. En osaa sanoa fsh-arvosta sen enempää, tai mihin se vaikuttaa. Amh kun lopettaa munasolureservin ja se on mulla matala (0,2). Vuosi sitten fsh oli hyvä/normaali...
  18. J

Hei täällähän on taas tapahtunut, vaan ei mitään kovin positiivista kuitenkaan (plussaa). Tervetuloa Blixen tänne! Miten sinun hoidot on edenneet, pääsittekö silloin inssiin? Tällä on tosiaan näitä kohtalotovereita, en olekaan vauva-infossa käynyt hetkeen. Amalialla on ainakin...
  19. J

Matkalta palauttu paremmilla mielin :) aurinko tekee ihmeitä. Onneksi Halle ja Hiskiaskin ovat siitä ilmeisesti nauttimassa? Ehdin kyllä jo matkankin aikana taas tätä hoitojen jatkumista ja onnistumattomuutta stressata. Näillä näkymin menkat alkavat seuraavan kerran viikon päästä ja sitten...
  20. J

Hyvin kestin tosiaan kun niitä testejä ei ole kotona. Kävin veritestissä ja tulos negatiivinen...:mad: eli ei edes kiinnittymisen yritystä vaikka oli erilaisia tuntemuksia (lugeista johtuen, grrrr) ja mahdollisuudet oli hyvän alkion kautta vaikka mihin. Varmaan jotain häikkää kiinnittymisessäkin...

Yhteistyössä