Hakutulokset

1. J

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Odottava, voi harmi ettei hoitoa päästy aloittamaan! Mistä tuo johtuu tuo kystien ilmestyminen, onko sulla aiemmin ollut? Mullahan kerran oli myös ja sain zumenonia niiden hoitoon. Z on jotain estrogenia. Tiedätkö miten hankalaa lahjasoluja on saada, kestääkö kauan? ON: tänään on taas ollut...
  2. J

Amalia, halauksia ja tsemppiä siihen seuraavaan neuvotteluun lääkärin kanssa! Kiitos kannustuksesta! :hug: samaa mieltä Hiskiaan kanssa että ehkä dhea auttaa ja pidän niin peukkuja että lääkäri voisi antaa reseptille eri lääkkeet! Pergoverista suosittelen minä, kun mullakin Puregon jäädytti vaan...
  3. J

Tulin tänne kirjoittamaan muistiin oireita ja vertaamaan edelliseen kiertoon, tää toimii erinomaisena muistiona kaiken vertaistuen ohessa! Heräsin eilen pp7 siihen että vatsa on ihan menkkaoloissa ja sitä jatkui koko päivän. Vähän menkkakramppi ja jomottelutuntemuksia, paljon enemmän ja...
  4. J

Hiskias oli mulla siitä vähän vatsanvääntöä, ei mitään erikoista. Nyt olen nähnyt kummallisia unia, sama juttu oli edellisessä hoidossa. Ja myös pms-oireina mulla. Gonapeptyl tuntui ti ja ke, tänään ei juuri mitään. Tissikipukin hellittää. Hyvin sitä pystyy itselleen oireita kuvittelemaan niin...
  5. J

Amaliallekin tsemppiä siihen kun maailma ei jaa kaikkea tasaisesti :( epäreilua! Oletko Amalia puhunut tästä siskosi kanssa, tietääkö hän ongelmista? Pidän tosikovaa peukkuja että menkat pysyvät poissa ja pieni onnistumisen mahdollisuus olisi. Toivottavasti Hiskiaan päivä on jo valoisampi...
  6. J

Hiskias, I feel you :hug: tsemppihalauksia! Kirjoitit ihan kuin omia ajatuksiani. Mulla oli samanlainen alamäki ekan hoidon jälkeen, olin silloin varma että meille ei koskaan tule lasta. Muistan kun yksi ilta lähdin kävelylle itsekseni ja se oli niin masentava kävely! Alusta asti mietin miksi...
  7. J

Meriann, tuli muuten mieleen vielä että lääkäri pyyhki ennen toimepidettä emätin/kohdunkaula-aluetta. Hän nimenomaan sanoi että pyyhkäisee nyt vähän ensin. Siitä tuli mieleen että olisiko kyseessä sama "rapsutus" kun mitä sinulla on tehty? Se tuntui vähän samalta kun papa-näytettä otettaisi...
  8. J

Kiitos Hiskias selvityksistä noita lääkkeitä koskien. Jännä miten erilaisia komboja on käytössä ja mistä ne lääkärit niistä osaa päättää...!? Minun oma lääkäri on varmaan vakuuttunut tästä nykykokoelmastani ja ottaisi vain testosteroni geelin kokeiluun lisäksi. Lääkkeisiin liittyykin Amalian...
  9. J

Huh helpotusta, eilen ja tänään klinikalta soitettiin että molemmat ovat vielä pelikunnossa. Eli huomenna olisi siirto. En ole puhunut lääkärin kanssa mutta viimeksi hän sanoi että vain yksi siirretään. Pitää kysyä että mitä todennäköisyyksiä hän laskee sen yhden pakastamisen ja sulattamisen...
  10. J

Pikapikaa, kolme follia, joista kahdessa solu... Huomenna kuulen oliko ne hedelmöittyneet. Parempi se kun ei mitään! Perjantaina olisi 3-päiväisen siirto jos siirrettävää on.

Yhteistyössä