Hakutulokset

1. T

Kilpirauhasen vajaatoiminta ja raskaus. Yksi kysymys olisi.

Ei mulla vaan nostettu ollenkaan annostusta.. kukaan ei ees maininnut asiasta, että pitäis niitä arvoja kattoa.. kerran taidettiin koko raskausaikana ottaa arvot labrassa..
  2. T

Pikkusisko meille asumaan?

Mä alkaisin nauhoittamaan noita puheluita ja marssisin lastenvalvojalle niitten kanssa.. laittaisin kunnolla rattaat pyörimään asioiden etenemisen suhteen.. Varsinkin kun alkaa jo fyysisestikin oireilla tilanteen takia.. itellä huonoja kokemuksia kuraattorista.. ne ei saa asioita hoidettua ja...
  3. T

jokaiselle voi käydä joskus näin

Kyllä meillä kävi monestikin tuolleen, että kopan ja kärryn väliin jäi ostoksia.. kertaakaan ei vartija kerennyt väliin, kun ite huomasin ja menin maksamaan ostoksen.. mun mielestä tuo oli liiottelua vartijan osalta, yks hikinen tölkki jäänyt, joten ois voinu antaa maksaa sen..
  4. T

Mistä olet? gallup

Kemistä, nykyisin Turussa
  5. T

Sanokaapa, mitä mieltä olette tällaisesta tapauksesta?

Mä laittaisin kans hoitoon.. selvittämään patoumat sisältä ja sais selkoa, että miksi on noin väkivaltainen.. vankila ei tosiaan oo oikea paikka tuon ikäiselle, aivan sama mitä on tehnyt elämässään.. ennemmin poikakoti tms..
  6. T

osaisko joku sanoo dublo legoista, mikä on ollut sellainen sarja

viime jouluna tuota kattelin pojalle lahjaksi.. kivan näköinen setti :)
  7. T

Kuinka yleistä nuoruudessasi ja kotipaikkakunnallasi tämä oli?

Muistan ite, kun oli 7-8 luokalla ja aloin liikkumaan yli 18 v. jätkien kanssa.. kaverini oli mukana noissa piireissä ja itekin sitten aina viikonloppuisin pyörin heidän kanssaan.. sitten kun menin 9. luokalle, niin aloin liikkua yli 25-vuotiaiden kanssa.. olihan se kivaa kun sai kavereille...
  8. T

oisko hyvä vaatekaappi?

mut eiks tuossa kaupassa oo ihan hirveät toimituskulut?
  9. T

Montako kivituikkua hait sittarista :D

Rumia ne tuikut.. :) oon saanu joskus lahjaks niitä enkä tykkää yhtään..
  10. T

mies löi lasta

Mä sanoisin, että se oli mieheltä tavallaan luonnollinen reaktio yhtäkkiseen puremiseen jalasta.. Kyllä sitä itekin joskus säpsähtää ja varsinkin jos mies tulee takaapäin/yllättäen tekemään jotain esim. läppäsee perseelle yms. niin kyllä mäkin siinä vaiheessa luonnollisesti reagoin ja läppään...
  11. T

Oma väri hiusiin takaisin, vinkkejä kaivataan.

Mutta asiaan.. :) Mulla on nyt oman värin kasvatus meneillään.. tosin pitkään tukkaan.. annoin ite ensin oman värin kasvaa n. 10-15 senttiä näkyville ja marssin kampaajalle.. se sitten katsoi juuresta värin mahdollisimman lähelle mun omaa väriä ja nyt eroa ei huomaa oikeastaan ollenkaan :)
  12. T

Oma väri hiusiin takaisin, vinkkejä kaivataan.

Mun kaverilla taas kävi tuon color B4:n kanssa silleen, että tuli sähkönsiniset hiukset kun alkoi mustasta ottaan väriä pois.. eikä mun kaverilla oo ikinä ollut sinisiä hiuksia.. joten tuo aine reagoi johonkin noin, tuloksena siniset hiukset.. ei paljoa naurattanut silloin, kun oli pakko heittää...
  13. T

G: miten meikkaat? suosikkituotteesi?

Se Lumenen harja on varmaan alle 1 cm paksu ja 3 cm pitkä.. eli tosi pieni :D
  14. T

G: miten meikkaat? suosikkituotteesi?

Rimmelin stay matte puuteri Rimmelin peitepuikko Lumenen naturel sarjan meikkivoide Ripsiväri taitaa olla tällä hetkellä Rimmelin joku tarjous, yleensä on Lumenen naturel sarjan, koska siinä on tarpeeksi pieni harja mun ripsille.. se taitaa olla ainut nykyään missä on pieni harja.. tietääkö...
  15. T

Oletko synnyttänyt/ yrittänyt synnyttää yli nelikiloisen lapsen alateitse?

kaveri synnytti 4890 g tytön ja se repes niin pahasti ettei 2 kk istunut eikä kunnolla kävellyt.. itellä oli poika 4520 g mut se tuliki sektiolla loppujen lopuks, kun synnytys ei käynnistynyt kunnolla..
  16. T

Paljon teillä on kertynyt eläkettä?

29 v. (1 ammatti) ja eläkettä taitaa olla n. 170 €/kk kertynyt.. harmittaa, kun ollut töissä nuorempana, mutta niistä ei saa sitä kertymää.. ois summa suurempi, kun oon alottanu 16 v. työnteon...
  17. T

vaihdoin juuri liittymäni dna:asta telefinlandiin...hyötyikö?

Mä oon kyllä ollut tyytyväinen TeleFinlandiin :) asiakas oon ollut n. 8 vuotta.. eipä oo ikinä ollut mitään ongelmia missään päin Suomea.. ja tosiaan esim. DNA ei kuulu edes joka paikassa missä mä käyn lomareissuilla, niin senkin takia en taho vaihtaa liittymää.. vaikka saattais saahakin...
  18. T

Sisustusapuja!

Noihan on hienoja! :D
  19. T

Ei kovin hyviä uutisia tänään.

Osanottoni :heart: Mulle tulee tässä kuussa kuluneeksi 3 vuotta mummoni kuolemasta.. mummoni kasvatti minut ja siskoni... Ikävä on kova vieläkin.. ja harmittaa, kun en kerennyt näkemään mummoa viime hetkillä.. asun ite niin kaukana ja sain tiedon huonosta kunnosta vasta kuolinaamuna.. joten...
  20. T

Huomioikaa muuttaessa, että enää pelkkä osoitteenmuutos ei riitä, jos haluatte, että kaikki postit käännetään

sitä fiksuna ihmisenä ilmoittaa lehtiin uudet osoitteet ennen muuttoa.. näin mä ainakin oon tehnyt, niille oman erillisen muuttoilmoituksen.. ja kaikki postit oon aina saanu :)

Yhteistyössä