Hakutulokset

1. T

Joulu tulee tänäkin vuonna

Riippuu lapsesta.. suurin osa uskoo joulupukkiin vielä, joten lahjat on kivempia :) siskonpoika 10 v. saattaa olla ainut, joka tykkäis lahjakortista enemmän.. ja kaikki lahjojen saajat asuu pohjoisessa missä ei ole noita liikkeitä H&M, KappAhl ja Lindex.. joten pakko ostaa täältä ne lahjatki...
  2. T

Joulu tulee tänäkin vuonna

Mä tein selvän suunnitelman joulua varten :D Ostan kaikista rahoista (oma tili, miehen työkkärin rahat, lapsilisät) aina yhden lahjakortin johonkin liikkeeseen H&M, KappAhl, Lindex, BR-lelut ja Citymarket.. näistä liikeistä ostan yleensä aina joululahjat lapsille.. haarukalta 20-100 €.. näin...
  3. T

Sisustusapuja!

Aika makea keksintö :) Naulasiks noi lavat yhteen? Minkä ikäiselle tuo tuli? :) Voi vitsi ku syyhyäis laittaa pojan huoneeseen jotain uutta.. ensin vain pitäis päästä sängystä eroon ja ostaa uus...
  4. T

Kun laitat googleen "nimimerkkisi mitäs nyt" niin näet kaikki kuvat mitä olet täällä jakanut + ketjut :)

Mulla tuli pojan kakun kuva, nilkan tatuointi, 3 kpl koirasta kuvia... :)
  5. T

Mahdollisuudet asuntolainaan?

aina kannattaa yrittää :)
  6. T

ainako paha olo raskausuutisista? (3.lapsi mielessä)

Tiiän tunteen. se on todella ilkeä.. itsellä on aina ollut, että 2 lasta vähintään.. sitten ilmeni etten voi saada luonnollisesti lapsia.. tarvin siihen lääketieteellistä apua.. noh, esikoinen syntyi.. sitten meni 2-v. ja se kaipuu toisesta alkoi.. ensin ajattelin, että katson tän työtilanteen...
  7. T

Mistä ostatte lapsillenne kangaspipoja?

facebookissa on sellainen ryhmä kuin Heidin pipoja, tuttinauhoja jne. sieltä olen tilannu monet pipot ja mun mielestä on halpoja.. samaa hintaluokkaa kuin kaupasta.. mutta tuolta saa vaan paljon kivemman näköisiä :)
  8. T

Mistä ostatte lapsillenne kangaspipoja?

facebookista oon löytänyt tekijöitä.. hippiäisen pesäpuu on yks.. huutonetissä on noita kotiompelijoita, jotka tekee hienoja pipoja.. :)
  9. T

Onko lapsesi KULTAINEN

1. ainokainen 2. poika kohta 4-v. 3. herkkä, kovapäinen, reipas, kekseliäs

Yhteistyössä