Ei kovin hyviä uutisia tänään.

Blue
Nyt olen vapaa ja mukana tuulen, saan kulkea rajalla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento, olen kasteessa aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä, toivotan teille hyvää yötä.

Lämmin osanottoni suureen suruunne!

:hug:

Kaiutin, osanottoni isäsi menettämisestä. :hug:
Kiitos. :heart:

Venakko Milanna, kiitos. :heart:

Snoopy ja Blue lämpimät kiitokset. :heart:

[QUOTE="vieras";27123181]Tämäpä pysäytti. Voimia näihin ja tuleviin päiviin! Onneksi meillä on muistot, niitä ei kukaan vie pois.

:heart:[/QUOTE]

Kiitos. Niin ja hyviä muistoja nimenomaan jäi hänestä. :heart:

"..."
Olen seurannut ketjua alusta asti, en ole kuitenkaan kommentoinut koskaan. Kerroit jossain vaiheessa huonosta ennusteesta, tiesikö isäsi (ja puhuiko) omasta ennusteestaan, hyväksyikö, että kuolema tulee? Osanotto ja voimia sekä sinulle, että suvullesi!

[QUOTE="...";27127228]Olen seurannut ketjua alusta asti, en ole kuitenkaan kommentoinut koskaan. Kerroit jossain vaiheessa huonosta ennusteesta, tiesikö isäsi (ja puhuiko) omasta ennusteestaan, hyväksyikö, että kuolema tulee? Osanotto ja voimia sekä sinulle, että suvullesi![/QUOTE]

Hei, kiitos osanotosta. :heart:
Isä ei tiennyt eikä puhunut omasta ennusteestaan.
Hän olisi taistellut loppuun asti.

Osanottoni :heart:

Mulle tulee tässä kuussa kuluneeksi 3 vuotta mummoni kuolemasta.. mummoni kasvatti minut ja siskoni... Ikävä on kova vieläkin.. ja harmittaa, kun en kerennyt näkemään mummoa viime hetkillä.. asun ite niin kaukana ja sain tiedon huonosta kunnosta vasta kuolinaamuna.. joten en millään kerennyt paikalle.. :(

Osanottoni :heart:

Mulle tulee tässä kuussa kuluneeksi 3 vuotta mummoni kuolemasta.. mummoni kasvatti minut ja siskoni... Ikävä on kova vieläkin.. ja harmittaa, kun en kerennyt näkemään mummoa viime hetkillä.. asun ite niin kaukana ja sain tiedon huonosta kunnosta vasta kuolinaamuna.. joten en millään kerennyt paikalle.. :(
Kiitos ja osanottoni siulle, ikävä on varmasti vielläkin valtava. :hug:

"vieras"
Isä, anna anteeksi
kyyneleet nää.
Ne rakkautta on ja ikävää.

:hug: osanottoni

Päivä ja hetki kerrallaan vain eteenpäin.
Itse menetin isäni tammikuussa sairauskohtaukseen ja äitini toukokuussa sairauden takia. Äidillä oli sairaus johon ei ollut hoitokeinoja.
Kumpaakaan en päässyt hyvästelemään. Äidistä tuli silloin soitto yöllä että oli nukkunut pois ja isäni kuoli kodissaan.
4 kk:n sisällä lähti molemmat vanhemmat pois ja myös heidän koti joka piti myydä ja tyhjentää.

Voimia sinulle.

Yhteistyössä