Ei kovin hyviä uutisia tänään.

"tiina"
Todella paljon voimia sinulle Kais.
Itku tulee kun luen isästäsi, tulee oma isäni mieleen niin vahvasti.
Hän kuoli vuosi sitten heinäkuussa myöskin keuhkosyöpään, diagnoosista kuolemaan meni 3viikkoa vaille vuosi. Isäni sai sädehoitoa ja toisen keuhko kasvain hävisi kokonaan ja toisen kutistui lähes olemattomiin.
Muutaman kuukauden oli ihan ok kunnossa, mutta n 8kk diagnoosista alkoi puhe puuroutumaan ja tasapaino heitti.
Isä joutui sairaalaan ja syövän todettiin levinneen aivoihin, sai sädetystä ja kortisonia ja kunto taas parani pariksi kuukaudeksi, kunnes tuli keuhkokuume ja isä joutui sairaalaan perjantaina 3vrk siitä kuoli. Välitön kuolinsyy oli hänellä keuhkokuume.

Kyllä koetellaan. Tuntuu niin kohtuuttomalta ja pahalta sekä teidän että isäsi takia. Kun joutuu niin paljon kärsimään. Ja te muut sitä voimattomina joudutte katsomaan.

:hug:
Kiitos, välillä tuntui isä olevan jo vähän paremmass kunnossa , ni vointi sitten romahtikin näin äkkiä.
Vaikeeta on katsoa isän kärsimyksia ja muuttumista sairauden aikana ja kunnon romahtamista. :(

[QUOTE="tiina";27079101]Todella paljon voimia sinulle Kais.
Itku tulee kun luen isästäsi, tulee oma isäni mieleen niin vahvasti.
Hän kuoli vuosi sitten heinäkuussa myöskin keuhkosyöpään, diagnoosista kuolemaan meni 3viikkoa vaille vuosi. Isäni sai sädehoitoa ja toisen keuhko kasvain hävisi kokonaan ja toisen kutistui lähes olemattomiin.
Muutaman kuukauden oli ihan ok kunnossa, mutta n 8kk diagnoosista alkoi puhe puuroutumaan ja tasapaino heitti.
Isä joutui sairaalaan ja syövän todettiin levinneen aivoihin, sai sädetystä ja kortisonia ja kunto taas parani pariksi kuukaudeksi, kunnes tuli keuhkokuume ja isä joutui sairaalaan perjantaina 3vrk siitä kuoli. Välitön kuolinsyy oli hänellä keuhkokuume.[/QUOTE]

:hug: siullekin, keuhkosyöpä on katala sairaus.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla näin;27079127:
Mummi kuoli samana päivänä kun äiti yritti itsemurhaa. Okei tapahtumasta on jo jokunen vuosi.
:hug: siulla on varmasti ollu raskasta.

Olen menettanyt akillisesti isani- siksikin tama ketju on koskettanut.
Toivotan sinulle jaksamista. Kuitenkin ihanaa, etta olette saaneet olla isasi ymparilla ja han on saanut tuntea olevansa rakastettu.

..
Voimia! :( Mun äidillä todettiin n. vuosi sitten parantumaton (kuolemaan yleensä johtava, toivottavasti ei ainakaan vielä vuosiin..) keuhkosairaus ja isäpuolelta leikattiin just eturauhasssyöpä.:/ Leikkaus sujui onneksi hyvin ja äidinkin tila on tällä hetkellä hyvä ja pystyy elämään ihan normaalisti.. Mutta täytyy sanoa, että varsinkin äidin kohdalla otti ja ottaa edelleen aika koville, vaikka sairaus ei ole nyt edennyt. Isäpuolella ennuste onneksi hyvä.. Jotenkin tuntuu niin oudolta ja epäreilulta, kun kaks vuotta sitten koko lähisuku oli ihan perustervettä ja nyt yhtäkkiä tulikin kaikkea vakavaa..

Olen menettanyt akillisesti isani- siksikin tama ketju on koskettanut.
Toivotan sinulle jaksamista. Kuitenkin ihanaa, etta olette saaneet olla isasi ymparilla ja han on saanut tuntea olevansa rakastettu.
Kiitos, osanottoni isäsi menettämistä. :hug:
Kyllä, on hyvä että saadaan olla isän luona perheenä eikä isän tarvitse olla yksin ilman läheisiä.

Voimia! :( Mun äidillä todettiin n. vuosi sitten parantumaton (kuolemaan yleensä johtava, toivottavasti ei ainakaan vielä vuosiin..) keuhkosairaus ja isäpuolelta leikattiin just eturauhasssyöpä.:/ Leikkaus sujui onneksi hyvin ja äidinkin tila on tällä hetkellä hyvä ja pystyy elämään ihan normaalisti.. Mutta täytyy sanoa, että varsinkin äidin kohdalla otti ja ottaa edelleen aika koville, vaikka sairaus ei ole nyt edennyt. Isäpuolella ennuste onneksi hyvä.. Jotenkin tuntuu niin oudolta ja epäreilulta, kun kaks vuotta sitten koko lähisuku oli ihan perustervettä ja nyt yhtäkkiä tulikin kaikkea vakavaa..
Kiitos :heart:
Voi että, siullakin ollut ja on edelleen raskasta. :(
:hug: siullekkin ja voimia.

[QUOTE="jojo";27079301]Vaikka aihepiiri ei ole iloisin mahdollinen, tämä on silti ihanan lämpöinen ketju. Näin paljon halauksia ja tukea. :heart:[/QUOTE]

Olet oikeassa jojo, oon saanu tosi paljon tukea ja halauksia teiltä ihanilta ihmisiltä. :heart: :flower:

Saan teiltä lisävoimia jaksaa. :kiss:

Yhteistyössä