Kiitos, välillä tuntui isä olevan jo vähän paremmass kunnossa , ni vointi sitten romahtikin näin äkkiä.Kyllä koetellaan. Tuntuu niin kohtuuttomalta ja pahalta sekä teidän että isäsi takia. Kun joutuu niin paljon kärsimään. Ja te muut sitä voimattomina joudutte katsomaan.
:hug:
Lämmin kiitos Elli ! :heart:Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi sekä voimia :hug: :hug:. Olet ajatuksissani :heart:
Kiitos halista ja voimien toivottamisesta ! :heart:Voimaa ja jaksamista :heart:
:hug: siulla on varmasti ollu raskasta.Alkuperäinen kirjoittaja mulla näin;27079127:Mummi kuoli samana päivänä kun äiti yritti itsemurhaa. Okei tapahtumasta on jo jokunen vuosi.
Kiitos halista.Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;27079135::hug:
Kiitos, osanottoni isäsi menettämistä. :hug:Olen menettanyt akillisesti isani- siksikin tama ketju on koskettanut.
Toivotan sinulle jaksamista. Kuitenkin ihanaa, etta olette saaneet olla isasi ymparilla ja han on saanut tuntea olevansa rakastettu.
Kiitos :heart:Voimia! Mun äidillä todettiin n. vuosi sitten parantumaton (kuolemaan yleensä johtava, toivottavasti ei ainakaan vielä vuosiin..) keuhkosairaus ja isäpuolelta leikattiin just eturauhasssyöpä.:/ Leikkaus sujui onneksi hyvin ja äidinkin tila on tällä hetkellä hyvä ja pystyy elämään ihan normaalisti.. Mutta täytyy sanoa, että varsinkin äidin kohdalla otti ja ottaa edelleen aika koville, vaikka sairaus ei ole nyt edennyt. Isäpuolella ennuste onneksi hyvä.. Jotenkin tuntuu niin oudolta ja epäreilulta, kun kaks vuotta sitten koko lähisuku oli ihan perustervettä ja nyt yhtäkkiä tulikin kaikkea vakavaa..
Lämmin kiitos. :heart:Paljon voimia sinulle ja perheellesi! Liian paljon kärsimystä ja surua yhteen perheeseen taas annettu :hug:
Kiitos Ultris. :heart:Ei oikein sanoja ole, mutta itku tuli minultakin.
:hug:
Myötäelävin ajatuksin:hug: