vaihdoin juuri liittymäni dna:asta telefinlandiin...hyötyikö?

"hini"
Riippuu siitä mihin soitat ja millanen paketti sulla aiemmin on.
Palvelunumeroihin a valtakunallisiin yritysnumeroihin yms velitetaan aina erikseen.
Teitämättä on vaika sanoa tarkemmin.

bud
Mä vaihdoin elisasta saunalahteen. Vaikka elisallahan sitä saunalahtee nykyään myydään. Mun elisa oli kuulemma vanhanaikainen ja todella kallis. Saa nähdä nyt, millasia laskuja alkaa tulemaan, otin saunalahti norppa+-liittymän. Voi kestää tosiaan 5kin päivää, että aukeaa, aika kauan minusta.

Mä oon kyllä ollut tyytyväinen TeleFinlandiin :) asiakas oon ollut n. 8 vuotta.. eipä oo ikinä ollut mitään ongelmia missään päin Suomea.. ja tosiaan esim. DNA ei kuulu edes joka paikassa missä mä käyn lomareissuilla, niin senkin takia en taho vaihtaa liittymää.. vaikka saattais saahakin halvemmalla...

siellä
missä dna toimii nii kanattaa olla dna ehdottomasti. Äitini teki tuon saman virheen ja sai maksaa kalliimmin. Vaihtoi takaisin dnahan.
Itsellä oli joskus sonera ja vaihdoi dnahan ja laskut tippu 100e. Aijemmin oli 300e nyt siis 200 tai alle

älkää ainakaan
laajakaistojanne tai mokkuloitanne vaihtako dna:a pois. Muilla ei toimi kunnolla,johans e tuli telassakin siitä ohjelma.
Esim Elisalla luvatusta nopudesta toteutui vai 47%, uskomatonta kusetusta

no miulla
12000 min/yksikköä puheaikaa, tekstareita, multimediaa, videopuheluita ym,tämä siis 19.90 €/kk lisäks netti n.4 euroa. Olen tyytyväinen.

Elisalla laskut monesti 90

"vieras"
Miksi kysyt jälkeenpäin, vaihdoin jälkeen, oliko siitä hyötyä? Olethan jo vaihtamisen tehnyt joten mitä väliä sillä nyt on, et kai heti takaisin olisi kuitenkaan vaihtamassa kommenttien perusteella. Ja eikö olisi ollut järkevää kysyä ennen vaihtoa mikäli mielipiteet kiinnostavat?

Harvinaisen Pas**
EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA KANNATA OTTAA DNA:Ta! Mulle tuli yli 100 lasku ja väittivät että se on "netinkäytöstä" ja minähän en perkele käytä nettiä puhelimella kun se ei edes toimi... HUHHUH...

[QUOTE="vieras";27140393]Miksi kysyt jälkeenpäin, vaihdoin jälkeen, oliko siitä hyötyä? Olethan jo vaihtamisen tehnyt joten mitä väliä sillä nyt on, et kai heti takaisin olisi kuitenkaan vaihtamassa kommenttien perusteella. Ja eikö olisi ollut järkevää kysyä ennen vaihtoa mikäli mielipiteet kiinnostavat?[/QUOTE]

vastaan, vaikka en ole ap.

Tämä on sitä ihmisen ostoskäyttäytymistä. Siihen liittyy juuri vertailua tuotteiden välillä. Mutta se ei rajoitu pelkästään ennen ostopäätöstä tehtäviin vatvomisiin. Kun vaikkapa uusi auto on jo pihassa, jatkuu analysointi ja vertailu muihin mahdollisiin automalleihin vielä kauan aktiivisesti ihmisen mielessä.

Tällä loppuunsaattamisella ihminen oikeastaan haluaa vahvistaa sitä, että teki nyt varmasti oikean päätöksen. Hän löytää niitä plussia ja erikoisuuksia, mitä juuri tässä autossa on. Lopputuloksena on sitten tyytyväinen autonomistaja. Ihminen hakee vahvistusta sille hyvälle ostokselleen. Sen takia muiden mielipiteet kiinnostavat, vaikka vaihto on jo tehty.

Mutta tämä onkin vain yksi mahdollinen selitys. Vähän sinnepäin ainakin ostosprosessit menee. Eli ne ovat vähän pidempiä ajallisesti, kuin itse ostospäätös.

Yhteistyössä