Hakutulokset

1. P

Miksi lapsille on bikineitä? Ja kuka ostaa niitä lapselleen?

No mistä tiedät, kuka vieras on kukakin? Ja mistä mä tiedän mihin viitasi tuo järkevyys kun et lainannut :) Mutta järkevää ne bikinit nimenomaan ovat, just siitä pissahätäsyystä. Uimahallissa me on pidetty uimapukua, ja uimakouluun laitan uimapuvun matkaan, kun se on varmemmin kunnolla...
  2. P

Jos sinulla ei normaalisti olisi rahaa

Talvikengät, tai uuden talvitakin (tosin ne on kohta alessa...) Kampaaja, hieronta, kosmetologi Uuden digikameran Uuden pikkuradion keittiöön uimalasit voimakkuuksilla
  3. P

Löysin uuden kivan verkkokaupan, kiva ja pojillekin siistejä vaatteita

Uuden tuttavuuden siis ainakin mulle. Vilaisin nuo poikavaatteetkin, niin musta oli raikkaita ja kivoja ja siistejä. Leppis & Loppan - Tervetuloa
  4. P

No mitä sun pojalla oli/on rannalla/uimahallissa päällä? Veikkaan että uimahousut. Miksi pienen tytön bikinitoppi ja alaosa on sitten kummallinen, kun pojat kulkee vielä vähemmissä vaatteissa... Pienten tyttöjen rintakehä kun ei mitenkään poikkea poikien rintakehästä.
  5. P

Meillä on bikinit :wave: Ei ollut 1- eikä 2-vuotiaana, mutta 3-vuotiaasta asti on ollut. Ei kyllä lappubikineitä (ei oo edes osunut silmään) vaan toppi ja sellaiset bokseri/shortsimalliset housut. Ja on uimapukukin jota käytetään uimahallissa. Syy: on kätsympää riisua/pukea pissalla ja...
  6. P

Paljonko teidän n.100 cm lapset painaa/on painanut?

103,5 ja 16,1 ja on hoikka tyttö.
  7. P

hellokitty joulukalenteri, mitä siellä on sisällä?

Siellä on ukkoja, rintamerkkejä ja sormuksia. Riippuu tykkääkö hello kittystä :).
  8. P

Hieman alle 5 vuotiaiden lasten (poikien) taidot

Kovin suuria eroja lapsissa on, katselin syksyllä päiväkodissa tytön ryhmän (5-6-vuotiaiden) askarteluja ja piirroksia. Osalla ei oltu edes leikattu "oikein", osalla tosi monimutkaista askartelua jo. Osan piirrokset ovat aika epäselviä, ympyräsuttua josta ei näe mikä on aihe, osalla jo näkee...
  9. P

Hieman alle 5 vuotiaiden lasten (poikien) taidot

Mulla 5 v 2 kk tyttö joka - osaa kyllä kirjoittaa nimensä ja tunnistaa sen helposti (mun mielestä oppi tämän jo 3-vuotiaana??) - viimeistään 4-v:nä osasi kaikki kirjaimet - 4-v oppi kirjoittamaan muutakin, ei vielä lauseita mutta sanoja - 4 v oppi lukemaan sanoja kirjain kirjamelta...
  10. P

Mitä mieltä prostituutiosta, prostituoiduista? Miten paljon tiedätte kyseisestä ammattikunnasta?

Mielipide on että pidemmän päälle syö ihmistä, voi kovettaa, ja on aika riskialtis ammatti. Enkä tarkoita tauteja vaan että joku hullu voi olla naistenvihaaja jne. En itse haluaisi, koska vaikka pystyn kyllä erottamaan tunteet ja seksin, pitää mun kuitenkin himoita sitä miestä. Ja asiakkaita...
  11. P

Näitä kirjoja ei kenenkään kannata lukea!

Tiedän että monet tykkää ja rakastaa :)...en vaan kokenut muuta kuin rasittavuutta tutustuessani joskus muinoin. Mun lempiromaani on Bulgakovin Saatana saapuu Moskovaan ja lempikirjaiija Czeslaw Milosz.
  12. P

Näitä kirjoja ei kenenkään kannata lukea!

Häh? Musta Sieppari ruispellossa on hyvä, tosin ikävä kyllä Saarikosken käännös on musta rasittava, vaikka tykkäänkin runoistaan. Henry Milleriä rakastan <3 Olemisen sietämätön keveys on yksi lempikirjojani. Taru Sormusten herrasta luin nuorena interreilillä. Ok, mutten rakastunut...
  13. P

G: minkä ikäinen käyttää saksia vain aikuisen valvonnassa eli sakset on aina jemmassa?

Muuten, mun isosisko leikkasi mun hiukset kun hän oli 11 v ja minä 3. Syy oli kateus luonnonkiharoiden takia. Joten tässä mielessä, sopiva ikä lienee melko yksilöllistä...
  14. P

G: minkä ikäinen käyttää saksia vain aikuisen valvonnassa eli sakset on aina jemmassa?

Meillä on nyt 5-v ja ei koskaan ole leikannut mitään muuta kuin paperia. Ihmettelee esim. kirpparilla, miksi joku on leikannut barbin tai ponyn tukkaa. Aluksi pidin jemmassa, mutta varmaan pari vuotta olleet jo samassa telineessä kynien kanssa. Mutta jos olisi epäilyksiä, niin kunnes...
  15. P

Ideoita tarvittais- lapselle sopiva syntymäpäiväkortti askarteluohje

Joo, me tehtiin kerran sellainen isänpäiväkortti, että piirsin sydämen ja tyttö teki noilla silkkipaperitolloilla sen täyteen, liimaten erikeeperillä. Taisi olla just 3 v silloin. Onnistui hyvin ja tyttö tykkäsi. Kuvio voi olla myös tulppaani tms.
  16. P

Pikkutyttöjen äitit; Polly Pocket vaatteet

Meillä ei ole, mutta mitä kerran katselin niin ne vaateet olivat muovia? Milleen huilaavat? Lepäävät? En oikein käsitä.
  17. P

Hymiö, joka kuvaa tunnettasi, kun saat kuulla, että lapsesi on menettänyt neitsyytensä...

- 12-vuotiaana? :'( - 22-vuotiaana? :kiss: - 42-vuotiaana? :O :confused:
  18. P

Onko kaikilla noin ihanaa viikkonloppuna perheen kesken?

Miehellä ei oo maripaitaa :laugh: eikä avainnauhaa (mulla on kyllä kummatkin :O), mutta tykkää ulkoilla lapsen kanssa. Usein menevät metsään, sieneen tai muuten vaan tutkimaan lähellä olevaa metsikköä. Joskus kyllä käyvät leikkipuistossa ja hänellä on omia leikkipuistotuttuja, naisia ja...
  19. P

Onko kaikilla noin ihanaa viikkonloppuna perheen kesken?

Meillä mies on joskus poissa (muttei kauhean usein, ehkä 4-5 krt vuodessa), joskus menossa yövuoroon jolloin nukkuu enemmän. Mutta en osaa niin kovin ihanana pitää, jos käy oman lapsensa kanssa ulkoilemassa? Hänhän tykkää siitä itsekin. Ehkä oon sitten kiittämätön. Tosin mun mies on jo...
  20. P

Jos te olisitte niin PA ettei teillä olis rahaa ostaa tulevalle vauvalle mitään,

No en tasan osallistuisi tuossa ilanteessa. Plus kertoisin niille muillekin, mihin rahat oikeasti menevät. Tulevat isovanhemmat ehkä osallistuvat silti, mutta tietävätpähän, missä mennään.

Yhteistyössä