Miksi lapsille on bikineitä? Ja kuka ostaa niitä lapselleen?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Itse neljän tytön äitinä en hyväksy bikineitä omille lapsilleni. Jos niitä joskus haluavat niin mökillä ehkä antaisin käyttää. Olen nähnyt uimahallissa miehiä jotka katsovat bikini lapsia sillä silmällä. Antakaa lasten olla lapsia!

"suski"
[QUOTE="vieras";22571231]Antakaa lasten olla lapsia![/QUOTE]

Nimenomaan!

Sitä varten annan tyttöjen rauhassa pukeutua "seksikkäästi" ilman, että pidän heitä seksikkäinä.

"vieras"
no minun 3v kaksostytöillä on ainakin molemmilla ollut bikinit aina :) En ostaisi uikkaria itsellenikään. en pukisi sellaista myös lapselleni. Kuka sanoi että pushuppeja pitäisi lapsille laittaa, mutta esim burberryllä on oikein sieviä kolmiobiksuja lapsille.

Kepsis
minoon käsittäny että ne "naisellisest" pukeutumisleikit hoidetaan äidin ylisuurilla vaatteilla kodin suojissa eikä pistetä pientä tyttöä julkiselle paikalle bikineissä / minihameessa / putkitopissa

• Tykkää
Reactions: Wolt
jestas
2-osaisia uima-asuja on lapsille varmaankin hyvin pitkälle samasta syystä kuin muitakin vaatteita: niiden KÄYTÄNNÖLLISYYDESTÄ johtuen. On niiiiiiiiiin paljon helpompaa käyttää lasta vessassa, kun tarvitsee riisua vain alaosa. Sama pätee talvivaatteisiin.

:O
o_O Ei lasten bikineissä tai minihameissa mun mielestä ole mitään ihmeellistä.. :O Kesällä on kuuma, niin tottakai mun mielestä pieni voi pitää lyhyttä hametta päällään. ja peesaan "jestas":ta, bikinit on paljon käytännöllisemmät kuin kokovartalo uikkari.

Mun lapsilla on bikinit ja ikää heillä on siis 1v, 2v ja 8v.

Mä luulen että jos joku pedari mun lapsiani tuijottaa niin hän kyllä tuijottaa heitä oli tytöillä sitten biksut tai uikkarit.

Huom harmaana
[QUOTE="vieras";22571311]mitä ihmeellistä siinä on että 3v:llä on bikinit?
Kyllähän vauvoilla pidetään kenkiäkin jalassa ennen kuin he edes kävelevät..[/QUOTE]

No sehän se onkin järkevä perustelu...

[QUOTE="suski";22571249]Nimenomaan!

Sitä varten annan tyttöjen rauhassa pukeutua "seksikkäästi" ilman, että pidän heitä seksikkäinä.[/QUOTE]

peesaan ehdottomasti tätä.
eli lapset ovat lapsia eikä heistä minusta edes saa seksikkäitä tehtyä.
bikinit tosiaan käytännöllisemmät ja monet pikkutytöt voivat olla alasti tai pelkissä alaosissakin rannalla niin en kyllä ymmärrä miten niistä saa seksikkäitä yläosan laittamisella.
minihame on mukava kesällä ja tytöt siis usein laittavatkin mielummin hameen kuin shortsit.
ei hame ole seksikästä vaan tyttömäistä.
mutta käytännöllisyys ennen kaikkea lasten vaatteissa

Meillä on bikinit :wave:

Ei ollut 1- eikä 2-vuotiaana, mutta 3-vuotiaasta asti on ollut. Ei kyllä lappubikineitä (ei oo edes osunut silmään) vaan toppi ja sellaiset bokseri/shortsimalliset housut. Ja on uimapukukin jota käytetään uimahallissa.

Syy: on kätsympää riisua/pukea pissalla ja muutenkin kun vaihtaa rannalla vaatteet päälle kotiin lähtiessä.

Muoks. On tuolla minihameitakin ja toppeja... säkissäkö pienen tytön pitää kuumalla olla, ettei vaan kukaan pedofiili vilkaise?

Viimeksi muokattu:
Huom harmaana
No mitä sun pojalla oli/on rannalla/uimahallissa päällä? Veikkaan että uimahousut. Miksi pienen tytön bikinitoppi ja alaosa on sitten kummallinen, kun pojat kulkee vielä vähemmissä vaatteissa... Pienten tyttöjen rintakehä kun ei mitenkään poikkea poikien rintakehästä.
Sanoinko että se on se syy, miksi en niitä ymmärrä? Vedät nyt ihan omia johtopäätöksiä.
Joku puhui aikaisemmin Burberryn lappubikineistä ja en todellakaan käsitä että miten sellainen voisi olla käytännöllinen jollain 1-vuotiaalla.
Sporttisen topin ja housut vielä ymmärrän uimahallissa käydessä.

NaarasSusi
siksi, että märkä uimapuku tuntuu ilkeältä päällä & bikineissä pientä on myös helpompi käyttää puskapissalla. bikinien lisäksi neidillä on myös toppeja & lyhyitä hameita.. en todellakaan ala tukahduttaa lastani kesäkuumalla vaatekerroksilla vain siksi, että joku pedofiili saattaa riehaantua kun näkee paljasta pintaa :headwall: on taas ylihysteerisiä mammoja liikenteessä, ei voi muuta sanoa..

Sanoinko että se on se syy, miksi en niitä ymmärrä? Vedät nyt ihan omia johtopäätöksiä.
Joku puhui aikaisemmin Burberryn lappubikineistä ja en todellakaan käsitä että miten sellainen voisi olla käytännöllinen jollain 1-vuotiaalla.
Sporttisen topin ja housut vielä ymmärrän uimahallissa käydessä.
No mistä tiedät, kuka vieras on kukakin? Ja mistä mä tiedän mihin viitasi tuo järkevyys kun et lainannut :)

Mutta järkevää ne bikinit nimenomaan ovat, just siitä pissahätäsyystä.

Uimahallissa me on pidetty uimapukua, ja uimakouluun laitan uimapuvun matkaan, kun se on varmemmin kunnolla päällä kun en itse pue tyttöä siellä.

Isommalla tytöllä voi olla sekin, ettei huoli kokouikkaria,jos ei harrasta uintia, mutta sporttitoppeja ja nokserimalliset housut voi huolia.

Mä en oo ikinä edes nähnyt pikkutyttöjen osastolla kolmiobikineitä. En ole erityisemmin kyllä hakenutkaan.

Muuten, muille tähän että olisi nykyajan ilmiö: oli mullakin bikinit pikkutyttönä 70-luvulla rannalla, on todisteita eli valokuvia :).

"suski"
[QUOTE="vieras";22571248]Minäkin olen vähän tätä lasten pukeutumista ihmetellyt, muutenkin lasten vaatteet ovat nykyään turhan paljastavia...[/QUOTE]

Mä olen eri mieltä. Ainakin itselläni oli jo 80-luvulla pikkuruisia sortseja ja napapaitoja kesäisin.

uikkari
Bikineitäkin on monenlaisia, suorastaan rumalta näyttää pienen lapsen päällä kolmiobikinit, sporttisempi malli sen sijaan käy (ja siis rumalta näyttää puku, ei lapsi). Kokouikkareita oma tyttöni piti pienenä, ja suloiselta näytti, ja piti mielellään kun oli yhdessä valittu kivannäköinen. Tottakai pedofiili katsoo lasta oli päällä mitä tahansa, niin kuin raiskauskaan ei milloinkaan ole naisen syy - silti en pukeudu minihameeseen pimeään puistoon illalla.

"vieras"
Meidän 3v ja 6v tytöillä on bikinit. Tai siis se yläosa on sellainen toppi, ei mikään kolmiobikini, mutta siiskuitenkin. Löytyy kyllä tavallisetkin uikkarit. Itselläni on ollut 80-luvun aluss bikinit myös.

"kreeta"
no must pikkulapsien ei pidä YHTÄÄÄÄN käyttää bikinejä, ne ei soi niille, mutta kaikki 10. v ja siitä eteenpäin ikäiset lapset oiat käyttää bikineitä, sillä ne paljastaat heidän kauneutensa. HALOOO!!?? Sen ikäisten ei pidä piilotella seksikkyyttään!

Yhteistyössä