Vanha naama
Ihan kun bikinit lapsella olis uusi ilmiö. Mulla ja mun kavereilla oli bikinit uidessa jo 60-luvulla.
Niinpä! Miullakin oli pikkulapsena bikinit joskus 80-luvun alussa. Ja tyttärelläni ollut myös jo 1-vuotiaasta asti. MInusta ne on söpöjä ja käytännöllisempiä kuin kokouikkarit. Tyttö itsekin pukee mieluummin bikinit kuin uikkarit.Ihan kun bikinit lapsella olis uusi ilmiö. Mulla ja mun kavereilla oli bikinit uidessa jo 60-luvulla.
Bikinit on ok lapselle mutta en mä laittaisi minihametta pienelle tytölle alle teiniikäselle lapselle ainakaan en missään nimessä mini hame lapselle paljastaa liian paljon kun pienet tytöt voi juosta ja heilutella jalkoja sit näkyy pikkuhousutEi lasten bikineissä tai minihameissa mun mielestä ole mitään ihmeellistä.. :O Kesällä on kuuma, niin tottakai mun mielestä pieni voi pitää lyhyttä hametta päällään. ja peesaan "jestas":ta, bikinit on paljon käytännöllisemmät kuin kokovartalo uikkari.
Joo ihan ok pikkutytön käyttää bikineitä aattelin vaan sanoo tyttöhän (ja poika kin toki) tyttö voi pissata bikiniin uimahallissa, ranalla sinne veteen vaan ei tartte riisua mitään eikä kukaan huomaa itekkin on pissannu uimahousuihin tuntuu aika kivaltakin pissata uimahousuihin mukavaa ja lämmittää vähän ha haNo mistä tiedät, kuka vieras on kukakin? Ja mistä mä tiedän mihin viitasi tuo järkevyys kun et lainannut
Mutta järkevää ne bikinit nimenomaan ovat, just siitä pissahätäsyystä.
Uimahallissa me on pidetty uimapukua, ja uimakouluun laitan uimapuvun matkaan, kun se on varmemmin kunnolla päällä kun en itse pue tyttöä siellä.
Isommalla tytöllä voi olla sekin, ettei huoli kokouikkaria,jos ei harrasta uintia, mutta sporttitoppeja ja nokserimalliset housut voi huolia.
Mä en oo ikinä edes nähnyt pikkutyttöjen osastolla kolmiobikineitä. En ole erityisemmin kyllä hakenutkaan.
Muuten, muille tähän että olisi nykyajan ilmiö: oli mullakin bikinit pikkutyttönä 70-luvulla rannalla, on todisteita eli valokuvia .
Tää on totta. Yritän kuitenkin katsoa niin ettei se aiheuta asianomaiselle ahdistusta. ;pMun lapsilla on bikinit ja ikää heillä on siis 1v, 2v ja 8v.
Mä luulen että jos joku pedari mun lapsiani tuijottaa niin hän kyllä tuijottaa heitä oli tytöillä sitten biksut tai uikkarit.
m1es harmaana?Tää on totta. Yritän kuitenkin katsoa niin ettei se aiheuta asianomaiselle ahdistusta. ;p