Hakutulokset

1. astrolabe

kuolen nauruun kaverin perheen menosta

Lapsille valehteleminen puree omaan nilkkaan vielä joskus.
  2. astrolabe

Väärä mies

Kuulostaa ahdistavalta, jos seksi on ulkonäkökeskeistä. No enivei, minun kommenttini aapeelle: ethän sinä tuota miestä rakasta, jos kaihoilet muita ja vielä siksi, että hyvä mies, muttei "tyyllillisesti" tyyppiäs.
  3. astrolabe

Te jotka ette kuulu kirkkoon, millaiset katsomukset teitä ohjaa?

Omat aatokset mua ohjaa. Olen lueskellut aika laajalti vakaumuksellista sekä filosofista aineistoa. Mulle tärkeitä juttuja on mm. sotien vastustaminen sekä päihteettömyys. En kuitenkaan ole kovinkaan vankka enää, siis en ole järin ehdoton. Yritän tehdä hyvää toisille. En tykkää varhaisesta...
  4. astrolabe

Ihana mies, mutta ihme jutut hiertää.. apua:/

Jos et hyväksy kumppaniasi sellaisena kuin hän on, kannattaa antaa hänen vapautua suhteesta sinuun.
  5. astrolabe

Lääkekatto

Joo, esim. meillä lapsella ei allergialääkkeitä korvata, vaikka lääkekatto ylittynyt. Riippuu siitä, onko määrätyt lääkkeet kelan mukaan korvattavia.
  6. astrolabe

Äitipuolen rooli uusperheessä

No aika harvoin ne biologisetkaan lapset sitä vanhempiensa kokemaa vastuuta lapsistaan arvostavat. Arvostus tulee ehkä sitten, kun saavat omia lapsia. Kiittämätöntä työtä suurin osa taivaan alla, ei pelkästään puolikkaana vanhempana oleminen.
  7. astrolabe

Vastuu kuuluu kaikille aikuisille, alaikäisten lasten kanssa.
  8. astrolabe

Se rooli on sellanen, että äiti on äiti, vaikka se äiti olis objektiivisesti arvioiden heikompi vanhemmuudessa kuin äitipuoli.
  9. astrolabe

Toivooks kukaan muu viileempää ilmaa?

En toivo. Lämpimämpääkin sais olla mun puolestani.
  10. astrolabe

Mitä miehesi tuumaisi

Enpä tiedä.

Yhteistyössä