Hakutulokset

1. astrolabe

Valitsisitko seuraavassa elämässä saman puolison?

Jos voisin varoittaa nuorempaa itseäni tai palata ajassa taaksepäin niin tällä tietämyksellä en olisi avioitunut ennen Dataa. Ja mahdollisesti olisimme vela-pari.
  2. astrolabe

Olenko mä ainoa, joka ei ehdi siivota lasten kanssa?

Pyytäisin miestä vaihtamaan duunia. Eihän tossa parisuhdekaan voi olla hyvällä tolalla ja mies ei tunne lapsiaan, saati puolisoaan enää.
  3. astrolabe

Fb-kirppiksien hinnat ihan älyttömiä

No mut kai siinä on joku, ettei liian halvallakaan mee. Itellä kirpparilla travallen haalari 2 euroa, ei mee kaupaks, ei oo risa tai muutakaan. Vauvanvaatteet, siistiä peruskamaa 20-50 SENTTIÄ hintaa, ei kukaan osta. Varmaan kelpais, jos nostais hintoja rajusti?
  4. astrolabe

Tärkeimmät vuodet elämässä menivät pieleen

Ei ole mitään suurta elämän kaavaa, joka on pakollinen kaikille, itse saa oman polkunsa kulkea mielensä mukaan. Itselläni meni yli 30v pilalle siinä, kun luulin, että pakko seurata normeja.
  5. astrolabe

Lasten koulumenestyksen merkitys

En ymmärrä miksi tiedonjano ja hyvä koulumenestys olisivat ristiriidassa keskenään? Jos alakoulu ei suju, niin epäilisin jotain ongelmia kuten kypsymättömyyttä koulunkäyntiin, oppimisvaikeuksia, tarkkaavaisuushäiriötä tms. Sehän on niin helppoa, ettei sieltä huonoja arvosanoja voi tuodakaan.
  6. astrolabe

G: Mitkä ovat parisuhteen plussat ja miinukset?

Oon vähän vajaa, kun en käsitä miksei toinen vessa oo ratkaisu vessavuoron odotteluun. Oon synnyttänyt mieheni nähden, yks pieru tunnu missään ja mieheni tietää, että kumpikin sukupuoli kokee ulostustarvetta. Mieheni rinta ei oo karvainen. Hän ei oo mustis liiaksi ja toiseen sitoutuminen on...
  7. astrolabe

Mitä virikkeitä kotihoidossa oleva 3+v. lapsi tarvitsee?

Normaalia elämää. Käydään kaupassa ja kirjastossa, miten julkisilla paikoilla käyttäydytään. Lasketaan vaikka kolmeen, kun punnitaan omenoita kaupassa, 1 omena, 2 omenaa, 3 omenaa. Pihalla näkyy lintuja, laitetaan lintulauta, haetaan kirjastosta lintukirja ja mietitään mitä ikkunasta näkee...
  8. astrolabe

Sää viilenee, mitäs siitä sanotte

Ei meillä oo mitään tuulettimia tai lämpöpumppuja, mieheni mitannut meidän makkarissa lämpötilan olevan jotain 30-32 astetta, mutta peittoa oon joutunut käyttämään. Ihmiset kokee lämmön eri tavoin.
  9. astrolabe

Mitäs mä nyt teen?

Laki takaa yksinäisten naisten oikeuden hedelmöityshoitoihin.
  10. astrolabe

Miten olette valmistautuneet kolmanteen maailmansotaan?

En ole valmistautunut. Tulee, jos on tullakseen ja sit mennään tilanteen mukaan.
  11. astrolabe

Sää viilenee, mitäs siitä sanotte

Kakka juttu, en tykkää.
  12. astrolabe

Kuka myöntäisi ETTEI ole huumotintajuinen?

En ole huumorintajuinen yleisen käsityksen mukaan.
  13. astrolabe

"Yllätysvauva" jota isä ei halua

Jotenkin tulee sellainen tunne, että ylipäätään ymmärrystä on aika vähän. Ap:n mies on tuonut selkeästi tuntemuksensa esiin jo ennen vahinkoraskautta. Hän on kertonut, että kaksi on hänelle riittävä lapsiluku. Perheellä ollut hyvin stressaavaa aikaa, talon rakentaminen on yksi rankkoja...
  14. astrolabe

Järkytyin, mies puhui naisten raiskauksien yhteydestä vaatetukseen

Raiskaaja haluaa valtaa. Moni raiskaaja murtautuu jonnekin liikuntakyvyttömänkin kotiin tai vaikka vanhuksen luo ja raiskaa. Ei siinä ole merkitystä seksikkyydellä.
  15. astrolabe

Oletko onnellinen (avio)liitossasi?

Olen onnellinen avioliitossani. Olen ollut aiemmin onneton, en kylläkään tässä liitossa, ja ero tuli, kun yhteiselo oli mahdotonta johtuen sietämättömistä olosuhteista.
  16. astrolabe

Nyt naiset menkää itteenne

Mies1?
  17. astrolabe

Mikähän olis tulos, jos täällä mitattais ihmisten tyhmyyttä/viisautta?

Kyllähän täällä on niin kouluttamattomia kuin tohtoreitakin. En tosin pidä mitään tutkintoa tai tutkinnottomuutta takeena älystä tai tyhmyydestä suoranaisesti. Saati sitten kotiin jäämistä, jos on lapsiakin taloudessa.
  18. astrolabe

Tekisitkö ilmon?

Eikö se ilmoitus tehdä siksi, että lasten kehitys ja kasvu vaarassa, on väkivallan uhkaa tms.? Onko tuo nyt oikeasti sellainen tilanne sitten, jos naapurissa vähän ärräpäitä lentelee?

Yhteistyössä