Sää viilenee, mitäs siitä sanotte

• Viestiketjun aloittaja videraas
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä! Mun mielestä 20 astetta olis ihan hyvä lämpötila kesällä, mä en tykkää helteistä. En tykkää ku aurinko paahtaa lujaa ja palan herkästi ja saan aurinkoihottumaan. Mutta en kyllä myöskään tykkää kovista pakkasista. Ääripäät sään suhteen on persiistä.

"ttt"
Sopii hyvin. Nää helteet on persiistä sen takia että ilma seisahtuu eikä kunnolla meinaa saada hengitetyksi kun ilma ei kierrä. Liputan siis hieman viileemmän kesän puolesta

"tipitii"
Tuskin jatkuu, suomessa on 4 vuoden aikaa joten syksyn on tultava jossain vaiheessa eikä syksyllä ole 30 asteen lämpötiloja :) Ilma viilenee väkiinkin jossain vaiheessa, toivottavasti pian pian pian.

Kesä on kiva
Mä tykkään helteistä, nautin auringosta ja sisälle pääsee sitten halutessaan viileeseen. LÄhinnä sairaita/vanhuksia olen murehtinyt näillä helteillä, muut pärjää kyllä!

videraas
Alkuperäinen kirjoittaja Kesä on kiva;30157474:
Mä tykkään helteistä, nautin auringosta ja sisälle pääsee sitten halutessaan viileeseen. LÄhinnä sairaita/vanhuksia olen murehtinyt näillä helteillä, muut pärjää kyllä!
Meillä on täällä sisällä +29, sekö on sun mielestä sitten viileetä? Ihan tiedoksi, niitä ilmalämpöpumppuja ei ole kaikilla.

Yhteistyössä