Sää viilenee, mitäs siitä sanotte

• Viestiketjun aloittaja videraas
  • Ensimmäinen viesti
Kesä on kiva
Puhuin omasta mielipiteestäni eli myös omasta mahdollisuudestani päästä sinne sisälle viileeseen.
Mielenkiinnosta, puhuitteko te muut sitten yleisellä tasolla?

Kiitos asiallisista vastauksista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kesä on kiva;30157576:
Puhuin omasta mielipiteestäni eli myös omasta mahdollisuudestani päästä sinne sisälle viileeseen.
Mielenkiinnosta, puhuitteko te muut sitten yleisellä tasolla?

Kiitos asiallisista vastauksista.
Mä ainakin puhuin ihan omasta mielipiteestäni :). Jos mulla olisi kotona viileää, niin todennäköisesti mäkin tykkäisin enemmän näistä helteistä. Auto on ihana, kun siinä on niin hyvä ilmastointi :D. Voisin ajaa vaikka maan ääriin ihan vaan siksi. Mutta siis mä inhoan tätä tilannetta siksi, että mulla on kuuma kotona, ulkona ja työpaikalla.

Kesä on kiva
Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;30157606:
Mä ainakin puhuin ihan omasta mielipiteestäni :). Jos mulla olisi kotona viileää, niin todennäköisesti mäkin tykkäisin enemmän näistä helteistä. Auto on ihana, kun siinä on niin hyvä ilmastointi :D. Voisin ajaa vaikka maan ääriin ihan vaan siksi. Mutta siis mä inhoan tätä tilannetta siksi, että mulla on kuuma kotona, ulkona ja työpaikalla.
Juuri näin minäkin ajattelen, siksi en ymmärtäyt noita kommentteja minulle.
Kiitos kun vastasit :)

swrhj.
valitan tietenkin, kuten tähänkin asti kuten asiaan kuuluu.

no ei vais. ehdin kyllä jo tottua näihin lämpöisiin ja jopa alkaa pitämäänkin niistä, ja sain jopa hyvän rusketuksen. ja löysin kirpparilta pari neuletta. joten viileät voi tulla!

[QUOTE="Sirkkeli";30157765]Nooo, tässä on monta päivää vielä 29 astetta luvattu, sitten 26-28 astetta. Sitten 15.8. on VAAN 25 astetta. Että silleen. No, sitten sää on sopiva.[/QUOTE]

no kyl se 25 tuntuu jo vähemmän pahalle kun 30 tai 29. Että silleen.

Hö, tylsää. Meillä on ilman pumppuja tai tuulettimiakin ollut öisin viileää, ja päivällä on ihana kun on voinut nauttia lämmössä. Illalla aina uimaan ja sitten nukkumaan :)

Onneksi mennään jatkamaan kesää etelämpään syyskuun puolella.

[QUOTE="Sirkkeli";30157765]Nooo, tässä on monta päivää vielä 29 astetta luvattu, sitten 26-28 astetta. Sitten 15.8. on VAAN 25 astetta. Että silleen. No, sitten sää on sopiva.[/QUOTE]

Jaa Tampereelle luvattu ens keskiviikosta alkaen nippa nappa 20 astetta.....

Yhteistyössä