tapahtui tosielämässä
jos hänen hyvä ystävänsä sanoisi humalassa hänelle että haluaisi kovasti panna vaimoasi.
Aloitetaan nyt siitä, että minä olen se mies.Alkuperäinen kirjoittaja tapahtui tosielämässä;30128813:jos hänen hyvä ystävänsä sanoisi humalassa hänelle että haluaisi kovasti panna vaimoasi.
Meillä sama juttu.Alkuperäinen kirjoittaja en silti mikään hottis;30128820:Minun mieheni kavereista on pari yrittänyt humalassa päästä pöksyihini. Mies ottaa sen vaan huumorin kannalta ja on ylpeä, että "joku muukin haluaa"
Minusta se on kyllä kamalaa
Sepä hyvä. Sittenpä miehellä ei olisi jälkeenpän nokan koputtamista.Pyytäisi luultavimmin kysymään minulta itseltäni asiasta, että olisiko mahdollista.
Miunkin mies luulee että kaikki miehet haluaa minut. Kun hänen mielestä mä olen maailman haluttavin nainen niin se luulee että muutkin miehet ajattelee niin.Mieheni vastaisi luultavasti "Tiedän, mutta et saa"
(Kukaan ei kysyisi eikä ehkä haluaisikaan, mutta mieheni kuvittelee että suurin osa miehistä haluaisi, koska hänkin kerran haluaa)
Niin en mäkään itse niin ajattele itsestäni, vaikka kivaahan se on kun oma mies pitää niin upeana. Ollaan onnekkaita tyttöjä kun on niin rakastuneet miehet.Mä luulen että mun mies on rakastunut. Sun mies varmaan kanssa. ja siis piti ihan siksi selventää tuolla suluissa olevalla, ettei jotkut aattele että yritän kehua itseäni.