Mitä miehesi tuumaisi

• Viestiketjun aloittaja tapahtui tosielämässä
  • Ensimmäinen viesti
en silti mikään hottis
Minun mieheni kavereista on pari yrittänyt humalassa päästä pöksyihini. Mies ottaa sen vaan huumorin kannalta ja on ylpeä, että "joku muukin haluaa"
Minusta se on kyllä kamalaa :(

..mies..
Alkuperäinen kirjoittaja tapahtui tosielämässä;30128813:
jos hänen hyvä ystävänsä sanoisi humalassa hänelle että haluaisi kovasti panna vaimoasi.
Aloitetaan nyt siitä, että minä olen se mies.

Lähtökohtaisesti sanoisin ystävälleni, että ymmärrän kyllä halun, sillä onhan kyseessä äärimmäisen haluttava nainen.
Kertoisin myös ystävällisesti että teko tai edes sen yrittäminen johtaisi paitsi ystävyyden loppumiseen, muös brutaaliin väkivaltaan.
Tämä melko selvä kuvio ja uskoisin asian jäävän siihen ja ystävyys jatkuisi kuten ennenkin.

Jos kuulisin vaimoltani ystäväni hänelle ehdotelleen, ystävyys loppuisi siihen ja ainakin varmasti yrittäisin pidättäytyä väkivallasta, varmaksi ei pysty lupaamaan.

Jospa taasen vaimoni olisi puhunut olevansa kiinnostunut kimppailusta, tyrmäisin toki ystäväni ehdotuksen ensin mutta sitten keskustelisin vaimon kanssa.
Oma perusfetissini kun on 2n1m -kimppa, siihen päästäkseni soisin toki toisinkin päin jos sitä pyydettäisiin.
Vakiintumattomampana näitä tuli jonkin verran kokeiltuakin.

Mutta vaimo kun ei kimpasta ole kiinnostunut, niin olemme vain keskenämme, enkö katso mitään menettäväni.

Vieras..
Alkuperäinen kirjoittaja en silti mikään hottis;30128820:
Minun mieheni kavereista on pari yrittänyt humalassa päästä pöksyihini. Mies ottaa sen vaan huumorin kannalta ja on ylpeä, että "joku muukin haluaa"
Minusta se on kyllä kamalaa :(
Meillä sama juttu.

Hmm, luulen ettei ole tapana ystäville sanoa suoraan, jos haluaisi panna tämän kumppania. Jos joku omista ystävistäni sanoisi haluavansa panna miestäni, toteaisin varmaan vähän naurahtaen että "aijaa, no voi että". Ja sitten sanoisin "älä juo enää tänä iltana, jooko". Mitäs siinä kummempaa, ja tuleehan noita haluja ihmisille.

Peyote
Mieheni vastaisi luultavasti "Tiedän, mutta et saa"

(Kukaan ei kysyisi eikä ehkä haluaisikaan, mutta mieheni kuvittelee että suurin osa miehistä haluaisi, koska hänkin kerran haluaa) :D

Peyote
[QUOTE="hih";30130008]Miunkin mies luulee että kaikki miehet haluaa minut. :D Kun hänen mielestä mä olen maailman haluttavin nainen niin se luulee että muutkin miehet ajattelee niin. :D[/QUOTE]

Mä luulen että mun mies on rakastunut. Sun mies varmaan kanssa. :D ja siis piti ihan siksi selventää tuolla suluissa olevalla, ettei jotkut aattele että yritän kehua itseäni.

Yhteistyössä