Hakutulokset

1. Tallu -

Mitäs jos poikasi kertoisi olevansa lesbo?

Ehkä pulla jäisi puolimatkaan matkalla suuhun :D No joo, oikeastihan se vähän mietityttäisi, että miten tämä nyt meneekään. Jatkossa varoisin julistamasta yhtään mitään ;) Pitää vielä lisätä, ettei homous/lesbous ole tuttavapiirissä/suvussamme mitenkään erikoista, oma tyttärenikin vaikuttaa...
  2. Tallu -

Voiko talvesta selvitä?

Oon selvinnyt jo 43 talvesta ilman nelivetoa ja Subarua, joten kyllä vaan voi =)
  3. Tallu -

Saako "kaikki muut lapset" ampua raketteja yms?!

Meillä ovat saaneet ampua niin pienestä, kuin sytkäri on pysynyt kädessä. Toki valvonnan alla. Nyt teineinä osaavat suhtautua pommeihin järkevällä tavalla vrt. tyttären kaveri 17v, joka ei ole koskaan saanut ampua yhtään pommia ennen tätä vuotta meillä (toki vanhempiensa luvalla). Hänellä ei...
  4. Tallu -

Mitä Uutena Vuotena?

Varmaankin mennään entisen kaavan mukaan. Herkkuja ja pommeja :D
  5. Tallu -

Mikä sai sinut tänä jouluna hyvälle mielelle?

Koko perhe koossa, ja äidin sydän oli onnesta sykkyrässä :) Yhdessäolo ja hauskanpito läheisten kanssa. Lahjatkin miellyttivät saajiaan. Tänään käytiin appivanhempien luona ja huomenna mennään mun vanhempia tervehtimään. Toki myös työ, joka on välillä raskasta, mutta josta lähes joka päivä...
  6. Tallu -

Miten vähällä touhuamisella ja häsäämisellä olet järkännyt perheellesi joulun?

Paljon vähemmällä ei voi päästä - olin töissä ja isäntä ja lapset hoitivat joulujärkkäilyt.
  7. Tallu -

En ymmärrä "ei jouluihmisiä"..

Lapsillehan se joulu usein tehdään... ja mummuille ja papoille ja sukulaisille ja ja ja.. mutta no, ei tässä sen niin väliä ole, miten se väite meni tai ei mennyt =) Mä en vain ole jouluihminen, vaikka lapsia onkin.
  8. Tallu -

Kuulkaas te tumpelot kinkunpaistajat!

En tiedä, en ole päässyt vertaamaan, mutta kielen on vienyt mennessään joka kerta :p
  9. Tallu -

Riisipuuro kun talosta ei löydy ainuttakaan teflon kattilaa, kuinka onnistun?

Hämmennä, hämmennä ja hämmennä. Puulastalla pitkin kattilan pohjaa, ja voitele pohja ensin vaikka voinokareella kattilan lämmetessä ennenkuin laitat sinne mitään muuta. Äitini keittää riisipuuron aina teräskattilassa, eikä pala pohjaan. Itse käytän kerroskattilaa.

Yhteistyössä