Ja miten on, uskaltaako jättää työpäivän ajaksi toisen uroksen kanssa keskenään? Ei ole lähellä sukulaisiakaan, jotka voisivat käydä päivällä tarkistamassa tilanteen.
Ei kiitos, mulla on jo yks kiukkupussi. Kiukuttelen itsekin, joten kolmas samaan talouteen olisi aivan liikaa. Tosin, jos kiukuttelisivat toisilleen ja jättäisivät mut rauhaan, niin saattaisi onnistuakin. Onko tarkka siitä, kelle kiukuttelee?
Kuka muka jättää kesälomareissun äkkilähtöjen varaan, jos mukaan on lähdössä koko perhe? Ja kyllä varmaan jokainen saa päättää ihan oman perheen kesken paljonko matkastaan maksaa eikä tehdä suunnitelmia minkään narisevan norkujan varallisuuden tai varattomuuden mukaan.
No on oikeus, mutta rivityöntekijöiden tehtävä ei ole noita päätöksiä perustella. Haluaisitko itse olla työpaikassa, jossa pitää kytätä ja ilmiantaa muita?
Muutettiin jo pois maasta ja edellinen meidän talouteen tullut etuus oli opintotuki vuonna 2008. Mutta jos Suomessa kävisi noin, niin varmaan lähisukulaisia täytyisi tukea jotenkin eli elättäisimme itse muita.
Ehdottomasti suomalaisen Crestolin Color Gloss -naamio, esim. sävy Hunajanvaalea. Hoitaa samalla ja riittää useampaan kertaan. Löytyy kampaamokaupoista (esim. Sitruuna) ja netistä. Kesällä vaalennetut hiukset on muutenkin kovilla, joten en laittaisi uutta väriä päälle. Ruskea naamio taas tarraa...
Olisiko mahdollista hakea pentua myöhemmin? Kuulostaa aika hurjalta jäädä yksin heti noin pitkäksi ajaksi, kun kuitenkin sitä yksinoloakin pitäisi harjoitella alussa. Tai onko mahdollista ottaa edes pari päivää vapaata, jotta voisitte harjoitella intensiivisesti?
Istun parvekkeella siiderin kanssa ja odottelen kavereita sushille. Mies kattoo viikonloppuvieraan kanssa jalkapalloa olohuoneessa. Eli puhuvat teknosta ja telkkari on vaan taustamölynä.