Hakutulokset

1. ansarikukka

Ketä vanhoja palstalaisia kaipaat?

Lilii Lisänimetön, Anatolia, dechs.
  2. ansarikukka

Minkä nimisiä/rotuisia koiria teillä on ?

Kääpiömäyräkoira Urho eli Urkki.
  3. ansarikukka

Siis niin ihana "Koira paskoo" -lamppu! Tahtoo!!

Ehdotin heti, että josko toimistoon saisi pari tuollaista!
  4. ansarikukka

Se tuli sitten velvoite täytettyä

Me mennään kavereiden kanssa porukalla huomenna, otin oikein koko päivän vapaaksi, että varmasti ehdin :) Äänestyksen jälkeen vaalikaljalle.
  5. ansarikukka

Kuvia palstalaisten puolisoista.

Upea mies! Harmi, ettei näillä kulmilla ihan tuollaisia horsteja hiimaile, ainakaan sellaisia jotka olisi naissukupuolesta kiinnostunut. Joillekin klubeille voin hyvinkin kuvitella tämän herrasmiehen, tosin ilman noita tai ylipäätään mitään housuja.
  6. ansarikukka

Lispettiii, pliis laita mullekin, jooko? :)
  7. ansarikukka

Mulle kans, bitte! :)
  8. ansarikukka

Kipuraja 20km asunnon etäisyydelle keskustasta. Mikä on oma kipurajasi?

Kauppaan kilsa, duuniin korkeintaan puoli tuntia pyörällä tai julkisilla. Ilman autoa täytyy pärjättävä.
  9. ansarikukka

Avaatteko puolisollenne osoitetutkin kirjeet?

En avaa paitsi jos mies on reissussa ja pyytää avaamaan. Kerran mies pyysi katsomaan veroehdotuksesta paljonko tuli palautuksia. Muita tapauksia ei tule mieleen. Mies ei koske minun posteihini myöskään.
  10. ansarikukka

Rasistinen ex-kansanedustaja

Lordi innostui n
  11. ansarikukka

VASTENMIELISIN ulkonäöllinen piirre miehessä?

Pitkä tukka, jos se on sellainen ohut harmaa hiirenhäntä. Tai se jos kaljua tasapainotetaan pitkällä takatukalla. Noin muuten hiukset tai hiuksettomuus ei väristele suuntaan tai toiseen. Sillä tavalla bodattu kroppa, että suonet pullottaa päässäkin.
  12. ansarikukka

Virallinen VIISUKETJU

Ihana Pikku Makkara!
  13. ansarikukka

Virallinen VIISUKETJU

Juodaan aina kun tulee erilaisia elementtjä, kuten tuulikone, kielen tai sävellajin vaihto kesken biisin tai pyrotekniikkaa. Googlaa Eurovision drinking game 2014 :)
  14. ansarikukka

18-vuotias tyttäreni seurustelee 25-vuotiaan miehen kanssa.

Itse seurustelin 25-vuotiaana 18-vuotiaan kanssa. Olihan se nyt valtava shokki kaikille! Tai sitten ei...
  15. ansarikukka

Virallinen VIISUKETJU

No, Euroviisu-juomapeli taisi kiinnostaa enemmän kuin itse esitykset...
  16. ansarikukka

Virallinen VIISUKETJU

Meidän 10 hengen kotibileäänestyksen voitti ylivoimaisesti Islanti ja surkein oli Venäjä. Viisuneitsyys viety neljältä jenkiltä. Tekstariäänestin itse Suomea ja Itävallan makkaraa.
  17. ansarikukka

Minkä asukokonaisuuden pistäisit työhaastatteluun?

Asun B, jos ne pillifarkut on tosiaan siistit. Runsaasta huivista tulee mieleen joku Marja Kurki -tyyppinen tätiviritys, joten menisin jollain korulla.
  18. ansarikukka

koiraihmisiä paikalla

No koira on jo vanhempi, mutta tuon ikäisenä söi joko Purina Pro Plania eläinkaupasta tai Purina Onea marketista. Ei juurikaan eroa. Nyt vanhemmiten syö Royal Caninin roturuokaa. On muuttunut vähäruokaisemmaksi, herkkävatsaisemmaksi ja myös nirsommaksi kun ikää on koiraherralla kuitenkin jo 11...

Yhteistyössä