Mitä puoluetta mun kannattaisi äänestää eurovaaleissa?

• Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
"jussi"
No ei ainakaan vihreitä. Vihreät haluavat ottaa käyttöön EU:n yhteisen turvapaikkapolitiikan ja ns. humanitaariset viisumit, jotka käytännössä tarkoittaisivat vapaata maahanmuuttoa Afrikan ja Lähi-idän kehitysmaista Eurooppaan elämään sosiaalituilla. Tämä taas johtaisi hyvinvointivaltion rahoituspohjan romuttumiseen selä lähiöiden ghettoutumiseen, ja sitä kautta huonoihin aikoihin myös tavallisille palstamammoille.

ammattivalittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29899974:
Tästä viestistä heijastuu vain oma suhtautumisesi kyseisiin ehdokkaisiin. Syytön minä siihen olen jos pidät heitä huonoina.
Taidan äänestää saman puoleen ihmisiä kuin ennenkin ja se puolue ei ole persu tai itsenäisyyspuolue.

"Nitta"
Minuun ainakin iskee nuo Vihreiden teesit kaikista parhaiten (pelasta ilmasto, korjaa työttömyys ja puolusta vapautta). Vihreät on suvaitsevainen, tulevaisuuden ja nuorten puolue.

helppoa
Luet niitten puolueitten vaaliteemat netistä ja sen perusteella teet valinnan puolueesta mitkä asiat eniten sua lähellä. Sieltä sitten katsastat vielä mieleisen edustajan.

"eap"
[QUOTE="Nitta";29899996]Minuun ainakin iskee nuo Vihreiden teesit kaikista parhaiten (pelasta ilmasto, korjaa työttömyys ja puolusta vapautta). Vihreät on suvaitsevainen, tulevaisuuden ja nuorten puolue.[/QUOTE]

Vihreät haluavat tuoda Suomeen satojatuhansia tai miljoonia kouluttamattomia, kielitaidottomia ja naisten työssäkäyntiin yleensä kulttuurisista syistä negatiivisesti suhtautuvia maahanmuuttajia kehitysmaista. Tämä ei tarkoita työllisyyden korjautumista vaan moninkertaistumista.

Lisäksi vapaus sopii huonosti yhteen ääri-islamilaisten jengien hallitsemien maahanmuuttajagettojen kanssa, joita vihreä politiikka myös loisi kaikille vähänkin isommille paikkakunnille.

Entä sitten?mikä sua nyppii? jos vihaat mua niin paljon niin miksi edes avaat mun tekemiä ketjuja?
En tiedä. Ehkä yritän sanoa, ettei tuo ole tervettä. Mikset mene ihmisten ilmoille? Ala vaikka opiskella, jotta pääset sieltä mökistäsi ulos. Selvästikin kaipaat seuraa. Tämä palsta ei kuitenkaan korvaa aitoja ihmiskontakteja. Jaa mutta, eihän se onnistu, koska _______________________________ (kirjoita haluamasi syy).

ammattivalittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29900203:
En tiedä. Ehkä yritän sanoa, ettei tuo ole tervettä. Mikset mene ihmisten ilmoille? Ala vaikka opiskella, jotta pääset sieltä mökistäsi ulos. Selvästikin kaipaat seuraa. Tämä palsta ei kuitenkaan korvaa aitoja ihmiskontakteja. Jaa mutta, eihän se onnistu, koska _______________________________ (kirjoita haluamasi syy).
Mä käyn kyllä ihmisten ilmoilla ja ammattikouluun en enää päässyt kun sinne hain.

du är en idiot
[QUOTE="jussi";29899931]No ei ainakaan vihreitä. Vihreät haluavat ottaa käyttöön EU:n yhteisen turvapaikkapolitiikan ja ns. humanitaariset viisumit, jotka käytännössä tarkoittaisivat vapaata maahanmuuttoa Afrikan ja Lähi-idän kehitysmaista Eurooppaan elämään sosiaalituilla. Tämä taas johtaisi hyvinvointivaltion rahoituspohjan romuttumiseen selä lähiöiden ghettoutumiseen, ja sitä kautta huonoihin aikoihin myös tavallisille palstamammoille.[/QUOTE]

Kyllä kuule ihmisillä pitäis olla oikeus muuttaa ihan mihin vaan tällä maapallolla, JONKA ALUEET EI TODELLAKAAN KUULUISI OLLA JONKUN IHMISRYHMÄN SÄÄDELTÄVISSÄ. Sitäpaitsi suomen väestö vanhenee kovaa vauhtia ja "huonot ajat" tulevat vielä todennäköisemmin, jos maahanmuuttajia (jotka eivät tosiaan kaikki elä sosiaalituilla. heitä ei vain oteta töihin! eli vika on suomalaisissa) ei tänne päästetä.

ällöttää
[QUOTE="eap";29900090]Vihreät haluavat tuoda Suomeen satojatuhansia tai miljoonia kouluttamattomia, kielitaidottomia ja naisten työssäkäyntiin yleensä kulttuurisista syistä negatiivisesti suhtautuvia maahanmuuttajia kehitysmaista. Tämä ei tarkoita työllisyyden korjautumista vaan moninkertaistumista.

Lisäksi vapaus sopii huonosti yhteen ääri-islamilaisten jengien hallitsemien maahanmuuttajagettojen kanssa, joita vihreä politiikka myös loisi kaikille vähänkin isommille paikkakunnille.[/QUOTE]

Rasisti haisee... hyyhhyh...

Yhteistyössä