Hakutulokset

1. ansarikukka

Suomalaiset on sekasin: 500 ihmistä jonotti ämpäriä

Itse arvostan omaa aikaani sen verran, että en todellakaan lähtisi jonottamaan. Joskus Hulluilta Päiviltä hakenut lentoja ja sekin oli jo tuskaa, vaikka oli satasista kysymys.
  2. ansarikukka

Tässä saa kehua rekkautuneita palstamiehiä

Kepsis on kiva ja siinäpä se.
  3. ansarikukka

Miten festari ranneke muka pysyy ehjänä kaksi päivää?!

Hyvin pysyy, jollet unissasi heilu saksien kanssa.
  4. ansarikukka

Onko täällä vakkaripalstailijoita (harmaita tai rekkautuneita) joiden luona EI käy siivooja/ kodinhoitaja?

Tälle yhdelle ihmettelijälle: Kyllä, minäkin palkkaisin siivoojan kotiin, jos mies ei haluaisi itse siivota. Arki on sellaista, että töissä menee matkoineen 11 tuntia päivässä ja illalla yleensä teen vielä puolisen tuntia kotoa käsin. Loput arjesta menee lähinnä lueskellessa, ruokaa...
  5. ansarikukka

Onko täällä vakkaripalstailijoita (harmaita tai rekkautuneita) joiden luona EI käy siivooja/ kodinhoitaja?

Itsellä tuottaa vaikeuksia ehtiä tehdä kaikki tarpeellinen ihan ilman lapsiakin ja vaikka mies hoitaa kotitöistä 80%. Että hatunnosto täältä äiti-ihmisille, etenkin niille työssäkäyville, jotka saa silti kaikki hommat hoidettua ja ehtivät palstaillakin.
  6. ansarikukka

olen toiminut 40 vuotta kätilönä ja olen huomannut

Repesin ihan täysillä, tuolle pötilölle. Pääsi metrossa kunnon röhkäisy, kun yritin pidättää naurua.
  7. ansarikukka

Eurovision laulukilpailun 2. semifinaali 8.5.2014

Jee, kaikki mun suosikit meni jatkoon!
  8. ansarikukka

Yli kolmekymppiset naiset,mitä ihovoiteita käytätte?

Päivävoiteena Cliniquen Moisture Surge Extended Relief ja yövoiteena saman merkin Youth Surge Night. Oon käyttänyt Cliniquen tuotteita 20-vuotiaasta asti ja nyt ikää 35.
  9. ansarikukka

Todella hieno esitys ja muutenkin hyväntuuliset järjestelyt! Upeat valot myös, kyllä tanskalaiset osaa. Ja Saksassa tosiaan tekstari max. 20 senttiä, voi vähän vaikuttaa äänestäjämääriin...
  10. ansarikukka

Mulla ja Akaatilla on kyllä täysin vastakkainen maku tässä asiassa. Omat suosikit oli Norja, Sveitsi, Suomi, Itävalta ja Malta. Suomea äänestin, kun kerrankin pystyi. Mitä Suomessa maksaa muuten äänestäminen?

Yhteistyössä