Itse arvostan omaa aikaani sen verran, että en todellakaan lähtisi jonottamaan. Joskus Hulluilta Päiviltä hakenut lentoja ja sekin oli jo tuskaa, vaikka oli satasista kysymys.
Tälle yhdelle ihmettelijälle:
Kyllä, minäkin palkkaisin siivoojan kotiin, jos mies ei haluaisi itse siivota. Arki on sellaista, että töissä menee matkoineen 11 tuntia päivässä ja illalla yleensä teen vielä puolisen tuntia kotoa käsin. Loput arjesta menee lähinnä lueskellessa, ruokaa...
Itsellä tuottaa vaikeuksia ehtiä tehdä kaikki tarpeellinen ihan ilman lapsiakin ja vaikka mies hoitaa kotitöistä 80%. Että hatunnosto täältä äiti-ihmisille, etenkin niille työssäkäyville, jotka saa silti kaikki hommat hoidettua ja ehtivät palstaillakin.
Päivävoiteena Cliniquen Moisture Surge Extended Relief ja yövoiteena saman merkin Youth Surge Night. Oon käyttänyt Cliniquen tuotteita 20-vuotiaasta asti ja nyt ikää 35.
Todella hieno esitys ja muutenkin hyväntuuliset järjestelyt! Upeat valot myös, kyllä tanskalaiset osaa.
Ja Saksassa tosiaan tekstari max. 20 senttiä, voi vähän vaikuttaa äänestäjämääriin...
Mulla ja Akaatilla on kyllä täysin vastakkainen maku tässä asiassa. Omat suosikit oli Norja, Sveitsi, Suomi, Itävalta ja Malta. Suomea äänestin, kun kerrankin pystyi.
Mitä Suomessa maksaa muuten äänestäminen?