Ostaa pläjäytin nyt sen tehosekoittimen tai mikä liekkään blenderi, mutta mitä sillä vois tehdä???

• Viestiketjun aloittaja "Riipputisurupuska"
  • Ensimmäinen viesti
"Riipputisurupuska"
..sitä kun ei oo gourmee kokki eikä oo sitä intoakaan, mutta ehkä sitä nyt pitäis tehdäkin masiinalla jotain eikä seisottaa joutilaana kaapissa....

siis jotain helppoja ohjeita ja jos jos on maidottomia, niin vielä parempi homma!!!

"Tiiti"
Heittelen joukkoon mitä kaapista sattuu löytymään. Usein tällainen sekoitus: Mustikoita (jäisinä), banaania, salaattia/ tuotetta basilikaa/ mintun lehtiä, maustamatonta jogurttia/ rahkaa ja loraus maitoa.

Mun lemppari on 1-2 appelsiinia, pakastettuja mansikoita, mustikoita, cashew-pähkinöitä kourallinen. Tosin jos vekottimesi ei ole kovin tehokas, se ei kyllä välttämättä pistä mansikoita päreiksi. Mulla on vitamix ja se soseuttaa vaikka duploja.

mitä haluat?
Ja niin,jos löydät muuten hyvänkuuloisen ohjeen niin maidottomanhan siitä saa kun vaihtaa ohjeessa olevan maitotuotteen esim kasvipohjaiseen vaihtoehtoon. Esim jogurtti/rahka soija- tai kaura"jogurttiin",maito joko vastaavaan "maitoon" tai mehuun jne.

Vieress
Mansikoita voi pyörittää hetken mikrossa että ovat kohmeisia niin tavallinen vlenderi pystyy niihin.

Mä laitan sekalaisia marjoja pakastimesta, sitten jotain hedelmää joukkoon, yleensä ainakin banaania. Maitoa, jugurttia tai tuoremehua mukaan. Makeutusta jos tarvii. Siinä sitä oppii kun maistelee ja lisäilee aineita.

Yhteistyössä