[QUOTE="Joku";29929131]Kyllä sitä nurmikkoa pitäis jonkun taloudesta jaksaa leikata, muuten sieltä leviää kaiken maailman etanat sun muut naapurinkin kiusaksi. Niin se sun naapuri varmaan ajattelee, että hänen on pakko, jos et kerran itse jaksa.[/QUOTE]
No tota, ymmärtäisin tuon selityksen jos se olis tullut ajelemaan tuuheampaa nurmikkoa pois, mut tosta mistä on ollut pakko vetää leikkurillaan, siinä ei juuri nurmikko edes kasva.
Ekan kerran olin että täh, onko tästä joku ajellut, asiaa sen kummemmin ajattelematta. Mut kun sama toistui usemman kerran, sitten syksyllä on haravoitukin. Sitä vaan että tervetuloa sit omin lupineen ajamaan ja haravoimaan koko piha eikä vaan pieni läntti
No joo, en ite kyllä toisten pihoille menis ilman lupaa tekemään yhtikäs mitään. Ei anna hirmu hyvää kuvaa ihmisestä jolla on ihan "omat oikeudet" vaikken niin nipo olekaan omista rajoista. Mut alkaa se ärsyttää että toisilla on ihme oikeudet tehdä mitä lystää ja sit ite nipotetaan jostain joka on laitettu ilman lupaa yhteiselle rajalle.
Ja kyllä me ihan itse ajellaan nurmikkoa. Ei tosin joka toinen päivä aamuseiskalta kuten nää eläkeläiset.
Kun tähän muutettiin ja kuulin että tää samainen rouva oli käyny naapurin kukkapenkistä repimässä jotain, en oikein voinut uskoa korviani mut nyt uskon että se on niin voinut tehdä.
Omituista vaan että kaikista huhupuheista huolimatta meillä oli noihin naapureihin ihan hyvät välit, juteltiin ja moikkailtiin aina kun nähtiin. En tiedä mitä lie sitten tapahtui, nyt eivät enää moikka eivätkä ole tietääkseenkään vaikka ollaan samaan aikaan pihalla. Mitään muuta en keksi kuin nuo helvetin kuusentaimet joihin joku lapsi on talvella pulkalla laskenut!