Hakutulokset

1. T

Oletteko kuulleet sellaisesta takkuja erittäin hyvin selvittävästä hiusharjasta kuin tangle teezer?

Tangle Teezer | Tangle Teezer Professional Detangling Brush at ASOS
  2. T

Oletteko kuulleet sellaisesta takkuja erittäin hyvin selvittävästä hiusharjasta kuin tangle teezer?

Mä tilasin Englannista (Asos), vähän päälle 11 € postikuluineen
  3. T

Mun tukka on ohut ja karhea eli menee todella helposti takkuun, jos on auki.. saa monta kertaa päivässä harjata hiuksia ja sitten se hiusten määrä mikä lähtee takkujen takia on ihan järkyttävä.. ja tuossa asiassa on tt aivan loistava, huomattavasti hellävaraisempi kuin normaali harja :)
  4. T

Mulla on kans tuo.. todella loistava mun hauraaseen tukkaan.. ei katkeile niin paljoa harjatessa ja takut saa helposti auki.. en taida enää ikinä siirtyä tavalliseen harjaan takas :) Tosin on tuo vähän hankala jos föönillä kuivaa hiuksia.. tottunu siihen, että harjalla saa hiuksia vedettyä...
  5. T

Onko totta?

Näin mullekin sanottiin Op:ssa kun kysyin asiasta :)
  6. T

osaako joku sano näistä desinSkins...

Tuolla ois tosiaan omaan puhelimeenkin, mutta mitenkähän tuohon xcoverin takakanteen saa tarran, kun pinta on tuollainen "rypyläinen" :D
  7. T

Näyttävyyttä ja suojaa samassa paketissa! DesignSkins -kuorilla voit tuunata Galaxy Xcover S5690 omannäköiseksesi. Innovatiiviset kuoret ovat leikattu istumaan täydellisestiGalaxy Xcover S5690. Ne tarroittuvat helposti paikoilleen eivätkä jätä mitään jälkiä poistettaessa. Kokeile ja näe...
  8. T

tarroja
  9. T

Kuukauden klassikko kysymys...mihin käytit lapsilisät?

voi kun olis itelläkin joskus sellainen rahatilanne, että sais sen rahan menemään suoraan pojan tilille kokonaan :ashamed:
  10. T

Voinko reklamoida? Meandi-vaate ollut kerran käytössä, nyt rikki?

kannattaa lähettää tahraisena.. voivat sanoa, että pesukone hajotti jos peset ensin :D
  11. T

Kuinka monta vk-asua teidän lapsilla on?

kohta 4v. pojalla takki ja housut ohuella vuorella takki ja housut paksulla vuorella haalari
  12. T

Kuukauden klassikko kysymys...mihin käytit lapsilisät?

osa meni aamulla auton tankkiin, osa menee kauppaan ja lopuilla poitsu pääsee viikonloppuna lelukauppaan :D
  13. T

Kuinka moni laittaisi 2 v. lapselle 120 cm jenkkisängyn? :)

Mut eikö sua pelottais, että lapsi tippuu yöllä sängystä? Kun bloggaaja ei voinu pitää ees sitä Brion pinnistä ilman turvalaitaa sänkynä, niin eikait tuo leveämpi sänky välttämättä aja asiaa.. meän 4 v. meinaa tippua jo 160 cm sängystäkin niin mitenkähän tuo bloggaaja kuvittelee, että kova...
  14. T

kuinka isot perheet ja kuinka paljon teillä menee jouluun rahaa?

Me ollaan aina joulut pohjoisessa, joten bensaan menee n. 250-300e, ruokiin ei mene rahaa ollenkaan.. lahjat omalle lapselle n. 100e, siskonpojat n.100e, kummilapset n.50e..sitten miehen siskolle syntyy tammikuussa vauva, joten sille ajattelin ostaa valmiiksi jotain pientä maks. 50e.. kyllä sitä...
  15. T

Ja kun tosiaan aikaisemmissa kirjoituksissa piti laittaa lattialle tyynyjä, kun tyttö tippui nukkuessaan sängystä.. miten sitten tuon jenkkisängyn kanssa käy..
  16. T

No jos ei oteta perhepetiä lukuun vaan tosiaan lapselle omaan huoneeseen tuollainen sänky, missä nukkuu yönsä yksin.. :)
  17. T

Tuli vaan tuosta oma koti valkoinen-blogista mieleen, että laittaisitko tuon ikäiselle lapselle, joka hyörii ja pyörii unissaan, ison jenkkisängyn? :) Mulla ei tulis mieleenkään :) Jos nyt jo hyörii unissaan niin ei tuo 120 cm paljoa auta siihen.. sieltä onkin kiva sitten tipahtaa unissaan...
  18. T

Paljonko nettotulot ?

nettotulot n. 1890 €/kk.. vuokra 725 €/kk ja sähkö 43 €/kk.. pärjätään just ja just.. loppukuusta saa aina miettiä kaupassa mitä ostaa.. :(
  19. T

"Muistatteko" sisarustenne lapsia heidän syntymäpäivinään, varsinkin jos ette ole kummeja?

Mä muistan synttärit ja joulut.. ostan lahjat aina.. sisko taas muistaa onnitella mutta ei kuulema ole ikinä rahaa ostaa lahjaa meän pojalle.. oon tän hyväksynyt, mut oon kyllä siskonpoikien lempitäti kuulema ;)
  20. T

Eikö tuonne vitun soneralle ole sähköpostia ollenkaan?

Siellä on netissä se ajanvaraus systeemi.. sieltä mä aina varaan ajan milloin he soittavat mulle.. ei tuu itelle laskua eikä tartte jonotella :)

Yhteistyössä