Kuinka moni laittaisi 2 v. lapselle 120 cm jenkkisängyn? :)

Tuli vaan tuosta oma koti valkoinen-blogista mieleen, että laittaisitko tuon ikäiselle lapselle, joka hyörii ja pyörii unissaan, ison jenkkisängyn? :)

Mulla ei tulis mieleenkään :) Jos nyt jo hyörii unissaan niin ei tuo 120 cm paljoa auta siihen.. sieltä onkin kiva sitten tipahtaa unissaan lattialle yli puolen metrin korkeudesta..

Linkki sivuun: CASA Blogit - Oma Koti Valkoinen
 
"vieras"
En ostaisi.

Kiinnitin huomiota hänen tekstiinsä lapsen uniongelmista että menee tunti tolkulla aikaa lapsen nukuttamiseen. Tuota en ole ikinä ymmärtänyt. Kunnon iltarutiinit, oikea nukkumisaika niin lapsi nukahtaa hetkessä.
 
[QUOTE="vieras";27217720]En ostaisi.

Kiinnitin huomiota hänen tekstiinsä lapsen uniongelmista että menee tunti tolkulla aikaa lapsen nukuttamiseen. Tuota en ole ikinä ymmärtänyt. Kunnon iltarutiinit, oikea nukkumisaika niin lapsi nukahtaa hetkessä.[/QUOTE]

Ja kun tosiaan aikaisemmissa kirjoituksissa piti laittaa lattialle tyynyjä, kun tyttö tippui nukkuessaan sängystä.. miten sitten tuon jenkkisängyn kanssa käy..
 
"tiuku"
No en todellakaan ostaisi. Ihan vaan tavallisen, LAIDALLISEN lastensängyn. Jos on kerran kova pyörimään, niin kummastakohan sattuu tippua enemmän? Lastensängyt ovat paljon matalampia kuin tommoset jenkkisängyt, ja tosiaan se laita auttaa aika paljon.
 
"Vieras"
En todellakaan. Mahtaako tuo nyt olla miltään osin hyvä pienelle lapselle... ei ole turvallinen ilman laitoja, patja tarkoitettu aikuisen selälle, iso sänky korkealla myös voi tuntua lähinnä turvattomalta... tuntuu että sänky on valittu vaan sen mukaan mikä näyttää äidin silmään hyvälle.
 
[QUOTE="vieras";27217720]En ostaisi.

Kiinnitin huomiota hänen tekstiinsä lapsen uniongelmista että menee tunti tolkulla aikaa lapsen nukuttamiseen. Tuota en ole ikinä ymmärtänyt. Kunnon iltarutiinit, oikea nukkumisaika niin lapsi nukahtaa hetkessä.[/QUOTE]

Ei se ole sunkaan noin yksinkertasta. Yksi nukahtaa ja toinen ei. Lapsetkaan eivät ole kelloja.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"Sirkkeli"
Noo, sama kuin edellinen. Jos ei tilasta puutetta, niin mikä jottei. Varsinkin kun ei itse tarvitse sitten lattialla makoilla, vaan voi nukkua yön vieressä kun lapsukainen on esim. kipee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27218282:
Ellei tilasta olisi pulaa niin kyllä hyvinkin voisin laittaa tuollaisen sängyn, en näe siinä mitään ihmettelyn aihetta.
Mut eikö sua pelottais, että lapsi tippuu yöllä sängystä? Kun bloggaaja ei voinu pitää ees sitä Brion pinnistä ilman turvalaitaa sänkynä, niin eikait tuo leveämpi sänky välttämättä aja asiaa.. meän 4 v. meinaa tippua jo 160 cm sängystäkin niin mitenkähän tuo bloggaaja kuvittelee, että kova pyörimään oleva lapsi pysyy tuossa sängyssä sitten? Okei tuo helpottaa nukuttamista, kun ite mahtuu viereen, mutta mun käsittääkseni hän ei nuku siinä koko yötä..
 
"Sirkkeli"
Tosin jenkkisänkyä en ostaisi, koska se on korkeampi kuin tavallinen. Enkä näe enää mitään järkeä siinä, että paksuja patjoja on tuhat päällekkäin. Tai no ainakin kaksi ja sijauspatja :) Mutta aika äkkiä nuo lapset oppivat olemaan tippumatta.
 
"Sinna"
Toi bloggaaja on kova shoppailemaan. Uutta kamaa tulee ovista ja ikkunoista kun muuten aiheet loppuvat blogista kesken. Onneksi hänen mies on portaalissa päättäjänä kuten itse bloggarikin. ehkä sieltä saavat rahoja uusiin outoihin hankintoihin kuten tuo lapsen jenkkisänkykin. toi portaali on aika surkea kyllä.
 
[QUOTE="Sinna";27689426]Toi bloggaaja on kova shoppailemaan. Uutta kamaa tulee ovista ja ikkunoista kun muuten aiheet loppuvat blogista kesken. Onneksi hänen mies on portaalissa päättäjänä kuten itse bloggarikin. ehkä sieltä saavat rahoja uusiin outoihin hankintoihin kuten tuo lapsen jenkkisänkykin. toi portaali on aika surkea kyllä.[/QUOTE]

Mä oonki miettiny et millä rahalla se shoppailee koko ajan vaikka on kotona...? vaikka eihän heidän raha-asiat mulle kuulu mitenkään :) pistää vaan mietityttään :)
 
ier
Mua lähinnä alkanut kyllästyttää jatkuvat jutut uusista shoppailuista.. "tänään hain postista paketin ja stockalla shoppailin".. ja minusta sisustus mennyt vähän piloille liian roinan vuoksi. Noh, eipä sitä oo pakko lukea
 
"vieras"
Lähes kaikki keskittyvät siihen kuinka korkea sänky on. Tärkeintä on, että jenkkisängyn patjaosa ei yleensä toimi tuon ikäisellä/painoisella oikein ja saattaa aiheuttaa lapsen selän kehitykselle vieä ongelmia.
 
"Sinna"
Sisustus on täysin mauton ja persoonaton. Tuollaisia sisustuksia saa kaupasta ostamalla. Tuolla ei ole mitään omaleimaista, perittyä tai itsetehtyä. Kamalan oloinen koti.
Ostaminen on sairaus, varsinkin kun ostaa siksi että elämässä ei ole muuta sisältöä.
Hänen piti perustaa oma portaalinsa, koska muuten hänen blogi ei olisi ikinä päässyt mihinkään portaaliin. Kuvatkin ovat kammottavia salamalla napattuja toistoja.
Onneksi maailmassa on vielä upeitakin blogeja. Tuo vain naurattaa siksi itse sitä luen. Kommentteja hän ei julkaise jossa on kritisoitu hänen sisustustaan.
 
Meillä on jo nyt tytön huoneessa odottamassa 120cm runkopatja, siihen tosin väkerretään runko ympärille jossa kunnon laidat (ja johon ujutan paikat muutamalle säilytyslaatikollekin). Mutta uskoisin että tuo menee vallan hyvin heti pinnasängyn jälkeen seuraavana sänkynä ja siitä sitten pitkälle eteenpäin. Ja me ei kyllä tuota sänkyä erikseen ostettu tytölle vaan se on minun vanha sänkyni parin vuoden takaa kun vielä asustelin yksikseni. Mutta miksei voisi lapsella olla iso sänky, mahtuupahan kaikki unikaverit mukaan :D
 
pieniuninen
[QUOTE="vieras";27217720]En ostaisi.

Kiinnitin huomiota hänen tekstiinsä lapsen uniongelmista että menee tunti tolkulla aikaa lapsen nukuttamiseen. Tuota en ole ikinä ymmärtänyt. Kunnon iltarutiinit, oikea nukkumisaika niin lapsi nukahtaa hetkessä.[/QUOTE]

Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. T: Eräs, joka lapsena joka ilta tuijotti monta tuntia kattoon kunnon iltarutiinien ja yleisesti sopivana pidetyn nukkumaanmenoajan jälkeen
 

Yhteistyössä