osaako joku sano näistä desinSkins...

• Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
tuotteista kännyköille että onko kyse kuorista vai teipeistä? Noista teipeistä mulla on todella huono kokemus ja haluisin mun galaxy s 3 kunnon kuoret... en vaan saa selville et mistä tässä on kyse.

Näyttävyyttä ja suojaa samassa paketissa! DesignSkins -kuorilla voit tuunata Galaxy Xcover S5690 omannäköiseksesi. Innovatiiviset kuoret ovat leikattu istumaan täydellisestiGalaxy Xcover S5690. Ne tarroittuvat helposti paikoilleen eivätkä jätä mitään jälkiä poistettaessa. Kokeile ja näe! Vakuutena DesignSkins® -tarrojen korkeasta laadusta tarjoamme kaikille tuotteillemme 100% rahat takaisin -takuun.

Suojaa tuotteesi tyylikkäästi Galaxy Xcover S5690
Suunniteltu istumaan täydellisesti Galaxy Xcover S5690
Asettuu paikoilleen ilman ilmakuplia, ei jätä jälkiä.Tilaamasi tuote valmistetaan 2 vuorokauden kuluessa ja toimitetaan 3-7 vuorokaudessa tilauksesta.
100% rahat takaisin -takuu ja Trusted shops -sertifikaatti.
Se alkuperäinen Skin - valmistettu Saksassa.

"rrr"
Oon tilannut parit lahjakortit lahjaksi ja kyllä niistä tykättiin. Suht nopea toimitus ja oli ihan luotettava firma, maksoin laskun verkkopankissa. Teinikin sai siististi itse laitettua ja tosi hyvänä on pysynyt. Suojaa samalla myös tietysti puhelinta.

Yhteistyössä