Oletteko kuulleet sellaisesta takkuja erittäin hyvin selvittävästä hiusharjasta kuin tangle teezer?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on kans tuo.. todella loistava mun hauraaseen tukkaan.. ei katkeile niin paljoa harjatessa ja takut saa helposti auki.. en taida enää ikinä siirtyä tavalliseen harjaan takas :)
Tosin on tuo vähän hankala jos föönillä kuivaa hiuksia.. tottunu siihen, että harjalla saa hiuksia vedettyä samalla kun kuivaa, mutta tuon kanssa en ole kunnolla onnistunut..

"vieras"
Mulla on pitkät suorat hiukset. Aivan ykkönen toi tangle teezer. Hiustenpesun jälkeen on yleensä lähenyt kourallinen hiuksia takkojenselvittelyssä, mutta tolla varmaan vain viidesosa. Olen kyllä huomannut, että on sellaisiakin takkuja, joihin edes tt ei pysty: sellaisia muutaman hiuksen solmuja, jotka saa oikeastaan vain sormin erottelmalla selviksi.

"vieras"
Millaisia takkutukkia teillä on jos ei muka tavallinen hiusharja riitä?? Tai nojoo, onhan hiuslaatuja erilaisia. Mulla on aika liukkaat hiukset ja hyvin harvoin tulee takkua.

Nojoo, ja lasten kanssa ymmärrän, niillä niitä takkuja voi erilailla ollakkin.

[QUOTE="vieras";27251705]Millaisia takkutukkia teillä on jos ei muka tavallinen hiusharja riitä?? Tai nojoo, onhan hiuslaatuja erilaisia. Mulla on aika liukkaat hiukset ja hyvin harvoin tulee takkua.

Nojoo, ja lasten kanssa ymmärrän, niillä niitä takkuja voi erilailla ollakkin.[/QUOTE]

Mun tukka on ohut ja karhea eli menee todella helposti takkuun, jos on auki.. saa monta kertaa päivässä harjata hiuksia ja sitten se hiusten määrä mikä lähtee takkujen takia on ihan järkyttävä.. ja tuossa asiassa on tt aivan loistava, huomattavasti hellävaraisempi kuin normaali harja :)

"vieras"
Mulla ja tyttärellä on aivan älyttömän takkuset hiukset. Pesun jälkeen ihan takussa ja varsinkin tytön hiuksia on tuskaa saada selväksi, kun ei anna harjata. Ikää tytöllä 2 v.

"heh"
Mä en muuten ymmärrä, miksi niin moni yrittää harjata hiukset märkänä. Mulla ei ainakaan tule hommasta mitään (pitkät, erittäin paksut hiukset, yksittäinen hius ohut, eli takkuuntuvat herkästi) vaan parempi on antaa hiusten kuivua ja harjata sitten. Ei tarvitse kiskoa hiuksia päästä.

"vieras"
ettekai te ilman hoitosuihkeita yritä märkiä hiuksia harjata? :O ei siitä mitään tuukkaan, jos on pitkät ja paksut. Hiuksiin jätettävä hyvä hoitoainesuihke ensin ja sit harjaus aloittaen LATVOISTA ja sit pikkuhiljaa selvittää ylöspäin. Helppoa kun heinänteko.

silotukka
Omistan tangle teezerin ja tykkään! Takut aukeaa paljon helpommin eikä hiukset tunnu niin sähköisiltäkään. Myös märkiä hiuksia on helppo harjata, hiukset ei veny harjan mukana. Minulla yleensä hiukset kuivuu muuten inhottavan sekaisin aalloille jos en harjaa heti märkinä.

"vieras"
Jos en harjaa märkinä, niin kuivanahan niitä ei selvitä erkkikään. ja sit vielä hiukset jää kauheeks hampuks, kun kuivana on ne ratkonu, siis tavallisella harjalla.

amazonista taitaa saada halvimmalla, ilman postituskuluja about 12 euroa yks harja

Yhteistyössä