Hakutulokset

1. kaalimaan vartija

Päihdekäyttö ei ole hyväksyttävissä perheessä

Vastuullinen vanhempi myös tekee laspsen vain toisen vastuullisen vanhemman kanssa. He huolehtivat parisuhteestaan eivätkä koskaan riitele ilman että sopivat kiistansa lasten nähden, jotta lapsi oppii oikean tavan riidellä asioista. Vastuullisilla vanhemmilla ei ole koskaan elämää suurempia...
  2. kaalimaan vartija

Kaverin ero mietityttää

Sanoisin kyllä, että tapahtuu tuota aika paljon ihan ydinperheessäkin... Miehet (mun kokemuksen mukaan) vaan antavat helpommin periksi ja hemmottelevat enemmän... Eivät jaksa vääntää joka asiasta ja pitää tiukasti rajoista kiinni. Meillä mä olen se pahis jota on toteltava. Ja muksut tietää sen...
  3. kaalimaan vartija

Paljonko ajoit tammikuun aikana autolla?

Mulle kertyy pelkistä työajoista 1200-2000 kilsaa.. Noin 3000 kilsaa ajoin tammikuussa.
  4. kaalimaan vartija

Isä haluaa pysyä huoltajana tietojen takia

Et voi pakottaa isää pitämään yhteyttä. Valitettavasti. On todella surullista, ettei isä ole kiinnostunut pitämään hyvää suhdetta yllä omiin lapsiinsa, muttei tämä pakottamallakaan onnistu tai toimi. Ei isällä ole mitään oikeaa velvollisuutta pitää yhteyttä. Etkä voi pakottaakaan siihen. Isällä...
  5. kaalimaan vartija

Saavatko alakouluikäiset lapsesi joka päivä 2 lämmintä ateriaa?

Meillä myös kaksi lämmintä ateriaa arkisin. Viikonloppuisin ja lomilla mennään usein yhdellä lämpimällä.. Lounaaksi jotain aamupalan ja lounaan välimaastosta.. Tai retkievästä. Arkisin kyllä kaikki lapset odottavat saavansa lämpimän kunnollisen ruoan kotonakin. Eikä eineksiä. Vaan "oman äidin...
  6. kaalimaan vartija

Pääsin opiskelemaan, mutta ei mulla ole varaa mennä kouluun

En ymmärrä tätä lausetta lainkaan. Itse en voisi elää suhteessa jossa ei voisi olettaa että hädän hetkellä toinen auttaa ja tukee. Vaikka sitten rahallisesti.
  7. kaalimaan vartija

Miten jaksan tänään töissä?

Onkohan kyse kuitenkaan siitä, ettei muut pidä hiljaisemmista ihmisistä / työkavereista..? Voisiko kyse olla ehkä siitä, että ne jotka haluavat puhua "jonninjoutavia" ja ovat muutenkin "eloisempia", puheliaampia ja äänekkäämpiä, hakeutuvat mielummin samanhenkisten joukkoon..? Eli jos haluavat...
  8. kaalimaan vartija

Miten jaksan tänään töissä?

Jos olisin sinä niin ihan ensi alkuun miettisin, miksi minusta tuntuu ettei minusta pidetä. Onko se ehkä vain omassa päässäni vai onko tälle tunteelle jotain todellisuuspohjaa.. Toiseksi miettisin, pidänkö työstäni / työkavereistani. Voinko muuttaa omaa käytöstäni / asennettani. Mitkä...
  9. kaalimaan vartija

Menisitkö ilmaiseksi töihin

Jos nyt jäisin ilman työtä niin menisin varmastikin tekemään hyväntekeväisyystyötä, esim vanhainkotiin / palvelutaloon. Oikeastaan just nyt tulisikin sellainen pakko-paussi ihan tarpeeseen... Välillä tuntuu ettei ehdi lainkaan panostaa lasten kouluun / tekemisiin... Mutta aivan kotiin ilman...
  10. kaalimaan vartija

??????? Mihin tarvitaan SUNNUNTAIaukioloja (nyt niitä tekosyitä kehiin)? ??????

EN käy sen enempää kaupassa kuin ennenkään. Mutta mun arkea helpottaa suunnattomasti se että sinne ruokakauppaan tai vaatekauppaan voi mennä sunnuntainakin. Vältän arkena ruokakaupassa (tai muilla ostoksilla) käyntiä. Teen suurimman osan ostoksistani viikonloppuisin. Arkisin on työ, lasten...
  11. kaalimaan vartija

mies otti esille 8v takaisen pettämisen

Tätä samaa pohdin lukiessani aloitusviestiä.
  12. kaalimaan vartija

Mitä kuuluu sunnuntaipäiväänne?

Vielä hetki oleilua ja laatuaikaa tietokoneen kanssa... ;) Sitten siivoamista, pyykkirumbaa ja illaksi töihin. Mies lähtee illaksi lasten kanssa vanhemmilleen.
  13. kaalimaan vartija

Mikä on tekosyysi sille, ettet näytä tältä?

Juu sama täällä.
  14. kaalimaan vartija

Muita jotka 100 päivän tipattomalla?

En laske kuinka monena päivänä vuodessa otan alkoholia ja kuinka monena en. Käytän alkoholia kohtuullisesti ja isoja määriä kerralla tuskin koskaan. Kesällä tulee otettua varmaan enemmän kuin normi arkena.. Välillä on viikkoja etten ota pisaraakaan. Ilman että asiaa on edes ajateltu sen...
  15. kaalimaan vartija

Miltä aikataulu kuullostaa, että ehditään ajoissa päiväkotiin ja töihin?

Aika rauhallisesti saa aamutoimet tehdä jos niihin varaa aikaa 3 tuntia! Kuinka kauan teillä nyt menee aamulla? Siis ihan normia aamuna kun olette vielä kotona. Meinaan, että jos esim nyt heräätte klo 8 niin mihin aikaan olette jo ulkoilemassa pihalla ja milloin on lounas? Tuolla nyt...
  16. kaalimaan vartija

"Lähdin syömään koska nälkä." Milloin koska-sanaa alettiin käyttää näin?

Kyseessä ärsyttävät tavat käyttää sanaa... luulisin. Siis se yhdistävänä tekijänä.
  17. kaalimaan vartija

Tekeekö muut aviomiehet näin

Miksi menette ylipäätään yhdessä kaupoille jos ette kuitenkaan ole siellä yhdessä. Enkä tarkoita, että koko ajan pitäisi olla kylki-kyljessä-kiinni... Vaan jos toinen ei ole olevinaan edes samassa seurueessa..... Kuulostaa kyllä perin oudolta.
  18. kaalimaan vartija

Vanhemmat, joilla ei ole koskaan OIKEAA aikaa lapsilleen

Juuri näin tulkitsinkin viestisi (selvennykseksi jos omasta viestistäni jäi epäselvä kuva... )

Yhteistyössä