Hakutulokset

1. kaalimaan vartija

Anopin kanssa riitaa jouluaatosta...määrääkö muilla anoppi aaton kulun?

No eipä juuri... Anopin vaihdevuosina oli vähän ongelmia, mutta otin itse pikkaisen hajurakoa silloin ja nyt ollaan palaamassa takaisin vanhoihin ja hyvin läheisiin väleihin. Mulla on kyllä mukava miehenpuoleinen perhe. :) Mielelläni vietämme ydhessä aikaa. :)
  2. kaalimaan vartija

Vanhemmat, joilla ei ole koskaan OIKEAA aikaa lapsilleen

Ihan samaa mietin. Meilläkin annetaan aikaa enemmän "näkymättömästi". Kotona. Illalla. Aamulla. Ja joskus autossa.. Siellä on muuten aika hyvä jutella lapsen kanssa kaikesta. Kukaan ei pääse edes pakenemaan paikalta jos tulee vaikeita aiheita esille.. :D
  3. kaalimaan vartija

Vanhemmat, joilla ei ole koskaan OIKEAA aikaa lapsilleen

Kiitos. Aloitusviestin luettuani tuli ihan pahamieli, kun olen juuri sellainen myöhästelevä säheltäjä... Hetken mietin,e ttä siltäkö siis näytänkin ulospäin..? Välinpitämättömältä? Toisaalta, miksi aloittaisin nyt murehtimaan sitä miltä näytän muiden silmissä kun en ole sitä tehnyt tähäna...
  4. kaalimaan vartija

Annoitko lapsellesi suurimman makuuhuoneen vai onko vanhemmilla suurin?

Meillä huoneiden sijainti vaikutti eniten siihen mikä huone meille vanhemmille tuli... Lapset asustavat yläkertaa ja me vanhemmat yksin alakerrassa. Saa iltaisin (mukamas) rauhassa katsella tv:tä... ja lasten huoneiden sotkut eivät vaivaa mua niin paljon kun harvemmin näen niitä... ;)
  5. kaalimaan vartija

Mies lähtee huomenna ja maanantaina töihin.

Noinhan se tuppaa menemään.. Ellei toisin järjestä / päätä. Itsekin ollaan yritäjiä (mies meidän firmaa hoitaa) niin tiedän, ettei aina vain voi voittaa eikä valittaakaan. Yrittäjyydessä on onneksi omat hyvätkin puolensa. :)
  6. kaalimaan vartija

Mitä mieltä olette miehestä?

En osaa sanoa. SIlloin kun olin kotona ja mies töissä --> toi kaiken rahan taloon, meillä oli keskinen sopimus, että mä kannan päävastuun kodin kaikista asioista. Tähän kuuluivat kaupassakäynnit, kaikki lasten kuskaukset, yhteydenpito neuvolaan, kouluun ja terapioihin. ei mies mikään sika ollut...
  7. kaalimaan vartija

Mies lähtee huomenna ja maanantaina töihin.

Miksi päätti / joutui lähtemään kesken loman töihin?
  8. kaalimaan vartija

Miten tekisitte tässä tilanteessa..?

Munkin tekemiset riippuisivat omasta sairaudesta. Toisaalta jos aika olisi sopivasti niin mieskin voisi lapsen hammaslääkärillä käyttää...
  9. kaalimaan vartija

Onkos jollain faktatietoa tai omakohtaista kokemusta? omistusasunto, avioliitto yms.

Tätä minäkin olisin ehdottanut. Vanhat lainat pois alta ja sitten velattomana ja luottotiedot kunnossa voit ottaa lainaa ja ostaa mieheltäsi osuuden asunnosta.

Yhteistyössä